SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ohquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:47 schreef Bramito het volgende:
Aantal besmettingen hier in Aragon: 45
Oppervlakte Aragon: 1,15x Nederland
Conclusie management: Wij, 17 personen, gaan volgende week allemaal thuis werken.
Uhuh. Ik heb dan een lege kar bij me. We leven nu al twee weken van de voorraad die we hierheen sleepten. En dat toevallig niks met corona te maken. Gewone normale oprechte afkeer van mensenquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:09 schreef Barreltje het volgende:
En Amora![]()
Je kan bij die supermarkten dan ook wel ongegeneerd extra inslaan moest het nodig zijn..
Voor jou is corona dus eigenlijk gewoon een kadootje..quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Uhuh. Ik heb dan een lege kar bij me. We leven nu al twee weken van de voorraad die we hierheen sleepten. En dat toevallig niks met corona te maken. Gewone normale oprechte afkeer van mensen.
Is het vandaag??? Spannend. Maar het zal vast gezellig zijn. Al die schoonouders hebben A+B voortgebracht dus da's alvast een goed teken. En jij bent ook leuk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:46 schreef Tele6 het volgende:
Ik ga vanmiddag naar Utrecht voor A en B en duizend schoonouders. B heeft al gemeld dat hij enorm loopt te snotteren dus IEDEREEN CORONA. (B is allergisch voor alles wat los en vast zit en pikt iedere verkoudheid die bestaat op, dus het is eerder het melden waard wanneer hij niet snottert)
Vanavondquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is het vandaag??? Spannend. Maar het zal vast gezellig zijn. Al die schoonouders hebben A+B voortgebracht dus da's alvast een goed teken. En jij bent ook leuk.
Ik snap dat er ergens een grens moet zijn. Maar het is zo arbitrair. Ik woon 10 km van de grens.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Bij ons is het vanaf straks verboden, wanneer je uit Brabant komt, naar het werk te gaan. En reizen ook alleen als het enorm noodzakelijk is en moet je het door een aantal mensen laten goedkeuren.
Heb ik net een meeting vastgelegd volgende week. Zie gebeuren dat die weer afgezegd moet worden.
Veel plezier en succesquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Vanavond
Ik heb A z'n ouders al wel gezien en die zijn heel aardig. B heeft me alvast gezegd dat zijn ouders waarschijnlijk heel vriendelijk gaan zijn maar wel nieuwsgierig, nou dat kan ik wel aan
Gelukkig vind ik morgen veel spannender, want dan is het laatste gesprek bij therapie.
Gezellig! Rondom lunchtijd?quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik snap dat er ergens een grens moet zijn. Maar het is zo arbitrair. Ik woon 10 km van de grens.
En heb nog niet gehoord dat de Limburg-Brabantse grensposten de eerste virussen hebben aangehouden.![]()
Dus, ik kom morgen naar je werk
quote:
Hoe ellendig alles ook is, fijn dat je geen financiele zorgen hebt, bovenop alles. En wat heerlijk dat ex zo meedenkt/helptquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Spannend Tele! Have fun.
B en G veel plezier nog in Oostende!
Spannend P! Fine vooruitzichten![]()
Vrijdag sleutels van mijn huis, vind het doodeng.
Ik woon nog gewoon bij mijn ex, zegt hij: ow ik moet je winterbanden nog even verwisselen en als je zorgt voor wat lampen in je huis dan hang ik ze wel even op![]()
Huis is gelukkig al hypotheek vrij, dooie ouders![]()
Ja lief hè?quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe ellendig alles ook is, fijn dat je geen financiele zorgen hebt, bovenop alles. En wat heerlijk dat ex zo meedenkt/helpt
zie post hierbovenquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja lief hè?
Trek jij het op het werk met deze hysterie?
Ow wow, chaos! Sterkte/succesquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, net een 3 daagse meeting geregeld voor volgende week. 11-15 personen aanwezig (afhankelijk van agenda), extern. En nu komt het bericht door. Meetings met meer dan 10 mag niet, reizen mag niet, niet naar buitenland maar ook niet binnen Nederland (behalve huis<->kantoor). Heb al gekeken, vergaderruimte op onze locatie is ook volledig bezet (ik leg het moede hoofd even op tafel, weet het even niet meer)
Online meeting en klaar toch?quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, net een 3 daagse meeting geregeld voor volgende week. 11-15 personen aanwezig (afhankelijk van agenda), extern. En nu komt het bericht door. Meetings met meer dan 10 mag niet, reizen mag niet, niet naar buitenland maar ook niet binnen Nederland (behalve huis<->kantoor). Heb al gekeken, vergaderruimte op onze locatie is ook volledig bezet (ik leg het moede hoofd even op tafel, weet het even niet meer)
westcoast USA en Asiaquote:
Ok, dus deze mensen kunnen wel vanaf die plaatsen IRL meeten, maar niet online?quote:
Mijn gedachtequote:Op woensdag 11 maart 2020 15:57 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ok, dus deze mensen kunnen wel vanaf die plaatsen IRL meeten, maar niet online?
Wat stoer dat je het toch niet afschrijft! Kwestie van vertrouwen krijgen, dan duikt de handigheid en het plezier vast ook weer op.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:58 schreef Uhmmpie het volgende:
Pff met skileraar de berg op vandaag omdat ik vandeweek echt echt niet meer durfde na een bijna-sneeuwbal-actie
Ging het in het begin nog wel ok.. wel eng... maar doable eng....
tot het halverwege gewoon keihard weer mis ging en ik beetje als trillend hertje geen kant meer op durfde.
Overigens.. heb ik zelden zo ver doorgepushed voor iets dat ik echt heel erg eng vond.
Super frustrerend tho dat ik uiteindelijk alsnog niet eens meer op durft te staan...
skilift van halverwege was al in zicht... maar uiteindelijk alsnog met de sneeuwscooter opgepikt.
Zat eenmaal beneden.. na dus wachten, sneeuwscooter, lift... en inmiddels koffie en soep verder... nog met trillende benen.
Echt bizar... en bizar stom ook want ik vond het vandeweek echt superleuk en nu wil het echt niet.
Wel flinke spierpijn en heel veel sneeuw van heel dichtbij gezien
(Ja ik kan nog wel lachen... maar baal ook onwijs)
Mijn mede reisgenoten vinden het vooral heel stoer dat ik ben gegaan en denken dat het wel goedkomt als ik het echt leuk vind. En zijn bovenal enigzins verbaasd dat ik toch ergens van plan ben het toch nog eens te proberen... want stom. Het was zo leuk.. dat moet toch weer kunnen zou je denken.
Zij waren tenminste wel op tijd! Jammer wel dat de mensen die er werken dan weer laks worden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:58 schreef minilot het volgende:
Volgens mij heeft de kouweblauwe werkgever van mijn lief een paar weken geleden te vroeg gepiekt met stevige maatregelen en bedrijfspaniek en is iedereen daar intussen weer laks en er niet meer mee bezig.
Dit jaquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe ellendig alles ook is, fijn dat je geen financiele zorgen hebt, bovenop alles. En wat heerlijk dat ex zo meedenkt/helpt
Nu de rest van het land het heeft opgelikt kun je er eigenlijk niet meer omheen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:58 schreef minilot het volgende:
Volgens mij heeft de kouweblauwe werkgever van mijn lief een paar weken geleden te vroeg gepiekt met stevige maatregelen en bedrijfspaniek en is iedereen daar intussen weer laks en er niet meer mee bezig.
Baal er gewoon van.. zondag was echt heerlijk. Zonnetje, sneeuw, beweging en alles heerlijk soepel... en nu echt heel hard afzien en nog niet echt het gehoopte resultaat.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat stoer dat je het toch niet afschrijft! Kwestie van vertrouwen krijgen, dan duikt de handigheid en het plezier vast ook weer op.
Mijn idee. Maar aan de andere kant, hoe dan? voor een dag is het nog wel te doen, dat zou niet de eerste keer zijn dat ik zoiets zie (9/11, vulkaan op ijsland etc) maar een 3 daagse is erg lastig. Maar ik merk het morgen wel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:57 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ok, dus deze mensen kunnen wel vanaf die plaatsen IRL meeten, maar niet online?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Snap dat je baalt, maar joh, wat stoer van je!quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:58 schreef Uhmmpie het volgende:
Pff met skileraar de berg op vandaag omdat ik vandeweek echt echt niet meer durfde na een bijna-sneeuwbal-actie
tot het halverwege gewoon keihard weer mis ging en ik beetje als trillend hertje geen kant meer op durfde.
Overigens.. heb ik zelden zo ver doorgepushed voor iets dat ik echt heel erg eng vond.
Super frustrerend tho dat ik uiteindelijk alsnog niet eens meer op durft te staan...
skilift van halverwege was al in zicht... maar uiteindelijk alsnog met de sneeuwscooter opgepikt.
Zat eenmaal beneden.. na dus wachten, sneeuwscooter, lift... en inmiddels koffie en soep verder... nog met trillende benen.
Echt bizar... en bizar stom ook want ik vond het vandeweek echt superleuk en nu wil het echt niet.
Mijn mede reisgenoten vinden het vooral heel stoer dat ik ben gegaan en denken dat het wel goedkomt als ik het echt leuk vind. En zijn bovenal enigzins verbaasd dat ik toch ergens van plan ben het toch nog eens te proberen... want stom. Het was zo leuk.. dat moet toch weer kunnen zou je denken.
Spannendquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik woon nog gewoon bij mijn ex, zegt hij: ow ik moet je winterbanden nog even verwisselen en als je zorgt voor wat lampen in je huis dan hang ik ze wel even op![]()
Ik herken het wel hoor. Ik heb mijn eerste wintersport ook op hellingen staan janken dat ik niet meer wilde en kon.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:58 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik zou heel theoretisch vanuit hier kunnen werken, heb de laptop en de codegenerator bij mij. Maar dan zou het over de mobiele bundel moeten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Voor jou is corona dus eigenlijk gewoon een kadootje..![]()
Kan je niet gewoon langer daar blijven als je toch thuis moet werken? Al is dat waarschijnlijk wel wat lastiger voor je lief natuurlijk....
Nu op bed met boek...quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik herken het wel hoor. Ik heb mijn eerste wintersport ook op hellingen staan janken dat ik niet meer wilde en kon.
Wat mij toen geholpen heeft is heel veel oefenen in zo’n hal. Daar veel les genomen zodat daarna iig de basis al goed was. En zo’n hal is natuurlijk niet te vergelijken met buiten maar het zorgt er wel voor dat je volgend jaar er alvast met een aardige basis staat![]()
Nu lekker even relaxen.
In de film zit het hele stuk van geheugen kwijt en terugwinnen door dromen oogsten toch niet?quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:31 schreef Uhmmpie het volgende:
Wel raar trouwens... halverwege het boek... toch het idee dat de film daar aardig ophield.
Maar ben echt nog niet eens op de helft.
Nou mijn herinnering heeft er ook wat moeite mee... want echt al heel lang geleden gezien.. maar hij raakt nu geheugen kwijt en maakt daarmee een nieuw fantasia.. wel grappig.. 58% van het boek nu en de film is al een soort van afgelopen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:40 schreef sigme het volgende:
[..]
In de film zit het hele stuk van geheugen kwijt en terugwinnen door dromen oogsten toch niet?
Zegt mijn herinnering, en die is zo’n 30 jaar oud
Zien!quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:09 schreef Kreator het volgende:
Via via wat filmpjes gekregen die mijn vader heft gemaakt van 1977 tot 1990. Bewegend beeld van mezelf met een duim in de mond.
Nee joh, we zijn stil van de aanblik van deze minikreatquote:
In 1990 duimde je nog?quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:09 schreef Kreator het volgende:
Via via wat filmpjes gekregen die mijn vader heft gemaakt van 1977 tot 1990. Bewegend beeld van mezelf met een duim in de mond.
quote:
Ja, dat klopt. Wij zijn het boek nu aan het lezen, mijn lief las het als kind en was enórm teleurgesteld dat het opeens stopte en allemaal veel minder mooi verbeeld dan geschreven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:31 schreef Uhmmpie het volgende:
Wel raar trouwens... halverwege het boek... toch het idee dat de film daar aardig ophield.
Maar ben echt nog niet eens op de helft.
Die nu kiemen zijn cherrytomaten. In het zakje zaten 3 verschillende soorten. Dus even afwachtenquote:
Ol hoop wel dat je meer geluk hebt danik. Die ene keer dat ik besloot cherrytomaatjes te kweken waren ze echt best viesquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:10 schreef Lonaa het volgende:
Die nu kiemen zijn cherrytomaten. In het zakje zaten 3 verschillende soorten. Dus even afwachten
Op het moment dat hier de cherrytomaatjes rijp waren kropen de wurmen er uit brrrrrrquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ol hoop wel dat je meer geluk hebt danik. Die ene keer dat ik besloot cherrytomaatjes te kweken waren ze echt best viesGeen idee waar dat aan lag.
Ik ben heel benieuwd. soberso wel beniewd wat er allemaal gaat lukkenquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ol hoop wel dat je meer geluk hebt danik. Die ene keer dat ik besloot cherrytomaatjes te kweken waren ze echt best viesGeen idee waar dat aan lag.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:07 schreef Isabeau het volgende:
Iedereen is geshoqueerd dat je als kind wél schattig was.
Heftig Ump. Toch heb je al met al een heel prima vakantiequote:Op woensdag 11 maart 2020 15:58 schreef Uhmmpie het volgende:
Ja hoor. Mijn vakantie is heerlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heftig Ump. Toch heb je al met al een heel prima vakantie
Dat komt nog wel. Gewoon in Nederland oefenen en muscle memory opbouwen. De volgende keer dat je gaat, ga je er vanuit dat het allemaal mislukt en dat je toch alleen gaat wandelen enzo, en dan valt het ineens enorm meequote:Op woensdag 11 maart 2020 21:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ja hoor. Mijn vakantie is heerlijk.
Goed gezelschap ook... alleen iets minder dood gaan had ook wel gemogen... had het toch wel heel tof gevonden als ik ergens daadwerkelijk mee had gedurfd een piste af.
Als je toch zo uit elkaar kunt gaan, echtquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Spannend Tele! Have fun.
B en G veel plezier nog in Oostende!
Spannend P! Fine vooruitzichten![]()
Niks veranderdquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, nee. Die filmpjes zijn wel gewoon privé. (en slechte kwaliteit)
Ik was wel blond vroeger.
[ afbeelding ]
Volgend jaar dus nog maar een keerquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:41 schreef Uhmmpie het volgende:
Goed gezelschap ook... alleen iets minder dood gaan had ook wel gemogen... had het toch wel heel tof gevonden als ik ergens daadwerkelijk mee had gedurfd een piste af.
Mijn wintersport vakanties:quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Zet m recht voor je, massa's meer comfortquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:10 schreef sigme het volgende:
Volgend weekend zal ik m’n werkmail eens bijlezen, kijken of we al massaal thuiswerken. Wil ik best, maar m’n laptopje is wel een stuk minder comfortabel dan m’n kantoorpc.
Oh Barrel wij zagen vandaag met overvaren iets in de haven van Oostende. Een groot soort platformbootdinges met 4 hele lange zwarte pijpen met gaten erin. Wat zou dat kunnen zijn?quote:
En dit! Vast goedquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben benieuwd hoe @:Tele6 avond is geweest.
Wat een gevolgen toch allemaalquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:58 schreef Candaasje het volgende:
Uhmp, lastig die angst. Ik herken het van mezelf, maar ik heb gemerkt dat het zoveeeeeeel scheelt om gewoon met een ervaren, geduldige skileraar op weg te gaan, of het zelf te moeten uitvogelen en/of bekenden om 'les' te vragen en je dan bezwaard te voelen.
Ik heb deze week helemaal geen les of practica meer. Alles opgeschort t/m dit weekend. Ze gaan nu bekijken hoe ze het in elk geval volgende week gaan doen. Ben benieuwd.
Vind het verder prima dat ze deze maatregelen treffen. Niet per se handig natuurlijk, maar goed, het gaat om het groter belang.
Mijn huisgenoot was vandaag helemaal 'blij' ; die had dus een soort samenwerkingsweek met 900 man, waaronder humane geneeskunde, fysiotherapie, ergo, en verpleegkunde. Maandag beginnen hun stages.... en die gaan dus wel gewoon door..... (ook mensen die op de IC stage lopen..)![]()
(Onze faculteit pakt het dan toch wat handiger aan...)
Dat heb ik met een aantal evenementen. En ik hoorde gister dat mijn schoonmoeder twee weken in quarantaine moet als ze terug is in Slowakije. En iedereen bij haar in huis ook.quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:56 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het maar spannend. Wij gaan komende week op vakantie naar niet-coronagebied en ik ben toch wel bang dat er een corona tussen komt.
Ja, want hij heeft Corona nog niet binnen zijn grenzenquote:Op donderdag 12 maart 2020 06:40 schreef PdeHoog het volgende:
Nou Kaatje, dat wordt binnenkort helemaal geen werk meerTrump weert alle europeanen
Lastige overweging ja. Je wil ook niet dat ze halverwege in quarantaine moet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat heb ik met een aantal evenementen. En ik hoorde gister dat mijn schoonmoeder twee weken in quarantaine moet als ze terug is in Slowakije. En iedereen bij haar in huis ook.
En ze gaat met een taxibus terug en mogelijk gaan zowel Polen als Duitsland de grenzen sluiten. Dus we vragen ons af wat wijsheid is...
Niet-coronagebied, bestaat dat nog?quote:Op donderdag 12 maart 2020 06:56 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het maar spannend. Wij gaan komende week op vakantie naar niet-coronagebied en ik ben toch wel bang dat er een corona tussen komt.
Blond!quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik was wel blond vroeger.
[ afbeelding ]
Bluh, da's inderdaad vervelend zeg!quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat heb ik met een aantal evenementen. En ik hoorde gister dat mijn schoonmoeder twee weken in quarantaine moet als ze terug is in Slowakije. En iedereen bij haar in huis ook.
En ze gaat met een taxibus terug en mogelijk gaan zowel Polen als Duitsland de grenzen sluiten. Dus we vragen ons af wat wijsheid is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |