Als ze morgen niet rijden mogen ze een eindklassement sowieso wel achterwege laten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:13 schreef wimderon het volgende:
Lekker gewerkt Krauw Soren. Als morgen afgelast wordt heeft ie gewoon de tweede plaats weggegooid.
Dat staat jou vrij.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mag ik het echt volkomen lachwekkend vinden wat Sunweb hier allemaal laat zien?
Nee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch ook de ketonen gevonden?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iedere dorpsidioot heeft recht op een mening.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Neem je dit peloton dan zo serieus?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is niet alleen vandaag he.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Neem je dit peloton dan zo serieus?
Jij bent bang voor Tiesj?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:24 schreef Columbiafan het volgende:
Schach heet er wel iets te veel vertrouwen in, of is gewoon niet goed genoeg.
Waarom zou hij vandaag energie verspelen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:24 schreef Columbiafan het volgende:
Schach heet er wel iets te veel vertrouwen in, of is gewoon niet goed genoeg.
Ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:26 schreef wimderon het volgende:
Gaat er dadelijk nog eentje juichen voor plek 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |