Je kan ook een tuk tuk nemen met BBQ aanhangerquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh huh maar wat houdt dat in eigenlijk, puur alleen tuktukken? Of is dat aan een activiteit verbonden?
Ik heb maar voor 11,95 besteldquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
zelfde dag nog mits voor 1400 besteld
ghehehequote:
Oh en moet je dan een route of gewoon vrij rijden? Met de Zeeuwse gangsters?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan ook een tuk tuk nemen met BBQ aanhangeren in zeeland is het
quote:
nee vrij zal wel een route zijn of zoquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh en moet je dan een route of gewoon vrij rijden? Met de Zeeuwse gangsters?
Dan hoop ik, dat er iemand je rug heeft ingesmeerd tegen het doorliggenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik schrok om half 8 wakker toen dacht ik tuk even door nog voor herstel, en toen was het opeens half 4
aww echt wat voor jou ja dat heb ik weleens gezien in een vlogquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
nee vrij zal wel een route zijn of zoja met FC Zeeland vorig jaar zijn we met alpaca's wezen wandelen
Ik heb wel een top matrasquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan hoop ik, dat er iemand je rug heeft ingesmeerd tegen het doorliggen
Zal wel foto's laten zien was echt grappig, zijn echt zo zachtaardig die beestenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
aww echt wat voor jou ja dat heb ik weleens gezien in een vlog
wtfquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Mn Neef heeft een Clyde gekocht Till kijk
[ afbeelding ]
Ging dat in de fik een uur later?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Is het een soort kunstwerk ofzoquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja meubels wiv, ik vind hem wel geinig
Langzaam lekt er steeds meer meet infoquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn bestelling komt uit Spanjequote:Op woensdag 11 maart 2020 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee voor over een tijdje .. komt van een eindje hier vandaan ..
Als het lekt, zeiltje eronderquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Langzaam lekt er steeds meer meet info
Hoezoquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Langzaam lekt er steeds meer meet info
Hij zit in de serrequote:Op woensdag 11 maart 2020 17:45 schreef TillyB het volgende:
Je zou het maar in huis hebben zitten tegenover je
Ja, dat was dus niet zoquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoezoik weet hoe jij er uit ziet hoor
We hebben Oma een dag live gevolgd in UTOquote:
De overburen zullen wel denken, is die oom nou nog steeds op bezoek, hij blijft zitten voor 't raamquote:
Ah, dat scheelt, ik had vooraf valse info gehadquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
We hebben Oma een dag live gevolgd in UTOen Priske ook
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
De overburen zullen wel denken, is die oom nou nog steeds op bezoek, hij blijft zitten voor 't raam
Toen had ik me geschorenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
We hebben Oma een dag live gevolgd in UTOen Priske ook
Of zijn moeder nog even de aow opstrijkenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
De overburen zullen wel denken, is die oom nou nog steeds op bezoek, hij blijft zitten voor 't raam
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Of zijn moeder nog even de aow opstrijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |