SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ohquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:47 schreef Bramito het volgende:
Aantal besmettingen hier in Aragon: 45
Oppervlakte Aragon: 1,15x Nederland
Conclusie management: Wij, 17 personen, gaan volgende week allemaal thuis werken.
Uhuh. Ik heb dan een lege kar bij me. We leven nu al twee weken van de voorraad die we hierheen sleepten. En dat toevallig niks met corona te maken. Gewone normale oprechte afkeer van mensenquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:09 schreef Barreltje het volgende:
En Amora![]()
Je kan bij die supermarkten dan ook wel ongegeneerd extra inslaan moest het nodig zijn..
Voor jou is corona dus eigenlijk gewoon een kadootje..quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Uhuh. Ik heb dan een lege kar bij me. We leven nu al twee weken van de voorraad die we hierheen sleepten. En dat toevallig niks met corona te maken. Gewone normale oprechte afkeer van mensen.
Is het vandaag??? Spannend. Maar het zal vast gezellig zijn. Al die schoonouders hebben A+B voortgebracht dus da's alvast een goed teken. En jij bent ook leuk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:46 schreef Tele6 het volgende:
Ik ga vanmiddag naar Utrecht voor A en B en duizend schoonouders. B heeft al gemeld dat hij enorm loopt te snotteren dus IEDEREEN CORONA. (B is allergisch voor alles wat los en vast zit en pikt iedere verkoudheid die bestaat op, dus het is eerder het melden waard wanneer hij niet snottert)
Vanavondquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is het vandaag??? Spannend. Maar het zal vast gezellig zijn. Al die schoonouders hebben A+B voortgebracht dus da's alvast een goed teken. En jij bent ook leuk.
Ik snap dat er ergens een grens moet zijn. Maar het is zo arbitrair. Ik woon 10 km van de grens.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Bij ons is het vanaf straks verboden, wanneer je uit Brabant komt, naar het werk te gaan. En reizen ook alleen als het enorm noodzakelijk is en moet je het door een aantal mensen laten goedkeuren.
Heb ik net een meeting vastgelegd volgende week. Zie gebeuren dat die weer afgezegd moet worden.
Veel plezier en succesquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Vanavond
Ik heb A z'n ouders al wel gezien en die zijn heel aardig. B heeft me alvast gezegd dat zijn ouders waarschijnlijk heel vriendelijk gaan zijn maar wel nieuwsgierig, nou dat kan ik wel aan
Gelukkig vind ik morgen veel spannender, want dan is het laatste gesprek bij therapie.
Gezellig! Rondom lunchtijd?quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik snap dat er ergens een grens moet zijn. Maar het is zo arbitrair. Ik woon 10 km van de grens.
En heb nog niet gehoord dat de Limburg-Brabantse grensposten de eerste virussen hebben aangehouden.![]()
Dus, ik kom morgen naar je werk
quote:
Hoe ellendig alles ook is, fijn dat je geen financiele zorgen hebt, bovenop alles. En wat heerlijk dat ex zo meedenkt/helptquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Spannend Tele! Have fun.
B en G veel plezier nog in Oostende!
Spannend P! Fine vooruitzichten![]()
Vrijdag sleutels van mijn huis, vind het doodeng.
Ik woon nog gewoon bij mijn ex, zegt hij: ow ik moet je winterbanden nog even verwisselen en als je zorgt voor wat lampen in je huis dan hang ik ze wel even op![]()
Huis is gelukkig al hypotheek vrij, dooie ouders![]()
Ja lief hè?quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe ellendig alles ook is, fijn dat je geen financiele zorgen hebt, bovenop alles. En wat heerlijk dat ex zo meedenkt/helpt
zie post hierbovenquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja lief hè?
Trek jij het op het werk met deze hysterie?
Ow wow, chaos! Sterkte/succesquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, net een 3 daagse meeting geregeld voor volgende week. 11-15 personen aanwezig (afhankelijk van agenda), extern. En nu komt het bericht door. Meetings met meer dan 10 mag niet, reizen mag niet, niet naar buitenland maar ook niet binnen Nederland (behalve huis<->kantoor). Heb al gekeken, vergaderruimte op onze locatie is ook volledig bezet (ik leg het moede hoofd even op tafel, weet het even niet meer)
Online meeting en klaar toch?quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, net een 3 daagse meeting geregeld voor volgende week. 11-15 personen aanwezig (afhankelijk van agenda), extern. En nu komt het bericht door. Meetings met meer dan 10 mag niet, reizen mag niet, niet naar buitenland maar ook niet binnen Nederland (behalve huis<->kantoor). Heb al gekeken, vergaderruimte op onze locatie is ook volledig bezet (ik leg het moede hoofd even op tafel, weet het even niet meer)
westcoast USA en Asiaquote:
Ok, dus deze mensen kunnen wel vanaf die plaatsen IRL meeten, maar niet online?quote:
Mijn gedachtequote:Op woensdag 11 maart 2020 15:57 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ok, dus deze mensen kunnen wel vanaf die plaatsen IRL meeten, maar niet online?
Wat stoer dat je het toch niet afschrijft! Kwestie van vertrouwen krijgen, dan duikt de handigheid en het plezier vast ook weer op.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:58 schreef Uhmmpie het volgende:
Pff met skileraar de berg op vandaag omdat ik vandeweek echt echt niet meer durfde na een bijna-sneeuwbal-actie
Ging het in het begin nog wel ok.. wel eng... maar doable eng....
tot het halverwege gewoon keihard weer mis ging en ik beetje als trillend hertje geen kant meer op durfde.
Overigens.. heb ik zelden zo ver doorgepushed voor iets dat ik echt heel erg eng vond.
Super frustrerend tho dat ik uiteindelijk alsnog niet eens meer op durft te staan...
skilift van halverwege was al in zicht... maar uiteindelijk alsnog met de sneeuwscooter opgepikt.
Zat eenmaal beneden.. na dus wachten, sneeuwscooter, lift... en inmiddels koffie en soep verder... nog met trillende benen.
Echt bizar... en bizar stom ook want ik vond het vandeweek echt superleuk en nu wil het echt niet.
Wel flinke spierpijn en heel veel sneeuw van heel dichtbij gezien
(Ja ik kan nog wel lachen... maar baal ook onwijs)
Mijn mede reisgenoten vinden het vooral heel stoer dat ik ben gegaan en denken dat het wel goedkomt als ik het echt leuk vind. En zijn bovenal enigzins verbaasd dat ik toch ergens van plan ben het toch nog eens te proberen... want stom. Het was zo leuk.. dat moet toch weer kunnen zou je denken.
Zij waren tenminste wel op tijd! Jammer wel dat de mensen die er werken dan weer laks worden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:58 schreef minilot het volgende:
Volgens mij heeft de kouweblauwe werkgever van mijn lief een paar weken geleden te vroeg gepiekt met stevige maatregelen en bedrijfspaniek en is iedereen daar intussen weer laks en er niet meer mee bezig.
Dit jaquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe ellendig alles ook is, fijn dat je geen financiele zorgen hebt, bovenop alles. En wat heerlijk dat ex zo meedenkt/helpt
Nu de rest van het land het heeft opgelikt kun je er eigenlijk niet meer omheen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:58 schreef minilot het volgende:
Volgens mij heeft de kouweblauwe werkgever van mijn lief een paar weken geleden te vroeg gepiekt met stevige maatregelen en bedrijfspaniek en is iedereen daar intussen weer laks en er niet meer mee bezig.
Baal er gewoon van.. zondag was echt heerlijk. Zonnetje, sneeuw, beweging en alles heerlijk soepel... en nu echt heel hard afzien en nog niet echt het gehoopte resultaat.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat stoer dat je het toch niet afschrijft! Kwestie van vertrouwen krijgen, dan duikt de handigheid en het plezier vast ook weer op.
Mijn idee. Maar aan de andere kant, hoe dan? voor een dag is het nog wel te doen, dat zou niet de eerste keer zijn dat ik zoiets zie (9/11, vulkaan op ijsland etc) maar een 3 daagse is erg lastig. Maar ik merk het morgen wel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:57 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ok, dus deze mensen kunnen wel vanaf die plaatsen IRL meeten, maar niet online?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Snap dat je baalt, maar joh, wat stoer van je!quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:58 schreef Uhmmpie het volgende:
Pff met skileraar de berg op vandaag omdat ik vandeweek echt echt niet meer durfde na een bijna-sneeuwbal-actie
tot het halverwege gewoon keihard weer mis ging en ik beetje als trillend hertje geen kant meer op durfde.
Overigens.. heb ik zelden zo ver doorgepushed voor iets dat ik echt heel erg eng vond.
Super frustrerend tho dat ik uiteindelijk alsnog niet eens meer op durft te staan...
skilift van halverwege was al in zicht... maar uiteindelijk alsnog met de sneeuwscooter opgepikt.
Zat eenmaal beneden.. na dus wachten, sneeuwscooter, lift... en inmiddels koffie en soep verder... nog met trillende benen.
Echt bizar... en bizar stom ook want ik vond het vandeweek echt superleuk en nu wil het echt niet.
Mijn mede reisgenoten vinden het vooral heel stoer dat ik ben gegaan en denken dat het wel goedkomt als ik het echt leuk vind. En zijn bovenal enigzins verbaasd dat ik toch ergens van plan ben het toch nog eens te proberen... want stom. Het was zo leuk.. dat moet toch weer kunnen zou je denken.
Spannendquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik woon nog gewoon bij mijn ex, zegt hij: ow ik moet je winterbanden nog even verwisselen en als je zorgt voor wat lampen in je huis dan hang ik ze wel even op![]()
Ik herken het wel hoor. Ik heb mijn eerste wintersport ook op hellingen staan janken dat ik niet meer wilde en kon.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:58 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik zou heel theoretisch vanuit hier kunnen werken, heb de laptop en de codegenerator bij mij. Maar dan zou het over de mobiele bundel moeten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Voor jou is corona dus eigenlijk gewoon een kadootje..![]()
Kan je niet gewoon langer daar blijven als je toch thuis moet werken? Al is dat waarschijnlijk wel wat lastiger voor je lief natuurlijk....
Nu op bed met boek...quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik herken het wel hoor. Ik heb mijn eerste wintersport ook op hellingen staan janken dat ik niet meer wilde en kon.
Wat mij toen geholpen heeft is heel veel oefenen in zo’n hal. Daar veel les genomen zodat daarna iig de basis al goed was. En zo’n hal is natuurlijk niet te vergelijken met buiten maar het zorgt er wel voor dat je volgend jaar er alvast met een aardige basis staat![]()
Nu lekker even relaxen.
In de film zit het hele stuk van geheugen kwijt en terugwinnen door dromen oogsten toch niet?quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:31 schreef Uhmmpie het volgende:
Wel raar trouwens... halverwege het boek... toch het idee dat de film daar aardig ophield.
Maar ben echt nog niet eens op de helft.
Nou mijn herinnering heeft er ook wat moeite mee... want echt al heel lang geleden gezien.. maar hij raakt nu geheugen kwijt en maakt daarmee een nieuw fantasia.. wel grappig.. 58% van het boek nu en de film is al een soort van afgelopen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:40 schreef sigme het volgende:
[..]
In de film zit het hele stuk van geheugen kwijt en terugwinnen door dromen oogsten toch niet?
Zegt mijn herinnering, en die is zo’n 30 jaar oud
Zien!quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:09 schreef Kreator het volgende:
Via via wat filmpjes gekregen die mijn vader heft gemaakt van 1977 tot 1990. Bewegend beeld van mezelf met een duim in de mond.
Nee joh, we zijn stil van de aanblik van deze minikreatquote:
In 1990 duimde je nog?quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:09 schreef Kreator het volgende:
Via via wat filmpjes gekregen die mijn vader heft gemaakt van 1977 tot 1990. Bewegend beeld van mezelf met een duim in de mond.
quote:
Ja, dat klopt. Wij zijn het boek nu aan het lezen, mijn lief las het als kind en was enórm teleurgesteld dat het opeens stopte en allemaal veel minder mooi verbeeld dan geschreven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:31 schreef Uhmmpie het volgende:
Wel raar trouwens... halverwege het boek... toch het idee dat de film daar aardig ophield.
Maar ben echt nog niet eens op de helft.
Die nu kiemen zijn cherrytomaten. In het zakje zaten 3 verschillende soorten. Dus even afwachtenquote:
Ol hoop wel dat je meer geluk hebt danik. Die ene keer dat ik besloot cherrytomaatjes te kweken waren ze echt best viesquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:10 schreef Lonaa het volgende:
Die nu kiemen zijn cherrytomaten. In het zakje zaten 3 verschillende soorten. Dus even afwachten
Op het moment dat hier de cherrytomaatjes rijp waren kropen de wurmen er uit brrrrrrquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ol hoop wel dat je meer geluk hebt danik. Die ene keer dat ik besloot cherrytomaatjes te kweken waren ze echt best viesGeen idee waar dat aan lag.
Ik ben heel benieuwd. soberso wel beniewd wat er allemaal gaat lukkenquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ol hoop wel dat je meer geluk hebt danik. Die ene keer dat ik besloot cherrytomaatjes te kweken waren ze echt best viesGeen idee waar dat aan lag.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:07 schreef Isabeau het volgende:
Iedereen is geshoqueerd dat je als kind wél schattig was.
Heftig Ump. Toch heb je al met al een heel prima vakantiequote:Op woensdag 11 maart 2020 15:58 schreef Uhmmpie het volgende:
Ja hoor. Mijn vakantie is heerlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heftig Ump. Toch heb je al met al een heel prima vakantie
Dat komt nog wel. Gewoon in Nederland oefenen en muscle memory opbouwen. De volgende keer dat je gaat, ga je er vanuit dat het allemaal mislukt en dat je toch alleen gaat wandelen enzo, en dan valt het ineens enorm meequote:Op woensdag 11 maart 2020 21:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ja hoor. Mijn vakantie is heerlijk.
Goed gezelschap ook... alleen iets minder dood gaan had ook wel gemogen... had het toch wel heel tof gevonden als ik ergens daadwerkelijk mee had gedurfd een piste af.
Als je toch zo uit elkaar kunt gaan, echtquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Spannend Tele! Have fun.
B en G veel plezier nog in Oostende!
Spannend P! Fine vooruitzichten![]()
Niks veranderdquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, nee. Die filmpjes zijn wel gewoon privé. (en slechte kwaliteit)
Ik was wel blond vroeger.
[ afbeelding ]
Volgend jaar dus nog maar een keerquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:41 schreef Uhmmpie het volgende:
Goed gezelschap ook... alleen iets minder dood gaan had ook wel gemogen... had het toch wel heel tof gevonden als ik ergens daadwerkelijk mee had gedurfd een piste af.
Mijn wintersport vakanties:quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Zet m recht voor je, massa's meer comfortquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:10 schreef sigme het volgende:
Volgend weekend zal ik m’n werkmail eens bijlezen, kijken of we al massaal thuiswerken. Wil ik best, maar m’n laptopje is wel een stuk minder comfortabel dan m’n kantoorpc.
Oh Barrel wij zagen vandaag met overvaren iets in de haven van Oostende. Een groot soort platformbootdinges met 4 hele lange zwarte pijpen met gaten erin. Wat zou dat kunnen zijn?quote:
En dit! Vast goedquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben benieuwd hoe @:Tele6 avond is geweest.
Wat een gevolgen toch allemaalquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:58 schreef Candaasje het volgende:
Uhmp, lastig die angst. Ik herken het van mezelf, maar ik heb gemerkt dat het zoveeeeeeel scheelt om gewoon met een ervaren, geduldige skileraar op weg te gaan, of het zelf te moeten uitvogelen en/of bekenden om 'les' te vragen en je dan bezwaard te voelen.
Ik heb deze week helemaal geen les of practica meer. Alles opgeschort t/m dit weekend. Ze gaan nu bekijken hoe ze het in elk geval volgende week gaan doen. Ben benieuwd.
Vind het verder prima dat ze deze maatregelen treffen. Niet per se handig natuurlijk, maar goed, het gaat om het groter belang.
Mijn huisgenoot was vandaag helemaal 'blij' ; die had dus een soort samenwerkingsweek met 900 man, waaronder humane geneeskunde, fysiotherapie, ergo, en verpleegkunde. Maandag beginnen hun stages.... en die gaan dus wel gewoon door..... (ook mensen die op de IC stage lopen..)![]()
(Onze faculteit pakt het dan toch wat handiger aan...)
Dat heb ik met een aantal evenementen. En ik hoorde gister dat mijn schoonmoeder twee weken in quarantaine moet als ze terug is in Slowakije. En iedereen bij haar in huis ook.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:56 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het maar spannend. Wij gaan komende week op vakantie naar niet-coronagebied en ik ben toch wel bang dat er een corona tussen komt.
Ja, want hij heeft Corona nog niet binnen zijn grenzenquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:40 schreef PdeHoog het volgende:
Nou Kaatje, dat wordt binnenkort helemaal geen werk meerTrump weert alle europeanen
Lastige overweging ja. Je wil ook niet dat ze halverwege in quarantaine moet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat heb ik met een aantal evenementen. En ik hoorde gister dat mijn schoonmoeder twee weken in quarantaine moet als ze terug is in Slowakije. En iedereen bij haar in huis ook.
En ze gaat met een taxibus terug en mogelijk gaan zowel Polen als Duitsland de grenzen sluiten. Dus we vragen ons af wat wijsheid is...
Niet-coronagebied, bestaat dat nog?quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:56 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het maar spannend. Wij gaan komende week op vakantie naar niet-coronagebied en ik ben toch wel bang dat er een corona tussen komt.
Blond!quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik was wel blond vroeger.
[ afbeelding ]
Bluh, da's inderdaad vervelend zeg!quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat heb ik met een aantal evenementen. En ik hoorde gister dat mijn schoonmoeder twee weken in quarantaine moet als ze terug is in Slowakije. En iedereen bij haar in huis ook.
En ze gaat met een taxibus terug en mogelijk gaan zowel Polen als Duitsland de grenzen sluiten. Dus we vragen ons af wat wijsheid is...
Nee joh, dat zijn teveel denkstappen na elkaar, veel te ingewikkeld allemaal!quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, want hij heeft Corona nog niet binnen zijn grenzen![]()
Beter zorgt hij voor financiële compensatie voor ondernemingen (en een beter sociaal stelsel) zodat zieke medewerkers thuis kunnen blijven ipv te moeten doorwerken en zo anderen besmetten.
Had ik gedaan maar het werd alleen erger..quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:58 schreef Candaasje het volgende:
Uhmp, lastig die angst. Ik herken het van mezelf, maar ik heb gemerkt dat het zoveeeeeeel scheelt om gewoon met een ervaren, geduldige skileraar op weg te gaan, of het zelf te moeten uitvogelen en/of bekenden om 'les' te vragen en je dan bezwaard te voelen.
Hmm wij moeten nog terug eind vandeweek hequote:Op donderdag 12 maart 2020 07:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb ergens een foto waar ik als een konijn kijk, waar ik nog blonder ben. Geen idee waar het mis is gegaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Blond!Dat zag ik even niet aankomen!
Te cuteEn zo herkenbaar jij al!
Ehhh Kaatje dr muis?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
De muis is gevangen. Vannacht om 03.52 hoorde ik een harde tik en toen was het gebeurd.
Die zijn ook gevangen volgens mij. Maar dit was onze muis. Hopelijk de enige. We wisten al een tijdje dat er een zat maar dat is niet gek hier. Maar hij liep zondag over het aanrecht en dat is toch wel over de grens van acceptabel.quote:
Bah ja dat is niet ok. Is piep geen muizenvanger? Of was dit pieps aandeel?quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die zijn ook gevangen volgens mij. Maar dit was onze muis. Hopelijk de enige. We wisten al een tijdje dat er een zat maar dat is niet gek hier. Maar hij liep zondag over het aanrecht en dat is toch wel over de grens van acceptabel.
Piep is niet zo snugger en niet zo snel. Ze probeert het wel maar is snel afgeleid. Ze zit soms een kwartiertje in een bepaalde hoek te loeren en te wachten. Ze helpt dus wel mee op haar manier.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Bah ja dat is niet ok. Is piep geen muizenvanger? Of was dit pieps aandeel?
Uit een document van het Bundes Gesundheitsministeriumquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe is de situatie in Slowakije wat betreft corona?quote:Werden jetzt Grenzen geschlossen, z.B. nach Österreich, der Schweiz oder nach Frankreich?
Nach dem Pandemieplan des Robert-Koch-Instituts (Teil II) werden sog. Grenzschließungen nicht
als sinnvoll angesehen, um eine Ausbreitung zu verhindern. Derzeit bestehen keine Überlegungen
hinsichtlich einer vorübergehenden Wiedereinführung von Binnengrenzkontrollen.
Wow van 8 naar 27quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:44 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Vandaag wordt het hier 27 graden, zegt de voorspelling. Nu is het 8, dat is fijn nog fris genoeg om eerst binnen de kachel aan te maken. Voordeel daarvan is dat de ketel op de kachel kan, en ik er pas uit hoef als het koffiewater kookt. We zitten nu aan de koffie![]()
Straks buiten ontbijten natuurlijk.
De bomen zijn gesnoeid, maar we moeten nog een deel van het dikkere hout vrijknippen van kleine takjes, dan naar boven slepen, en dan in hapklare lengtes knippen/zagen. Zolang het nog geen 27 graden is doen we daar nog wat aan vandaag.
Europeanen komen de VS niet meer in toch?quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:26 schreef FutureFairytale het volgende:
M'n zus vliegt vandaag naar Washington. Weet alleen niet of ze terug komt...
En m'n zwager heeft heel april roadtrip geregeld door US met een vriend (inclusief festival bezoek) maar dit is bij deze helaas geannuleerd...
Vanaf vrijdagnacht.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:28 schreef derLudolf het volgende:
Europeanen komen de VS niet meer in toch?
Fajita’squote:Op donderdag 12 maart 2020 09:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil weekboodschappen doen, maar dan moet ik een weekmenu, en dat lukt nog niet zo goed.
Blijkbaar 10 besmettingen en men maakt een hoop herrie. Dat kreeg ik door van G.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uit een document van het Bundes Gesundheitsministerium
[..]
Hoe is de situatie in Slowakije wat betreft corona?
hmmmmquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Fajita’s![]()
![]()
Daar heb ik nu zin in :’)
Ik lees alleen onrust in de media incl FOKquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:54 schreef minilot het volgende:
Ik merk eigenlijk nog niet zoveel van onrust in mijn omgeving. Of wellicht registreer ik het niet zo wegens zelf zo zen wezen - projectie is een bitch
Fft, op het nippertje voor je zus, zeg!
Uhmmpie, herkenbaar. Ik kreeg meer dan 10 jaar geleden ineens angst voor skiën omdat we zo nodig op kerstavond vanaf de berg naar het dal gingen skiën nadat de liften al dicht waren. In het donker ook nog. Halverwege was de sneeuw wel op en werd het overal ijs. Elke bocht die ik maakte ging ik floep recht naar beneden met enorme vaart. En dan weer vallen. En opstaan. En huilen. En wanhoop. En niemand die je kan halen en geen lift meer die ging. En oh boy wat ben ik daarna lang bang geweest.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:30 schreef Uhmmpie het volgende:
Had ik gedaan maar het werd alleen erger..
Nu even mental break dus.
Maar zeker van plan het nog eens te doen.. want voor de algehele paniek vond ik het echt leuk.
Maar dan wel eerst even oefenen in nederland.. dat lijkt me toch wel een ding. Baal er best wel van zo
Was leuk! Beetje overweldigend, de ouders van A en B lijken niet echt aan stiltes te doen, maar heel gezellig en niet moeilijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben benieuwd hoe @:Tele6 avond is geweest.
Oh ja, de AH heeft bordjes met dat ze liever geen contant geld aannemen en als je wel contant hebt dan graag het geld in het geldbakje leggen. Waar stapels plasticbakjesspaarboekjes liggen, dus dat kan niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Verjaardagsfeestjes worden gecanceld enzo aan dat soort dingen merk ik het.
M'n moeder belde dinsdag om te melden dat ik dit weekend niet op haar verjaardag mag komen als ik keelpijn heb.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:54 schreef minilot het volgende:
Ik merk eigenlijk nog niet zoveel van onrust in mijn omgeving. Of wellicht registreer ik het niet zo wegens zelf zo zen wezen - projectie is een bitch
Fft, op het nippertje voor je zus, zeg!
Toch wel fijn dat ik niet de enige ben.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uhmmpie, herkenbaar. Ik kreeg meer dan 10 jaar geleden ineens angst voor skiën omdat we zo nodig op kerstavond vanaf de berg naar het dal gingen skiën nadat de liften al dicht waren. In het donker ook nog. Halverwege was de sneeuw wel op en werd het overal ijs. Elke bocht die ik maakte ging ik floep recht naar beneden met enorme vaart. En dan weer vallen. En opstaan. En huilen. En wanhoop. En niemand die je kan halen en geen lift meer die ging. En oh boy wat ben ik daarna lang bang geweest.
Maar....het is weer in ordeToch weer elke 2 jaar op wintersport gegaan en toch geski'd. Incl skileraar de eerste keer. Het is over. Ik vind het weer leuk. Dus dat kan ook
Ze blijft een beetje... vreemd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:08 schreef Tele6 het volgende:
[..]
M'n moeder belde dinsdag om te melden dat ik dit weekend niet op haar verjaardag mag komen als ik keelpijn heb.
Om 10 minuten later weer te bellen om te melden dat A en B ook mee mogen komen als ze dat willen!!!
Wat klinkt het goed allemaal!quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Was leuk! Beetje overweldigend, de ouders van A en B lijken niet echt aan stiltes te doen, maar heel gezellig en niet moeilijk.
Ik vond de ouders van B eigenlijk best wel op die van A lijken, maar misschien is dat omdat het allebei "gewone" ouders zijn
We hebben bij het Zusje gegeten. Ze hadden een groot vegetarisch menu. Veel leuke gerechtjes, een paar dingen die een beetje "meh" waren maar vooral veel lekkers
Dat klinkt prima. Gewone mensen zijn goed te handelen. Een collega was ook erg enthousiast over het Zusje, toch maar eens proberen daar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Was leuk! Beetje overweldigend, de ouders van A en B lijken niet echt aan stiltes te doen, maar heel gezellig en niet moeilijk.
Ik vond de ouders van B eigenlijk best wel op die van A lijken, maar misschien is dat omdat het allebei "gewone" ouders zijn
We hebben bij het Zusje gegeten. Ze hadden een groot vegetarisch menu. Veel leuke gerechtjes, een paar dingen die een beetje "meh" waren maar vooral veel lekkers
Oh daar hebben ze goed over nagedacht dan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, de AH heeft bordjes met dat ze liever geen contant geld aannemen en als je wel contant hebt dan graag het geld in het geldbakje leggen. Waar stapels plasticbakjesspaarboekjes liggen, dus dat kan niet.
Het overkomt de bestenquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat ik niet de enige ben.
Verhaal van TP geeft ook moed
Baal er overigens nu niet minder van...
heb dit nooit eerder zo gehad. Met niks ook eigenlijk. En ik ben echt geen durfal ofzo... maar dit ging van “wow gaaf!” in 3 minuten naar algehele paniek die er duidelijk gister niet uitwilde ook. Ben er nog steeds verbaasd (en gefrustreerd en geirriteerd) van.
En dat is wel echt nieuw.
Ja, het is wel fijn om te weten dat B's ouders me gewoon oké vinden en dat ik goed met ze overweg kan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat klinkt het goed allemaal!Opgelucht?
![]()
Klinkt goedquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen altijd mooiquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh daar hebben ze goed over nagedacht dan.
Ja, dit dusquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:14 schreef Candaasje het volgende:
Het overkomt de besten![]()
Ik ben ook wel eens bijna op mijn kont de berg afgekomen omdat mijn benen zo trilden van angst... en dat was niet eens een zwarte piste hoor. (Ondertussen diezelfde benen vervloekend, want als ze niet zouden trillen, zou ik gewoon netjes op dat dalbeen kunnen steunen en met de juiste techniek langzaam maar gestaag naar beneden komen.)
Je zult misschien nooit een 'topskiër' worden, maar je bent geen Oostenrijker, dus dat werd je sowieso al niet.Maar gewoon weer eens een lesje nemen, rustig weer beginnen en vertrouwen terugwinnen. Dan kun je er echt wel weer plezier in krijgen. (En niet gaan skiën als je te moe bent. Dan blokkeer je echt sneller.)
Ik zou gewoon even wachtenquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:17 schreef Candaasje het volgende:
Ik wilde eigenlijk nieuwe BH's kopen, maar aangezien ik van maat ben verander, wilde ik er eigenlijk wel wat hulp bij..... nu twijfel ik of het niet even beter kan uitstellen, want dat is wel heel close lichamelijk contact. En ik ben er zelf niet zo bang voor, maar ik wil een ander ook niet dwingen dichtbij te komen.
Het is ook weer niet zo dat ik het niet overleef zonder nieuwe BH's.
Nah, ik zou het zelfs zonder wel overleven. (Het heeft soms voordelen niet zo rijk bedeeld te zijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou gewoon even wachtenTenzij alles acuut kapot en ondraagbaar is wat je nog hebt.
Ik ben er niet super-superenthousiast over, maar het was wel gewoon goed eten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat klinkt prima. Gewone mensen zijn goed te handelen. Een collega was ook erg enthousiast over het Zusje, toch maar eens proberen daar.
Haha ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nah, ik zou het zelfs zonder wel overleven. (Het heeft soms voordelen niet zo rijk bedeeld te zijn) Maar ik hou het maar even bij wat nieuwe sokken halen, bij de Hema verderop. (Dat moet wel echt... )
Ah dat is wel een goede ja!quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Haha ja.
Ik vind de katoenen sportbeha-achtige dingesen van de Hema daarvoor wel fijn. Die komen niet zo nauw qua maat, als je maar een maat kleiner hebt dan je T-shirtmaat (voor mij dan S ipv M) en het is toch wat meer steun dan helemaal geen beha, zonder meteen zo'n harnas-sportbeha te zijn
Ik had mn zinnen al niet op de olympische spelen gezet inderdaad. Maar gewoon relaxt de berg af.. dat lijkt me wel wat. Hoeft niet supersnel en professioneel.. maar wel gewoon lol en plezier.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:14 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het overkomt de besten![]()
Ik ben ook wel eens bijna op mijn kont de berg afgekomen omdat mijn benen zo trilden van angst... en dat was niet eens een zwarte piste hoor. (Ondertussen diezelfde benen vervloekend, want als ze niet zouden trillen, zou ik gewoon netjes op dat dalbeen kunnen steunen en met de juiste techniek langzaam maar gestaag naar beneden komen.)
Je zult misschien nooit een 'topskiër' worden, maar je bent geen Oostenrijker, dus dat werd je sowieso al niet.Maar gewoon weer eens een lesje nemen, rustig weer beginnen en vertrouwen terugwinnen. Dan kun je er echt wel weer plezier in krijgen. (En niet gaan skiën als je te moe bent. Dan blokkeer je echt sneller.)
Maar dat is ook best wel een misvatting hoor. Op een latere leeftijd leren skiën is nog best wel bikkelen en het ziet er zo makkelijk uit maar dat valt best tegen. Ik vind dat je kei trots mag zijn op jezelf. En 2,5 uur les is ook best lang. Ik heb afgelopen wintersport 2x2 uur gedaan en toen kat ik aan het einde van de les ook een keer dat ik dacht van laat mij hier maar liggenquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik had mn zinnen al niet op de olympische spelen gezet inderdaad. Maar gewoon relaxt de berg af.. dat lijkt me wel wat. Hoeft niet supersnel en professioneel.. maar wel gewoon lol en plezier.
In alle stress ook wel gezien dat het echt schitterend is zo van boven alles.. alleen al daarom zou ik wel weer willen eigenlijk.
Ik ben er ook niet zo'n fan van. Had laatst bami gemaakt met kipstuckjes. Dacht dat dat wel kon, dat het wel op zou gaan in de kruiden. Nou, dat niet, maar ook de structuur in de mond is gewoon niet fijn. Ooit wel eens ergens een groentenburger gehad en die vond ik erg lekker. Maar dat kan ook komen omdat de rest van het eten niet te hachelen wasquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb de champignon burgers + de plant steak weggepleurd, na de plant spekjes. Wat een ellende en vreselijke smaak hebben die dingen. Ik hou het bij geen vleesvervangers, maar vaak gewoon geen vlees. Of ei, of falafel, of kaasschnitzel.. Dingen die niet pretenderen vlees te zijn.
Heb er open voor gestaan maar vind het echt niet lekker gewoon.
Alleen de 'kip'schnitzels heb ik nog over. Ga het wel proberen, ondanks geen zin...
Is ook lang.. maar een uurtje had in dit geval ook niet echt opgeschoten denk ik..quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maar dat is ook best wel een misvatting hoor. Op een latere leeftijd leren skiën is nog best wel bikkelen en het ziet er zo makkelijk uit maar dat valt best tegen. Ik vind dat je kei trots mag zijn op jezelf. En 2,5 uur les is ook best lang. Ik heb afgelopen wintersport 2x2 uur gedaan en toen kat ik aan het einde van de les ook een keer dat ik dacht van laat mij hier maar liggen
Uurtje is te kort idd. Je komt er welquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Is ook lang.. maar een uurtje had in dit geval ook niet echt opgeschoten denk ik..
Alhoewel ik dan de 2e freeze nooit bereikt had op zich.
en zonder chilisaus?quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind vega balletjes lekker en dan dippen in de Chili saus![]()
Ook lekker hoor. Maar ik vind de combinatie gewoon kei goedquote:
Het voordeel is dat ze al ermee om konden gaan dat B biseksueel is, dus ze moesten toen hun ruimdenkendheid al oefenen. Dit kon er kennelijk wel bij.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat fijn dat het zo goed is gegaan Tele! Maar ze stonden al open voor een etentje dus het zou ook wel goed zijn gekomen denk
Ondanks dat het voor jou een normale situatie is het voor veel mensen en vooral voor oudere mensen/ouders toch een vreemd idee. Hoe zij zo open/modern/nuchter zijn vind ik dan echt fantastisch gewoon
Champignonburgers vind ik vrijwel altijd ook goor ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb de champignon burgers + de plant steak weggepleurd, na de plant spekjes. Wat een ellende en vreselijke smaak hebben die dingen. Ik hou het bij geen vleesvervangers, maar vaak gewoon geen vlees. Of ei, of falafel, of kaasschnitzel.. Dingen die niet pretenderen vlees te zijn.
Alleen de 'kip'schnitzels heb ik nog over. Ga het wel proberen, ondanks geen zin...
De meeste nepkipstukjes zijn best oké. Ik vind die van Vivera het lekkerstquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik hoorde gisteren dat de vegetarische “kip” :’) stukjes van de Lidl lekker zijn. Wil die nog wel eens proberen.
Dit.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:04 schreef Candaasje het volgende:
Je moet geen vleesvervangers eten met de verwachting dat het naar vlees smaakt of dezelfde structuur heeft. Werkt voor de meesten producten echt niet. En dan is het al gelijk minder lekker.
Ik eet af en toe vervangers, maar zeer selectief. Want de meesten vind ik ook maar matig.
Ik ben trouwens wel fan van Kala Namak als 'ei vervanger' in 'eiersalade'quote:
Ik heb wel eens de mexicaanse gekruide bonenburgers van AH geprobeerd. Die zijn goed te doen als je ze behandelt als een hamburger en dus op een broodje met kaas etcquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
zit in je whatsappquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:51 schreef Blues het volgende:
Wij rijden nu in F. Graag ff Lucky tel nr in mijn DM please, iemand ASAP?
Jij lijkt er in je werk vooralsnog een stuk meer van te merken dan de lui in dit topic die in de zorg werken!quote:
Ja en als die het druk hebben zit ik te niksen, raar ideequote:Op donderdag 12 maart 2020 12:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Jij lijkt er in je werk vooralsnog een stuk meer van te merken dan de lui in dit topic die in de zorg werken!
Mwoah ik denk dat die lui ook niet alles hier meldenquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Jij lijkt er in je werk vooralsnog een stuk meer van te merken dan de lui in dit topic die in de zorg werken!
Je mag dat niet zelf doen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn dat alles goed is gegaan Tele
Herkenbaar hoor zo'n angst.... naarmate ik ouder wordt hoe erger dat het wordt :x
Op het werk moeten wij eerst temperatuur op llaten nemen. Handen wassen en desinfecteren deden we altijd al 15 x per dag ofzo
Wilde ik al eens vragen ( omdat je er ook open over bent).quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:38 schreef minilot het volgende:
Strakjes belafspraak met klinisch geneticus Erasmus MC, ik neem aan omtrent uitslag dna-onderzoek. Benieuwd!
Die is toevallig een uur geleden naar kantoor vertrokken, moet vandaag wat dingen ter plekke regelen. Is prima hoor, zie 'm vanavond laat wel weer (hij heeft een etentje met deel van zijn team) en als er erg drastisch nieuws zou zijn dan bel ik 'm welquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Spannend @:Minilot Fijn dan dat J gewoon thuis is momenteel.
Lief bedrijf toch vaak, dat Pornhub! Paar jaar geleden die kerstreclame ook..quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:45 schreef derLudolf het volgende:
![]()
Pornhub Premium en xHamster Premium zijn gratis in Italië.
En met Valentijnsdag ook meestal een week gratis.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Lief bedrijf toch vaak, dat Pornhub! Paar jaar geleden die kerstreclame ook..
Ai!quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:01 schreef Lonaa het volgende:
En ik heb me maar 1x verkeken op hoe diep de modder was. Tot aan de enkels erin
Mwoah. Ik had m'n docs aan. Dus wel lichtelijk natte voeten. En de zolen hebben geen profiel meer dus dat is lekker glibberen en glijdenquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Ai!Wel geschikt schoeisel voor zulks?
Zijn docs niet waterdicht ?quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mwoah. Ik had m'n docs aan. Dus wel lichtelijk natte voeten. En de zolen hebben geen profiel meer dus dat is lekker glibberen en glijden![]()
Jawel. Maar er zit ergens een gaatje tussen zool en schoen. En vetergaatjes. En het was gewoon te diep, dus het kwam ook over de rand.quote:
Ohhh oke. Ik had eerlijk waar geen idee hoorquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jawel. Maar er zit ergens een gaatje tussen zool en schoen. En vetergaatjes. En het was gewoon te diep, dus het kwam ook over de rand.
het scheelt dat ik er in principe niet van uit ga dat ik schoon blijf als ik met hond het bos in ga.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ohhh oke. Ik had eerlijk waar geen idee hoor
Dank voor de snelle aktie! AX ook bedankt!quote:
Dat doet me denken aan een vrouw ooit bij een meertje waar wij weleens met ons Loebes gaan zwemmen. Een hele hoop honden waren aan het zwemmen en ze waren echt allemaal kei smerig. Maar eehj dolle pret ik vind het prima.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
het scheelt dat ik er in principe niet van uit ga dat ik schoon blijf als ik met hond het bos in ga.
oh heerlijk..dat had je moeten filmen!quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een vrouw ooit bij een meertje waar wij weleens met ons Loebes gaan zwemmen. Een hele hoop honden waren aan het zwemmen en ze waren echt allemaal kei smerig. Maar eehj dolle pret ik vind het prima.
Komt daar zo’n koppeltje aan lopen met zo’n hondje met een strikje in het Kuifje. Meneer mooi jasje aan, haartjes strak in het gelletje en mevrouw mooie kleertjes aan en jawel een spier witte broek..
Die vrouw begon al van oh nee al die grote honden.. en die grote honden hadden fiep met haar strikje al lang gezien en de sfeer was nogal uitgelaten zullen we maar zeggen en onze honden waren op dat moment allemaal onopgevoede mormels met stront in hun oren. Die honden renden richting Fiepje. Fiepje vond het prachtig hoor dus daar niks aan het handje.
Pakt die vrouw Fiepje op. En die hele horde smerige honden begint dus te springen en te doen.. wit broekje was niet meer zo wit. Fiepje beet haar vrouwtje in der fikken dus die liet mevrouw vallen.. Fiepje kon nog heel kort spelen tot ze weggesleurd werd.
De naam Fiepje is fictief want ik heb geen idee hoe het beest heette.
Ja eigenlijk wel hé. Maar ik was ook even bezig om mijn toen onopgevoede puber weg te sleuren. En heel hard op mijn wangen te bijten. Want het was echt net zo’n slapstickquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
oh heerlijk..dat had je moeten filmen!
Ik zeg A.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:29 schreef Kreator het volgende:
Mijn collega deed nergens de richtingaanwijzer aan (rotondes enzo) en ik zei 'doe je richting aanwijzer eens aan, lul.'
Vervolgens kregen we discussies over wanneer het moet.Of je dan ook richting aan moet geven vóórdat je van baan wisselt. Ik vond van wel. Hij vond van niet. 'dat hoeft pas als je daadwerkelijk afslaat'.
[ afbeelding ]
Ik zeg A. Collega zegt B, maar bij C mag zelfs nog.
Groetjes,
Gelijk.
A. Je geeft richting aan om je medeweggebruikers te vertellen wat je GAAT doen. Als je van baan GAAT wisselen doe je dus je richtingaanwijzer aan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:29 schreef Kreator het volgende:
Mijn collega deed nergens de richtingaanwijzer aan (rotondes enzo) en ik zei 'doe je richting aanwijzer eens aan, lul.'
Vervolgens kregen we discussies over wanneer het moet.Of je dan ook richting aan moet geven vóórdat je van baan wisselt. Ik vond van wel. Hij vond van niet. 'dat hoeft pas als je daadwerkelijk afslaat'.
[ afbeelding ]
Groetjes,
Gelijk.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een vrouw ooit bij een meertje waar wij weleens met ons Loebes gaan zwemmen. Een hele hoop honden waren aan het zwemmen en ze waren echt allemaal kei smerig. Maar eehj dolle pret ik vind het prima.
Komt daar zo’n koppeltje aan lopen met zo’n hondje met een strikje in het Kuifje. Meneer mooi jasje aan, haartjes strak in het gelletje en mevrouw mooie kleertjes aan en jawel een spier witte broek..
Die vrouw begon al van oh nee al die grote honden.. en die grote honden hadden fiep met haar strikje al lang gezien en de sfeer was nogal uitgelaten zullen we maar zeggen en onze honden waren op dat moment allemaal onopgevoede mormels met stront in hun oren. Die honden renden richting Fiepje. Fiepje vond het prachtig hoor dus daar niks aan het handje.
Pakt die vrouw Fiepje op. En die hele horde smerige honden begint dus te springen en te doen.. wit broekje was niet meer zo wit. Fiepje beet haar vrouwtje in der fikken dus die liet mevrouw vallen.. Fiepje kon nog heel kort spelen tot ze weggesleurd werd.
De naam Fiepje is fictief want ik heb geen idee hoe het beest heette.
D.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:29 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes,
Gelijk.
Dat zei ik ook. Maar de regels zijn niet heel duidelijk opgeschreven en ik werd door 2 collega's tegengesproken, dus ik begon te twijfelen. Maar ik zou A wel normaal vinden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
A. Je geeft richting aan om je medeweggebruikers te vertellen wat je GAAT doen. Als je van baan GAAT wisselen doe je dus je richtingaanwijzer aan.
Wat een sukkel.
Kan ik me voorstellen!quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:38 schreef minilot het volgende:
Strakjes belafspraak met klinisch geneticus Erasmus MC, ik neem aan omtrent uitslag dna-onderzoek. Benieuwd!
A is toch ook heel normaal? Of zouden oudere fossielen het anders geleerd hebben?quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zei ik ook. Maar de regels zijn niet heel duidelijk opgeschreven en ik werd door 2 collega's tegengesproken, dus ik begon te twijfelen. Maar ik zou A wel normaal vinden.
Hier ook de eerste collega in quarantaine.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier is de eerste naar huis. Had al 2 collega's uit brabant die thuis moeten werken, maar nu is (best ver) een directe collega van de vrouw van mijn collega positief getest. Dus zij moest in quarantaine en hij nu ook. Heb het donkerbruine vermoeden dat wij na morgen ook thuis moeten werken.
Je geeft een intentie tot zijwaartse verplaatsing aan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zei ik ook. Maar de regels zijn niet heel duidelijk opgeschreven en ik werd door 2 collega's tegengesproken, dus ik begon te twijfelen. Maar ik zou A wel normaal vinden.
Ik vind van wel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:36 schreef Bramito het volgende:
Mag ik even jullie mening over het volgende?
Alle kinderen gaan gewoon naar school hier.
Er zijn hier geen speciale maatregelen op lokaal niveau.
Er zijn 64 besmettingen op 1.600.000 inwoners
Er is een verjaardag georganiseerd in een overdekte speeltuin en nu willen 7 van de 10 moeders het uitstellen vanwege het Corona virus.
Is dit overdreven?
Halloooo....aangeven wat je gáat doen!quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
A is toch ook heel normaal? Of zouden oudere fossielen het anders geleerd hebben?
Dat dus. Maar mijn tekst vind ik duidelijkerquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:36 schreef Lonaa het volgende:
https://www.theorieexamen.nl/auto-theorie/verlichting
Ik vind het persoonlijk echt belachelijk, maar ik ben echt de enige die dat vindt.quote:
Maandag zou ik zeggen: overdreven.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:36 schreef Bramito het volgende:
Er is een verjaardag georganiseerd in een overdekte speeltuin en nu willen 7 van de 10 moeders het uitstellen vanwege het Corona virus.
Is dit overdreven?
Nee, speelhellen zijn sowieso een vieze bende trouwensquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:36 schreef Bramito het volgende:
Is dit overdreven?
"bij het afslaan" is niet heel duidelijk. Die zin daarboven wordt door collega's anders geinterpreteerd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:36 schreef Lonaa het volgende:
https://www.theorieexamen.nl/auto-theorie/verlichting
Meerderheid beslist. Helaasch voor de kinderen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:36 schreef Bramito het volgende:
Is dit overdreven?
Denk aan je bloeddruk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:42 schreef Kreator het volgende:
"ik deed het een meter voor B dus is goed".
IK HAAT ANDERE MENSEN>
Op FB had Isegrim een "discussie" met iemand die had gelezen dat het virus niet tegen warmte kon, dus moest iedereen maar naar de saunaquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:42 schreef Isabeau het volgende:
Corona in Hoogeveen. Rip.
Ik kreeg een foldertje over corona van de da drogist. Helaas verscheurd, had een foto moeten maken. Je moet vooral 3000 mg cit c per dag nemen en hun zink en zilver tabletjes. Maar het is ook onzin om je druk te maken want er gaan gewoon ook 40.000 mensen per dag dood in China en het druk maken over die 28 doden in China is gekkenwerk. Aldus het foldertje...
Ik ookquote:
Als je het een meter voor B doet, dan heeft niemand daar toch last van? Ik zou het ook bij A doen, maar in dit geval maakt het weinig uit in de praktijk denk ik.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:42 schreef Kreator het volgende:
IK HAAT ANDERE MENSEN>
Zolang er niemand last van heeft mag hij van mij ook zonder richting met 195kph de bocht om. Het ging me ff om het principe.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:53 schreef Bramito het volgende:
[..]
Als je het een meter voor B doet, dan heeft niemand daar toch last van? Ik zou het ook bij A doen, maar in dit geval maakt het weinig uit in de praktijk denk ik.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:54 schreef Barreltje het volgende:
Ik wil vooral wel eens een ritje met Krea maken..![]()
Bij deze, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zolang er niemand last van heeft mag hij van mij ook zonder richting met 195kph de bocht om. Het ging me ff om het principe.
Een vriendin van mij had een tripje naar Israel geboekt. Israel sluit alle grenzen. Dat is dus 1200 EUR wegquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:54 schreef Barreltje het volgende:
Anyway.. corona en verzekeringen:
https://www.abnamro.nl/nl(...)846EEA68-17509-67483
Hmm. Misschien ben jij wel ok.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:42 schreef Kreator het volgende:
IK HAAT ANDERE MENSEN>
Zuur pruimquote:
Ja dat is wel ultiem klote jahquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een vriendin van mij had een tripje naar Israel geboekt. Israel sluit alle grenzen. Dat is dus 1200 EUR wegWordt verder ook niet gedekt door verzekeringen of zo.
Hoe was het gesprek met over de arbeidsvoorwaarden? Zijn er al beslissingen genomen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja dat is wel ultiem klote jah![]()
Ik heb alleen maar trainingen die evt niet doorgaan..
Thanks. Dit had ik even nodig.quote:
Hm, laatste punt, heb je wel een punt.... bij A kan er wel verwarring bestaan dat je eerder zal afslaan dan je in de planning hebt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thanks. Dit had ik even nodig.
Andere collega zegt keihard B.
Enige punt van twijfel vind ik die zijweg/inrit. Als daar iemand zou staan, zou ik ook even wachten met richting om aan te geven dat ik dus niet die inrit in ga.
De Leon is zo oud nog niet...quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een ritje met jouw Barrel maken..
Ik heb nog wat extra info nodig..quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe was het gesprek met over de arbeidsvoorwaarden? Zijn er al beslissingen genomen?
Mijn suup verkoopt gepaneerde camembert voor in de koekenpan... yumquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:04 schreef Candaasje het volgende:
Je moet geen vleesvervangers eten met de verwachting dat het naar vlees smaakt of dezelfde structuur heeft. Werkt voor de meesten producten echt niet. En dan is het al gelijk minder lekker.
Ik eet af en toe vervangers, maar zeer selectief. Want de meesten vind ik ook maar matig.
Ik eet ook geen kaasquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mijn suup verkoopt gepaneerde camembert voor in de koekenpan... yum
Alleen als 'ie vegan isquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
*voert voorzichtig Hongaarse salami.
Ohja das waar ookquote:
Heeft de reisverzekering de voorwaarden eenzijdig veranderd na het afsluiten?quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:54 schreef Barreltje het volgende:
Anyway.. corona en verzekeringen:
https://www.abnamro.nl/nl(...)846EEA68-17509-67483
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Lucky...wanneer wilden jullie ook al weer?
Wij gaan - in de planning - 8 april naar Lissabon.
Ik zou het bordje van McDonald's volgenquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:29 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes,
Gelijk.
Super vervelend die stomme hoest. Gelukkig hielp de codeïne je vannacht.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wilde ik al eens vragen ( omdat je er ook open over bent).
Fijn Tele, dat de ontmoeting goed is verlopen.
@:FFT..ben je al in Friesland?
Klein wereldje hoor in de zelfopgelegde sociale isolatie.
In ieder geval geslapen vannacht na een tabletje codeine. En gekneusde ribben van het hoesten inmiddels.😢
@:Uniek: dacht dat je 1 maart al verhuisde![]()
Is de hulp allemaal geregeld voor schoonmaken en inhuizen?
Ik kwam ooit uit zo'n inrit, en de auto op de hoofdweg gaf richting aan, was al voorgesorteerd, dus ik draai m de weg op, wil ie inderdaad 1 verder in.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thanks. Dit had ik even nodig.
Andere collega zegt keihard B.
Enige punt van twijfel vind ik die zijweg/inrit. Als daar iemand zou staan, zou ik ook even wachten met richting om aan te geven dat ik dus niet die inrit in ga.
Ja, dat is net zo'n locatie idd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kwam ooit uit zo'n inrit, en de auto op de hoofdweg gaf richting aan, was al voorgesorteerd, dus ik draai m de weg op, wil ie inderdaad 1 verder in.
Was een leswagen. Bijna RIP.
Voor als je wilt weten waar: (ook als je niet wilt weten waar want ik ga het typen) de lesauto reed op de Haaksbergerstraat en wilde, blijbkaar, naar het tankstation. Ik kwam uit de zijweg net voor het tankstation
Wait. Whut. Bron?quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:24 schreef derLudolf het volgende:
Ze mogen een flink aantal Portugezen ook wel een beste trap in de pens geven... Scholen en bedrijven gesloten. Wat gaat men vervolgens doen: naar het strand![]()
[/quotewait.w[quote]Op donderdag 12 maart 2020 15:24 schreef derLudolf het volgende:
Ze mogen een flink aantal Portugezen ook wel een beste trap in de pens geven... Scholen en bedrijven gesloten. Wat gaat men vervolgens doen: naar het strand![]()
Foto van iemand uit Lissabon die zich er wel netjes aan houdt...quote:
Met 50% van de kennis blablabla zegt Rutte.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tering zeg, ik vind dit echt wel heftig hoor.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit is geen toffe tijd om een bedrijf te hebben
Alleen zijn die zelden allemaal tegelijk aanwezig!quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:39 schreef derLudolf het volgende:
Oeh scherpe vraag
Max 100 man, de 2e kamer is 150
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:39 schreef derLudolf het volgende:
Oeh scherpe vraag
Zien en gezien worden...quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Alleen zijn die zelden allemaal tegelijk aanwezig!
Alleen met Prinsjesdag![]()
Die zitten niet met meer dan 100 bij elkaar. Hbo's en WO wel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:44 schreef derLudolf het volgende:
MBO's en VO niet gesloten omdat ouders dan ook thuis moeten blijven? Beetje bijzonder...
Je huis zal in brand staan maar er komt geen brandweer omdat ze voor hun, gezonde, kinderen die thuis zitten moeten zorgen. Kan het me wel voorstellenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:44 schreef derLudolf het volgende:
MBO's en VO niet gesloten omdat ouders dan ook thuis moeten blijven? Beetje bijzonder...
Ik bedoel meer dat kinderen/leerlingen op het VO en zeker op het MBO kunnen zelf wel thuis blijven. Dan ben je minimaal 12.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je huis zal in brand staan maar er komt geen brandweer omdat ze voor hun, gezonde, kinderen die thuis zitten moeten zorgen. Kan het me wel voorstellen
Daar komt ook al verandering in.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik lees alleen onrust in de media incl FOK
Om me heen niks. En ik werk in een ziekenhuis.
Ik zat op een kleine VO maar daar zaten we zeker wel met 100 man in de kantinequote:Op donderdag 12 maart 2020 15:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die zitten niet met meer dan 100 bij elkaar. Hbo's en WO wel.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is Kensington toch kutmuziek.
Maar niet iedereen heeft kinderen in dezelfde leeftijd. Ik snap het wel, maar ik denk dat het, als het verder doorzet de scholen wel dicht gaan maar omdat docenten ziek zijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat kinderen/leerlingen op het VO en zeker op het MBO kunnen zelf wel thuis blijven. Dan ben je minimaal 12.
VO was hier 1200 leerlingen per vestiging. En we hadden altijd tegelijkertijd pauze.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zat op een kleine VO maar daar zaten we zeker wel met 100 man in de kantine
Het argument was ook omdat ze ouders niet thuis wilden laten blijven.
Uh ja, maar wat bedoel je daar mee? Als je een kint van 7 en 13 hebt, dan kan die van 7 naar school (geen oppas nodig) en die van 13 kan gewoon thuis blijven.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar niet iedereen heeft kinderen in dezelfde leeftijd
De hele dag mensen tellen nu, waar dan ook. En de 100e wegsturen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:39 schreef derLudolf het volgende:
Oeh scherpe vraag
Oh Uniek! Ik heb eindelijk de door jou bejubelde Oliehoorncurry geproeft. Ik heb hem getest samen met Helacurry. De consistentie van Oliehoorn is fijn maar qua smaak haalt hij het niet bij Hela. Oliehoorn is ontzettend zoet en weinig gekruid. Het is geen ketchup maar het zit er redelijk dichtbij.quote:
dankquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
VO was hier 1200 leerlingen per vestiging. En we hadden altijd tegelijkertijd pauze.
Ik ben toch wel ergens blij dat ik geen bloed meer prik in het UMC. Leuk werk verder, maar ik pikte toen al veel op (nooit ziek geworden, maar ik merkte wel dat mijn immuunsysteem hard aan het werk was) want kwam natuurlijk op elke afdeling. (Ik denk ook dat we een van de 'vuilste' medewerkers waren, gekeken naar verspreiding/overdracht... ondanks dat ik mijn handen voortdurend keurig ontsmette.)
Welkom terug Blues en golfer!
Ze moeten een lijn trekken, en da's gedaan. Verder zijn kinderen veel minder vatbaar, dus da's een stuk makkelijker. En 3 weken lang een groep 13 jarigen niet naar school en geen ouderlijk toezicht (zoals vaak wel bij vakantie waar dingen vooraf voor geregeld kunnen worden)...weet niet of dat zo handig is.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uh ja, maar wat bedoel je daar mee? Als je een kint van 7 en 13 hebt, dan kan die van 7 naar school (geen oppas nodig) en die van 13 kan gewoon thuis blijven.
Je kunt ook 10 km naar school fietsen of met de bus, dan ben je ook wel in staat om het huis niet af te laten branden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |