Als je een normale griep hebt, laat je toch ook geen mensen langskomen lijkt me. In beide gevallen (Corona of niet) zouden de voorzorgsmaatregelen hetzelfde moeten zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:40 schreef influcted het volgende:
[..]
Lijkt me fijn om te weten wat je mankeert en of mensen op bezoek mogen komen.
Dit is voor een deel natuurlijk de groep mensen die uit zichzelf altijd wantrouwig zijn. Het RIVM heeft zeker een eigen agenda, maar wel met het doel ons het beste te beschermen. We leven in een land waar je daar wel vanuit mag gaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het.![]()
Echt. Maar als je de reacties op RIVM tweets ziet vinden mensen het kennelijk "enger" als ze het gevoel hebben niet de echte cijfers te weten. Is ook best menselijk dat je de waarheid wilt weten.
Heb je er 1000 gekocht maar durf je die gewoon niet te dragen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:44 schreef TaliesinDS het volgende:
Ik wil gewoon weten wanneer ik mn masker op kan doen in mn dorp zonder voor gek te lopen...
Dan heb je een aardige plaat voor je harses.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
KNVB: wedstrijden buiten Brabant gaan gewoon door en mét publiek
Wedstrijden in het betaald voetbal buiten Brabant gaan voorlopig gewoon door. Dat heeft de KNVB vanmiddag na een overleg in Zeist laten weten. ,,We houden de veiligheidsrisico’s aan”, zei directeur betaald voetbal Eric Gudde. ,,En we spelen zolang mogelijk met publiek.”
lol
We laten de Italianen een poepje ruiken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wedstrijden in het betaald voetbal buiten Brabant gaan voorlopig gewoon door. Dat heeft de KNVB vanmiddag na een overleg in Zeist laten weten. ,,We houden de veiligheidsrisico’s aan”, zei directeur betaald voetbal Eric Gudde. ,,En we spelen zolang mogelijk met publiek.”
lol
Revanche voor EK2000quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:46 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
We laten de Italianen een poepje ruiken.
Ja, gewoon aflasten lijkt me. Dit soort halfbakken oplossingen is weer typisch Nederlands.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je een aardige plaat voor je harses.
Ik heb 1 herbruikbare halfgelaatmasker die ik gebruik met houtbewerken, ik heb er 3 extra paar filters bij besteld voor het virus.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb je er 1000 gekocht maar durf je die gewoon niet te dragen?
Dat is wel hoor. Iedereen die ze heeft ingekocht maar niet draagt omdat het een beetje gek is want niemand draagt ze verder behalve de tandarts en de nagelstyliste.
altijd, gewoon dumpen bij de lokale tandartsquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:44 schreef TaliesinDS het volgende:
Ik wil gewoon weten wanneer ik mn masker op kan doen in mn dorp zonder voor gek te lopen...
Maar het virus is los. Er zijn dus mensen die in contact komen met coronaptienten die zich daar niet bewust van zijn. Die mensen sluit je nu uit van testen. Die zullen dus nooit de diagnose corona krijgen. Mensen die zij dus besmetten zullen op hun beurt ook nooit getest worden want geen contact met coronaptienten. Die mensen krijgen dus ook nooit de diagnose corona, maar zullen op hun beurt weer mensen gaan besmetten. Enz enz.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:43 schreef erkel het volgende:
[..]
De testen zijn belangrijk om te zien of het virus 'los' is of elke keer terug geleid kan worden naar een bepaald brondgebied of persoon. En voor de ouderen/zwakkeren kan het wel belangrijk zijn om ze alvast op te nemen en in de gaten te houden. Voor de rest is je collega gewoon een idioot
De arena zit zondag gewoon weer vol met 40-45% Brabanders.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, gewoon aflasten lijkt me. Dit soort halfbakken oplossingen is weer typisch Nederlands.
Ja dat is toch wel apart, met name de clubs uit Limburg en Utrecht etc.. Zou alles maar cancellen tot nader order.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
lol
Staat er ook een tijd/datum?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:41 schreef Alxander het volgende:
https://okdiario.com/espa(...)-coronavirus-5280502
Mogelijk wordt Madrid afgesloten.. 2100 casussen in Spanje waarvan de helft in Madrid
Oke, dus we kunnen die Gudde verantwoordelijk houden als daar nieuwe besmettingen uit voortkomen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
lol
Zonder test zou dus iedere ouder met een kuchje door verkoudheid/griep/COVID-19 hun kinderen twee weken thuis moeten houden van school om het bovenstaande te voorkomen, in plaats van alleen bij COVID-19.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dus stel dat ik volgende week 40 graden koorts heb en kortademig ben, dan wordt ik niet getest. Ondertussen besmet ik mijn kind, die besmet haar klas, die nemen het mee naar opa en oma en van de 60 opa's en oma's komen er 6 op de ic, en 2 leggen het loodje.
Ambulances in de grachten?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
De arena zit zondag gewoon weer vol met 40-45% Brabanders.
Gewoon lekker dragen. Wear it like you own it.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:46 schreef TaliesinDS het volgende:
[..]
Ik heb 1 herbruikbare halfgelaatmasker die ik gebruik met houtbewerken, ik heb er 3 extra paar filters bij besteld voor het virus.
Wie maakt die staatjes? Is het mogelijk aantal besmettingen per capita te zien?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:40 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Goirle net uit de top 20 gevallen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |