Dan red ik het idd nog netquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuken VERBOTEN inderdaad, 2 meter afstand houden!
Niet dat dat uitmaakt voor de gemiddelde FOK!ker.
Dat je hem er dan nog goed in krijgt, je zou darter meoten worden.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuken VERBOTEN inderdaad, 2 meter afstand houden!
Niet dat dat uitmaakt voor de gemiddelde FOK!ker.
Zeker. Ik zou het vast noteren als ik jou was.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ohja, dat is inderdaad wel een autoriteit op dit gebied.
Weet ik inderdaad wat er niet gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker. Ik zou het vast noteren als ik jou was.
twitter:friebos twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 12:14:48The loneliness of Paris-Nice. https://t.co/qK2qfWtlso reageer retweet
Hee, ik ben sporter en seksgod. Me uitmaken voor darter is wel ultieme belediging.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat je hem er dan nog goed in krijgt, je zou darter meoten worden.
twitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 13:17:13France forbids all gatherings of over 100 people. From now.
The Paris-Nice peloton is 115 riders.
https://t.co/kEVoieleMS reageer retweet
Ach ja, even 16 man laten afstappenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:22 schreef Momo het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 13:17:13France forbids all gatherings of over 100 people. From now.
The Paris-Nice peloton is 115 riders.
https://t.co/kEVoieleMS reageer retweet
Op naar het Netflix topic.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die gaan morgen echt niet meer rijden.
Vandaag dus genieten van het laatste beetje relevante sport. Dit weekend nog Bundesliga zonder publiek voor als je echt nog even moet afkicken en dan is het over.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Bahrein zat daar in elk geval bij dus
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.quote:Voor aanvang werd er gestemd door de ploegen: verdergaan of niet. Elf ploegen stemden voor, vijf ploegen stemden tegen. Bahrain McLaren - de ploeg van Dylan Teuns - stemde eerst voor, maar besliste dan toch om af te stappen.
quote:“Waarom zou het niet normaal zijn dat het doorgaat?”, vraagt Hilaire Van der Schueren zich af. “Ik heb me afgevraagd: bestaat dat virus echt of heeft er daar ene in Korea iets in de lucht geschoten? Ik weet het niet.
Lachwekkendquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
[..]
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Sinds deze affaire vliegt ie een stuk minder hardquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:11 schreef Chiappucci het volgende:
[ afbeelding ]
Julian gaat vliegen vandaag.
World Cup-finales snowboard- en skicross gaan gewoon door, de twee onderdelen van het snowboarden en freestyleskiën die wél leuk zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die gaan morgen echt niet meer rijden.
Vandaag dus genieten van het laatste beetje relevante sport. Dit weekend nog Bundesliga zonder publiek voor als je echt nog even moet afkicken en dan is het over.
Ergens te zien?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
World Cup-finales snowboard- en skicross gaan gewoon door, de twee onderdelen van het snowboarden en freestyleskiën die wél leuk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |