Ja erg he Filoquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:38 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is meegenomen door de ambulance.
Zware griep met (het leek erop) longontsteking.
Ambulancebroeders hadden gemeten, 39.6C koorts....
Vervolgens in het ziekenhuis in isolatie, kwam er een arts de koorts opmeten: Ow, hij is gezakt tot onder de 38. Dan gaan we géén Coronatest doen.
Nu dus weer thuis, met een kuurtje![]()
Owja, mevrouw werkt in de thuiszorg
Heb je wel bij die kleine gezien Plym, eerst alles uitsluiten en dan pas die test doen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:40 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Belachelijk zeg, moet toch een test ondergaan?
Nee gaan ze niet testen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:40 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Belachelijk zeg, moet toch een test ondergaan?
Ik maak me er ook niet druk om. Ja ik vind het eng, hoor wel bij een risicogroep met mijn longen natuurlijk. Maar aan de andere kant denk ik ook als ik het krijg dan kan ik er toch niets aan veranderen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het komt allemaal wel goed mensen. Het duurt even.
Je mama's poesquote:
Dat zou ik bijna vergeten door het absurde gedrag Ziekenhuis, alsof koorts niet kan zakken door een paracetamol of de oorthermometer altijd feilloos werktquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg he Filo
Ik heb het ook van heel kort bij mee gemaakt hoe het in zijn werk gaat
Mocht het wel zo zijn geweest dat die persoon corona had gehad was denk ik een hele ziekenhuis afdeling, mensen die op de HAP en huisarts zijn geweest besmet.
Beterschap voor je schoonmoeder
Nee meer kun je ook niet doen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik maak me er ook niet druk om. Ja ik vind het eng, hoor wel bij een risicogroep met mijn longen natuurlijk. Maar aan de andere kant denk ik ook als ik het krijg dan kan ik er toch niets aan veranderen.
En natuurlijk pas je op, maar ga niet paniekerig doen
En zo denk ik er ook over Filoquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:42 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee gaan ze niet testen.
Wij hebben haar zelf maar in "quarantaine" geplaatst. Ze ontvangt geen bezoek en ik zet zelf boodschappen voor de deur.
Maareh, als ze zo omgaan met tests, dan snap ik wel waarom het virus zich zo snel kan verspreiden.
Klopt beter niet in Ziekenhuizen komen voor de lol, grotere bacteriehaarden kom je niet tegen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo denk ik er ook over Filo
Ze gaan er heel onzorgvuldig mee om.
allemaal uiteindelijkquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En gaan we dood dan gaan we dood.
Ja, en ze behandelen patiënten die alle symptomen hebben niet volgens het protocolquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:46 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Klopt bter niet in Ziekenhuizen komen voor devlol, grotete bacteriehaarden kom je niet tegen.
mrsloveable was achter madamapril, goed dat ik nu gezien heb ze helpen haar altijdquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo denk ik er ook over Filo
Ze gaan er heel onzorgvuldig mee om.
hahahaha heb je hem ook weer.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
mrsloveable was achter madamapril, goed dat ik nu gezien heb ze helpen haar altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |