Als ze morgen niet rijden mogen ze een eindklassement sowieso wel achterwege laten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:13 schreef wimderon het volgende:
Lekker gewerkt Krauw Soren. Als morgen afgelast wordt heeft ie gewoon de tweede plaats weggegooid.
Dat staat jou vrij.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mag ik het echt volkomen lachwekkend vinden wat Sunweb hier allemaal laat zien?
Nee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch ook de ketonen gevonden?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iedere dorpsidioot heeft recht op een mening.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Neem je dit peloton dan zo serieus?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is niet alleen vandaag he.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Neem je dit peloton dan zo serieus?
Jij bent bang voor Tiesj?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:24 schreef Columbiafan het volgende:
Schach heet er wel iets te veel vertrouwen in, of is gewoon niet goed genoeg.
Waarom zou hij vandaag energie verspelen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:24 schreef Columbiafan het volgende:
Schach heet er wel iets te veel vertrouwen in, of is gewoon niet goed genoeg.
Ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:26 schreef wimderon het volgende:
Gaat er dadelijk nog eentje juichen voor plek 2?
Dieet van Jumbo overgenomenquote:
Niet de enige Max die enkel door botsingen door de bocht kan komenquote:
1 Overwinning per jaar de laatste paar jaar. En met de huidige annuleringen kan dit ook zijn laatste van het jaar zijn.quote:
Coronaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Flip sprint niet mee. Die is niet goed dit jaar. Ben benieuwd naar zijn verhaal
Corona.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moest je dan niet naar Jumbo-Visma trekken voor hun foodcoach app?quote:
Verdomme.quote:
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Die 3km regel geldt toch niet als je zelf onderuit gaat.
Dat zou bezopen zijn. Dit is gewoon je eigen schuld.quote:
Wellens.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Daar ben ik het niet meen eens.quote:
Normaal gesproken wel toch? Als een groepje onderuit gaat krijgt iedereen dezelfde tijd, ongeacht wie het veroorzaakt heeft.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht dat die regel bestond om eventuele pech op te vangen. Niet voor renners die zelf als een mongool vallen omdat ze niet kunnen fietsen. Zou ik ook gewoon kunnen stoppen in de laatste 3km en 5 minuten lang aan mijn pik gaan trekken voordat ik over de finish bol?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je kijkt toch niet voor het eerst Manus?
Als je het niet te vaak doet, moet dat lukken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die regel bestond om eventuele pech op te vangen. Niet voor renners die zelf als een mongool vallen omdat ze niet kunnen fietsen. Zou ik ook gewoon kunnen stoppen in de laatste 3km en 5 minuten lang aan mijn pik gaan trekken voordat ik over de finish bol?
Is nu wel iets anders omdat het groepje is gesplit, Schach gaat dan naar het grootste groepje op 29".quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel toch? Als een groepje onderuit gaat krijgt iedereen dezelfde tijd, ongeacht wie het veroorzaakt heeft.
Marionquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is geen calamiteit toch, maar je dagelijkse bezigheid?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die regel bestond om eventuele pech op te vangen. Niet voor renners die zelf als een mongool vallen omdat ze niet kunnen fietsen. Zou ik ook gewoon kunnen stoppen in de laatste 3km en 5 minuten lang aan mijn pik gaan trekken voordat ik over de finish bol?
Neem aan dat PN morgen dan niet meer verder gaat?twitter:FFCyclisme twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:43:47❌Suite aux dernières mesures liées à l'épidémie de COVID-19, la @FFCyclisme annonce l'annulation de toutes les épreuves cyclistes, toutes disciplines et toutes catégories confondues sur le territoire français, jusqu'à nouvel ordre. https://t.co/3UigkDcJEO reageer retweet
Jupquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:51 schreef franklop het volgende:
Neem aan dat PN morgen dan niet meer verder gaat?twitter:FFCyclisme twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:43:47❌Suite aux dernières mesures liées à l'épidémie de COVID-19, la @:FFCyclisme annonce l'annulation de toutes les épreuves cyclistes, toutes disciplines et toutes catégories confondues sur le territoire français, jusqu'à nouvel ordre. https://t.co/3UigkDcJEO reageer retweet
Showtimer zei dat het morgen niet afgelast zou worden omdat ik voorspelde dat dat wel zo zou zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:51 schreef franklop het volgende:
Neem aan dat PN morgen dan niet meer verder gaat?twitter:FFCyclisme twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:43:47❌Suite aux dernières mesures liées à l'épidémie de COVID-19, la @:FFCyclisme annonce l'annulation de toutes les épreuves cyclistes, toutes disciplines et toutes catégories confondues sur le territoire français, jusqu'à nouvel ordre. https://t.co/3UigkDcJEO reageer retweet
Toch nog goed nieuws in alle afgelastingen.twitter:EchelonsHub twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:57:32And that's it... 17 drafts including almost complete previews and an interview down the drain 😢
Was fun while it lasted, probably no previews coming for the next month but will try to keep some activity. Training camp list always updated, and an article is to come soon. https://t.co/fQvYzAQ7kY reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:51 schreef franklop het volgende:
Nee.twitter:JeuneGuillou twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 17:10:30Contactée, la FFC précise que cette décision n'affecte pas Paris-Nice qui continue bien jusqu'à demain. https://t.co/0JFVq3JfNo reageer retweet
Nog nooit van gehoord, waarom jij wel?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Toch nog goed nieuws in alle afgelastingen.twitter:EchelonsHub twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:57:32And that's it... 17 drafts including almost complete previews and an interview down the drain 😢
Was fun while it lasted, probably no previews coming for the next month but will try to keep some activity. Training camp list always updated, and an article is to come soon. https://t.co/fQvYzAQ7kY reageer retweet
Mikkel leeft rent free, dan kom je al gauw bij z'n Portugese eeneiige tweeling terecht.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, waarom jij wel?
Tof. Dan dus zonder begeleiding en volgkaravaan rijden. Ook geen camera's natuurlijk, maar iedere renner eentje op de fiets.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:07 schreef Marcoss het volgende:
Het aantal overgebleven renners is inmiddels wel onder de 100 nu
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:11 schreef Chiappucci het volgende:
[ afbeelding ]
Julian gaat vliegen vandaag.
@showtimer Het wordt met de dag meer en meer waar.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tu peux pas saucer Marion Rousse le matin et saucer les coureurs l'après-midi, il faut choisir.
Ze zit maar van alles te roepen om nog enigszins relevant te blijven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
José Been is echt vreselijk vermoeiend bezig.
Ik vind het heerlijk om me soms te ergeren aan mensen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik volg José niet. En Thijs ook niet.
Zomaar een idee.
Stiekem met het vliegtuig i.p.v. stiekem met de trein?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tof. Dan dus zonder begeleiding en volgkaravaan rijden. Ook geen camera's natuurlijk, maar iedere renner eentje op de fiets.
Terug naar 1903, maar dan met moderne middelen.
Flip is ook maar een mens.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[..]
@:showtimer Het wordt met de dag meer en meer waar.
Oh dat is helemaal fraai ja. Tijdsverschil dat ontstond door de chute van Bennett & co lieten ze wel zitten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:32 schreef Chiappucci het volgende:
Wel belachelijk dat iedereen achter Benoot gewoon op 22 seconden is gezet, waaronder Schachmann. Ik snap het idee achter de 3 km regel, maar heeft niets meer met rechtvaardigheid te maken.
twitter:inrng twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 17:12:29Paris-Nice to continue for one more day, reports @JeuneGuillou who has spoken to the FFC. https://t.co/yFs4sUfMsC reageer retweet
Die jongens verliezen ook de aansluiting door de werken van Max, toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:32 schreef Chiappucci het volgende:
Wel belachelijk dat iedereen achter Benoot gewoon op 22 seconden is gezet, waaronder Schachmann. Ik snap het idee achter de 3 km regel, maar heeft niets meer met rechtvaardigheid te maken.
Ze worden er wellicht ietwat door gehinderd inderdaad. Maar vind het vooral storend dat Max zelf gewoon de zelfde tijd krijgt, terwijl hij zelf veel te hard door die bocht probeert te gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die jongens verliezen ook de aansluiting door de werken van Max, toch?
twitter:YallaIsraelSUN twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:37:26Team pro manager @kjellcarlstrom : We held a firm policy of continuing racing as long as local health authorities believe its safe. ” Next: reageer retweet
Slapzakken van Israël zien hun droomplan van een top 10 voor Nils en Mads mislukken en stappen nu er niets meer te halen is toch maar af.twitter:YallaIsraelSUN twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:40:43”But due to the escalating crisis and adhering to our policy that riders will have the final say, we feel that it will be the most responsible decision to stop racing for now.” #ParisNice https://t.co/mIdsuqwy94 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |