Hij doet het zo pas maar opquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:29 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Als je maar niet op mijn scherm spettert
Doe je bestquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:31 schreef dud0r het volgende:
Ik ging koken.![]()
Heb alleen de oven pas aangezet.![]()
Oke nu echt wat gaan doen.
Oh gelukkig, jouw UI heeft ook een mondkapje.quote:
WIR SCHAFFEN DASquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:35 schreef Dotteke het volgende:
BERLIJN - Zo’n zestig miljoen Duitsers zullen het coronavirus krijgen. Daarvan is bondskanselier en gepromoveerd wetenschapper Angela Merkel overtuigd, verklaarde ze woensdag. Ook is ze van mening dat er sprake is van een pandemie.
Zo is het!quote:
Gaan het zeker merken hierquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:35 schreef Dotteke het volgende:
BERLIJN - Zo’n zestig miljoen Duitsers zullen het coronavirus krijgen. Daarvan is bondskanselier en gepromoveerd wetenschapper Angela Merkel overtuigd, verklaarde ze woensdag. Ook is ze van mening dat er sprake is van een pandemie.
Net zoals met de seizoensgriep dus.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:38 schreef Dotteke het volgende:
Ze gaan niet iedereen meer testen, heeft een familie lid het dan kan je er van uit gaan dat je het zelf dan ook hebt.
En er zijn mensen die het hebben maar lichte klachten hebben en zich niet melden,
Mijn schoonmoeder is meegenomen door de ambulance.quote:
Eng allemaal hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:38 schreef Dotteke het volgende:
Ze gaan niet iedereen meer testen, heeft een familie lid het dan kan je er van uit gaan dat je het zelf dan ook hebt.
En er zijn mensen die het hebben maar lichte klachten hebben en zich niet melden,
Man man man.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:38 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is meegenomen door de ambulance.
Zware griep met (het leek erop) longontsteking.
Ambulancebroeders hadden gemeten, 39.6C koorts....
Vervolgens in het ziekenhuis in isolatie, kwam er een arts de koorts opmeten: Ow, hij is gezakt tot onder de 38. Dan gaan we géén Coronatest doen.
Nu dus weer thuis, met een kuurtje![]()
Owja, mevrouw werkt in de thuiszorg
quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:38 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Vervolgens in het ziekenhuis in isolatie, kwam er een arts de koorts opmeten: Ow, hij is gezakt tot onder de 38. Dan gaan we géén Coronatest doen.
Belachelijk zeg, moet toch een test ondergaan?quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:38 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |