Waarom niet? Gewoon iedere winter iedereen binnen houden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:27 schreef Ang3l het volgende:
Maar jongens... dit is toch maar the first of many? Denk ik dan.
Griep muteert ook elk jaar wel weer. Dus volgend jaar nieuwe corona.
Kan toch niet elk jaar Feb-maart iedereen thuis laten zitten?
Een sociale winterslaap.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon iedere winter iedereen binnen houden.
Hoe zie je dat voor je met de economie?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon iedere winter iedereen binnen houden.
Hoeft niet, heb me niet ingelezen over de huidige mutatie-rate van de Corona, maar veel van die kinderziekten etc muteren ook niet, zijn al decennia stabiel. En sommige blijf je eeuwig houden omdat ze goed kunnen verstoppen (HIV/ Herpes).quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:27 schreef Ang3l het volgende:
Maar jongens... dit is toch maar the first of many? Denk ik dan.
Griep muteert ook elk jaar wel weer. Dus volgend jaar nieuwe corona.
Kan toch niet elk jaar Feb-maart iedereen thuis laten zitten?
Gelukkig komen de Amazon drones er aan. *Ride of the Valkyries deuntje*quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je met de economie?
Dat eten in de supermarkten komt er ook door menselijke handen he?
Laten we t hopenquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoeft niet, heb me niet ingelezen over de huidige mutatie-rate van de Corona, maar veel van die kinderziekten etc muteren ook niet, zijn al decennia stabiel. En sommige blijf je eeuwig houden omdat ze goed kunnen verstoppen (HIV/ Herpes).
Het ene virus is het andere niet![]()
En ons immuunsysteem is nu nog ermee onbekend, zelfs als het muteert dan kan je lichaam de tweede keer sneller reageren. Is met de griep ookquote:
Nou dan ga ik me nu ff exposen! Voordat volgend jaar de echte echte komt!quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:33 schreef Californium het volgende:
[..]
En ons immuunsysteem is nu nog ermee onbekend, zelfs als het muteert dan kan je lichaam de tweede keer sneller reageren. Is met de griep ook
ipadsquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind t altijd zo frappant dat mensen denken vanuit hun eigen straatje:
ja, IK kan best 2 maanden thuis uitzingen! Dan ga ik ondertussen ff naar de supermarkt, en dit en dat.
Uh... dat zijn ook banen he. En mensen.
Ik zie onze fabriek bv ook niet 2 maanden echt dicht gaan.
Logistiek, Magazijn, Fabriek. Allemaal aan t werk op dit moment. Show must go on, anders hebben jullie geen iPads tegen de tijd dat de Sint in t land komt. Moeten jullie dan eens horen!
Ah, ik had al zo'n vermoeden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:33 schreef Californium het volgende:
[..]
En ons immuunsysteem is nu nog ermee onbekend, zelfs als het muteert dan kan je lichaam de tweede keer sneller reageren. Is met de griep ook
Het gaat grote kans toch een keer komenquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan ga ik me nu ff exposen! Voordat volgend jaar de echte echte komt!
Neem je pillen manquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ipadsapple
Zou alleen maar fijn zijn als die er niet zijn.
O.a. als voorbeeld.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ipadsapple
Zou alleen maar fijn zijn als die er niet zijn.
Ja dat denk ik dan ook. Wie weet heb ik t zelfs al en merk ik t gewoon niet. Altijd een lichte sniffel in Maart, zo met dat klote weer en na Carnaval. En of die sniffel nu verkoudheid is of corona, who knows?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Het gaat grote kans toch een keer komen
Als je bij ons had gewerkt had je thuis moeten blijven. En idd, niet naar het bejaardentehuis of ziekenhuis / arts bezoekenquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dan ook. Wie weet heb ik t zelfs al en merk ik t gewoon niet. Altijd een lichte sniffel in Maart, zo met dat klote weer en na Carnaval. En of die sniffel niu verkoudheid is of corona, who knows?
Gewoon ff niet naar t bejaardentehuios bij m'n vrienden op bezoek.
Nee, maar ik snap de haat weer eens niet. Net als met de andere discussie, waarom voelen mensen zich zo geroepen om dingen te haten, waarom gewoon niet kopen? Hij vindt het niets, dat mag, maar daarom moet het maar weg?quote:
Oh boehoe het is fok. Zo gaat dat hier altijd.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap de haat weer eens niet. Net als met de andere discussie, waarom voelen mensen zich zo geroepen om dingen te haten, waarom gewoon niet kopen? Hij vindt het niets, dat mag, maar daarom moet het maar weg?
Denk eerder andersom.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:43 schreef Chia het volgende:
Ik lees zulke dingen niet als haat, maar misschien ben ik daar ook wel iets te luchtig in en is dat meer mijn eigen projectie.
Ik ben thuisquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Als je bij ons had gewerkt had je thuis moeten blijven. En idd, niet naar het bejaardentehuis of ziekenhuis / arts bezoeken
Ja, dus? Ik doe toch gewoon mee dan?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh boehoe het is fok. Zo gaat dat hier altijd.
We haten zelfs op patat en friet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |