Waaropquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zou al 80 keer wakker zijn geworden op te plassen
Je kan ook een tuk tuk nemen met BBQ aanhangerquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh huh maar wat houdt dat in eigenlijk, puur alleen tuktukken? Of is dat aan een activiteit verbonden?
Ik heb maar voor 11,95 besteldquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
zelfde dag nog mits voor 1400 besteld
ghehehequote:
Oh en moet je dan een route of gewoon vrij rijden? Met de Zeeuwse gangsters?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan ook een tuk tuk nemen met BBQ aanhangeren in zeeland is het
quote:
nee vrij zal wel een route zijn of zoquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh en moet je dan een route of gewoon vrij rijden? Met de Zeeuwse gangsters?
Dan hoop ik, dat er iemand je rug heeft ingesmeerd tegen het doorliggenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik schrok om half 8 wakker toen dacht ik tuk even door nog voor herstel, en toen was het opeens half 4
aww echt wat voor jou ja dat heb ik weleens gezien in een vlogquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
nee vrij zal wel een route zijn of zoja met FC Zeeland vorig jaar zijn we met alpaca's wezen wandelen
Ik heb wel een top matrasquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan hoop ik, dat er iemand je rug heeft ingesmeerd tegen het doorliggen
Zal wel foto's laten zien was echt grappig, zijn echt zo zachtaardig die beestenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
aww echt wat voor jou ja dat heb ik weleens gezien in een vlog
wtfquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Mn Neef heeft een Clyde gekocht Till kijk
[ afbeelding ]
Ging dat in de fik een uur later?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Is het een soort kunstwerk ofzoquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja meubels wiv, ik vind hem wel geinig
Langzaam lekt er steeds meer meet infoquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn bestelling komt uit Spanjequote:Op woensdag 11 maart 2020 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee voor over een tijdje .. komt van een eindje hier vandaan ..
Als het lekt, zeiltje eronderquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Langzaam lekt er steeds meer meet info
Hoezoquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Langzaam lekt er steeds meer meet info
Hij zit in de serrequote:Op woensdag 11 maart 2020 17:45 schreef TillyB het volgende:
Je zou het maar in huis hebben zitten tegenover je
Ja, dat was dus niet zoquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoezoik weet hoe jij er uit ziet hoor
We hebben Oma een dag live gevolgd in UTOquote:
De overburen zullen wel denken, is die oom nou nog steeds op bezoek, hij blijft zitten voor 't raamquote:
Ah, dat scheelt, ik had vooraf valse info gehadquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
We hebben Oma een dag live gevolgd in UTOen Priske ook
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
De overburen zullen wel denken, is die oom nou nog steeds op bezoek, hij blijft zitten voor 't raam
Toen had ik me geschorenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
We hebben Oma een dag live gevolgd in UTOen Priske ook
Of zijn moeder nog even de aow opstrijkenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
De overburen zullen wel denken, is die oom nou nog steeds op bezoek, hij blijft zitten voor 't raam
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Of zijn moeder nog even de aow opstrijken
Je leest dat wel eensquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja die kerel ja die moeder was al 10 maanden dood
Als ik leipe items wil, zet ik jou op mijn bankquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel grappig dat bij ons iedereen leippe items heeft
Wel levend danquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als ik leipe items wil, zet ik jou op mijn bank
Ja natuurlijkquote:
Zeg maar blikquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:55 schreef TillyB het volgende:
Blikje lonka ernaast dan blijft ie wel zitten
In zijn holquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:55 schreef TillyB het volgende:
Blikje lonka ernaast dan blijft ie wel zitten
Visquote:
Je eet je voorraad op ??quote:
Jippiequote:
Die van de bezemkast zekerquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg de laatste paar dagen maar weinig eten naar binnen.
Owh en net met collega besloten dat we waarschijnlijk al drager zijn van corona virus en geen symptomen hebben
Neuh avondploeg collega. Een andere goede collega heeft uitgebreid carnaval gevierd in Brabant toen en heeft wel lichte symptomen van verkoudheid etc gehad.quote:
Wat deert het, je bent mooi en je hebt brains. Wat kan jou het schelenquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh avondploeg collega. Een andere goede collega heeft uitgebreid carnaval gevierd in Brabant toen en heeft wel lichte symptomen van verkoudheid etc gehad.
Achja
twitter:lookner twitterde op woensdag 11-03-2020 om 18:19:562313 new cases & 196 new deaths in Italy in past day reageer retweet
Hoeveel mensen gaan er dagelijks dood door griep of ouderdom?quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:22 schreef Recce het volgende:
OMG!
twitter:lookner twitterde op woensdag 11-03-2020 om 18:19:562313 new cases & 196 new deaths in Italy in past day reageer retweet
Ik neem aan dat dat alleen de cijfers zijn van besmette mensen zijn die dood gaanquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeveel mensen gaan er dagelijks dood door griep of ouderdom?
Ik vraag me dat afquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat alleen de cijfers zijn van besmette mensen zijn die dood gaan
Voorlopig ook maar ff geen pizza halenquote:
Die cijfers weet ik niet precies. Aan de griep minder en door ouderdom een stuk meer. Maar het gaat er nu meer om dat er maar relatief weinig mensen zijn besmet en dat er dan al zoveel doden vallen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeveel mensen gaan er dagelijks dood door griep of ouderdom?
Ik ben verliefd op Tony Soprano. Die lul is doodquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Allemaal losers daar verloren tegen de Germanen![]()
Corona virus?quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op Tony Soprano. Die lul is dood
Hahaha ja wie weet hij was nog maar 51quote:
Een voorloper op de trendquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha ja wie weet hij was nog maar 51
Vooral jammer, mooie kerel en acteurquote:
Zeg dat wel... ben ff happenquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:11 schreef HiDiHo het volgende:
Weer die kut boeken in dwdd...blij dat het stopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja ik heb een ui liggen , lekkerquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
met uitjes en knoflook ...![]()
Eerder had ik al een salade
50quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Op hoeveel % zit je qua inhoud van het blik?
Nee kan je beter niet wetenquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:52 schreef chufi het volgende:
Hoeveel stukjes zijn dat? Zie je er wel voor aan om dat te turfen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |