Hangt voornamelijk van je beroep af lijkt me.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:36 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Er zijn mensen die zich ziek melden als ze verkouden zijn? Lol
Hyperdodelijkemegasupergriep jonguh.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:36 schreef Goudenkomkommer het volgende:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:37 schreef Caland het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 11-03-2020 om 11:44:11“We worden dus allemaal zo bang gemaakt, voor iets wat eigenlijk gewoon een soort van griepje is", vindt André Hazes."We moeten gewoon lekker blijven feesten met elkaar en elkaar vooral gewoon een hand blijven geven”. reageer retweet
Jaaaaaa Holland zingt Hazes.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:37 schreef Caland het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 11-03-2020 om 11:44:11“We worden dus allemaal zo bang gemaakt, voor iets wat eigenlijk gewoon een soort van griepje is", vindt André Hazes."We moeten gewoon lekker blijven feesten met elkaar en elkaar vooral gewoon een hand blijven geven”. reageer retweet
Het was toen een stuk gezelliger.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:38 schreef Noek het volgende:
Waren we enige tijd geleden nog aan 't bespreken hoe gek de cijfers van China waarbij de telling zo per dag gewijzigd werd, zitten we nu hier met hele gekke data.
Nooit gedacht dat dit hier zo zou gaan.
Zo iemand moet gelijk geweerd worden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:15 schreef Eightyone het volgende:
https://www.mediacourant.(...)zellig-oranjegevoel/
Vaak heeft Angela de Jong gelijk. Dit keer had ze beter d'r mond kunnen houden.
Ja lekker de zorgkosten laten stijgen.quote:
Hij ziet zijn inkomsten al teruglopen door de thuisblijvers. Hij heeft liever meer inkomsten. Dat de ziekte zich dankzij zijn egoïstisch gedrag verder verspreidt, boeit hem blijkbaar niet zo.quote:
Ik heb altijd wel t idee dat zij d'r mond moet houden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:15 schreef Eightyone het volgende:
https://www.mediacourant.(...)zellig-oranjegevoel/
Vaak heeft Angela de Jong gelijk. Dit keer had ze beter d'r mond kunnen houden.
Nee, maar je kan je wel realiseren dat je besmettelijk bent en dus uit eigen beweging je handen vaker wassen en gepaste afstand houden, niet de hele kantoortuin volblaffen maar mss in overleg thuiswerken?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:36 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Klopt... (maar hier doelde je ook vast opquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:40 schreef Noek het volgende:
Ja maar dat tyfus joch van een Hazes leeft. Die leeft alsof het zijn laatste dag is.Voor hem maakt een Corona niet uit. Nog even en hij gaat relatieadvies geven.
Dit ja, vooral MKB gaat dit hard treffen. Had het er gisteren met mijn baas over (werk in Tilburg), er hadden deze week al 5 klanten afspraken afgezegd en er zaten al een paar mensen ziek thuis. Nu kunnen we een groot deel van de opdrachten wel vanaf afstand uitvoeren, maar als er geen klanten meer komen dan is er dus ook geen werk. Soort van neerwaartse spiraal zo, denk dat vooral ook kleine winkels dit heel hard gaan voelen met de steeds verder gaande maatregelen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Merk toch wel dat er hier een bepaalde neerwaartse tendens heerst in mijn (werk)omgeving in NO Brabant. Mensen beseffen zich nu terdege wat - met name de financiële - risico's (gaan) zijn en ik voel dat er een bepaalde neerslachtigheid heerst door alle evenementen / samenkomsten die nu verboden of afgeraden worden.
Dit krijg je dus als je als overheid niet op tijd stappen onderneemt.quote:Lindsey had vooraf geprobeerd haar vakantie te annuleren, maar omdat er geen negatief reisadvies was, kon dat niet zonder kosten. "Na veel wikken en wegen zijn we toch maar gegaan, maar dat hadden we beter niet kunnen doen
Ja als het je laatste dag is, maakt het weinig uit wat voor ziektes je verder nog oploopt idd!quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:40 schreef Noek het volgende:
Ja maar dat tyfus joch van een Hazes leeft. Die leeft alsof het zijn laatste dag is.Voor hem maakt een Corona niet uit. Nog even en hij gaat relatieadvies geven.
Die gast is weer de andere kant. Hij zou opgenomen moeten worden in het verzorgingstehuisquote:
Hij date wel met de risicogroepquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Gezond verstand is ook niet echt zijn forte.
twitter:IveMarx twitterde op woensdag 11-03-2020 om 12:19:09Universiteit Antwerpen neemt vrij verregaande maatregen verneem ik net. In principe geen live onderwijs aan meer dan 50 studenten, thuiswerken indien kan."Niet-essentiële vergaderingen en bijeenkomsten worden zoveel mogelijk uitgesteld, geannuleerd of virtueel georganiseerd" Yes! reageer retweet
Zag van de week ook al zulke foto's van lokale snackbars ja, toevallig wel allemaal gerund door Chinezen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:37 schreef myShizzle het volgende:
https://pasteboard.co/IYAFVAw.jpg
Lokale snackbar zojuist
Die Angela moeten ze gewoon ff voor een weekje naar Italië sturen, wat een domme naïeve stoephoer is dat zegquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:40 schreef Za het volgende:
[..]
Zo iemand moet gelijk geweerd worden.
Laten ze bij het AD de beelden uit Italië even bekijken, en deze mevrouw in mentale quarantaine zetten.
Hazes wel ..... als die corona krijgt is in no time heel zijn familie besmet: https://www.rtlboulevard.(...)men-groot-kerstfeestquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:37 schreef Caland het volgende:
Ahhh zeker meer omdat mensen bang voor hen zijn i.p.v. andersom?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag van de week ook al zulke foto's van lokale snackbars ja, toevallig wel allemaal gerund door Chinezen.
Ten tijde van puinhoop met de Diamond Princess was het in Tokyo 30 graden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Niet bepaald, het is daar nu winter. Temperatuur ligt rond de 10 graden of zelfs lager.
Liever corona oplopen en verspreiden dan een paar euros verliezenquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit krijg je dus als je als overheid niet op tijd stappen onderneemt.
Ja hoor je bent hartstikke stoer. Dat jij het ervaart als een verkoudheid is het belangrijkste. Het maakt niet uit als je toch dat Corona hebt en lekker iedereen aansteekt. Jij hebt er geen last van.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Doe niet zo hypochondrisch... altijd is in mijn geval mijn hele leven. Dan zat ik er al lang.
twitter:LRenlen twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 21:49:34@ostinus77 Palma de Mallorca, y todavía recomiendan por la tele el no acumular comida. Pues yo digo, que se joda el último... https://t.co/Mgl53mmCoZ reageer retweet
Ik ben ook meestal wel het hele jaar door met een verstopte neus aan t rondlopen. En in Feb/Maart na Carnaval nmet kutweer is dat net f fiets erger. Dan ga ik niet naar de dokter hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Doe niet zo hypochondrisch... altijd is in mijn geval mijn hele leven. Dan zat ik er al lang.
"Se joda" ?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:43 schreef Caland het volgende:
Ik ga vrijdag dus naar Palmatwitter:LRenlen twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 21:49:34@:ostinus77 Palma de Mallorca, y todavía recomiendan por la tele el no acumular comida. Pues yo digo, que se joda el último... https://t.co/Mgl53mmCoZ reageer retweet
Ga je 100% zeker of twijfel je nog?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:43 schreef Caland het volgende:
Ik ga vrijdag dus naar Palmatwitter:LRenlen twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 21:49:34@:ostinus77 Palma de Mallorca, y todavía recomiendan por la tele el no acumular comida. Pues yo digo, que se joda el último... https://t.co/Mgl53mmCoZ reageer retweet
Vast mooie begraafplaatsen daar, al gezocht?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:43 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je nu nog gaan? In geval van quarantaine of lockdown kan je vakantie iets langer worden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:43 schreef Caland het volgende:
Moeten we alvast een uitvaart verzorgen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:43 schreef Caland het volgende:
Ik vermoed dat de snackbarhouder zelf liever geen virus oploopt, die man is per dag met honderden mensen in contact die potentieel het virus hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh zeker meer omdat mensen bang voor hen zijn i.p.v. andersom?
Hoe denk je dat de zware gevallen het oplopen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook meestal wel het hele jaar door met een verstopte neus aan t rondlopen. En in Feb/Maart na Carnaval nmet kutweer is dat net f fiets erger. Dan ga ik niet naar de dokter hoor.
En op dit moment kan het met exact diezelfde klachten best Corona zijn.
Maar doktoren sturen je echt nog gewoon nara huis hoor
En terecht. laat ze zich bezighouden met de echt zware gevallen. Hebben t al druk zat.
Sterftepercentage in Italië 2 x dat van Wuhan: 8%.twitter:DrEricDing twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 19:18:47Coronavirus mortality in Lombardy is now 8%, more than double Wuhan! Lombardy health system is completely beyond ability to deliver adequate care - hence rationing who gets ICUs. It’s sad, so so sad. #COVID19 Let’s not let this happen to us America... https://t.co/VVoycWLyhT reageer retweet
Dit is dus precies waar ik bang voor ben.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:43 schreef Kekster het volgende:
[..]
Liever corona oplopen en verspreiden dan een paar euros verliezen#gezondverstand
Ik ga sowieso, of de vluchten moeten geannuleerd worden. Wel voor de zekerheid maar even een extra reisverzekering afgesloten die de kosten voor een langer verblijf wél dekt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ga je 100% zeker of twijfel je nog?
Vroegah, toen het nog kleinschallig en kneuterig gezellig was.quote:
Hehe, dat laatste is wel verstandig ja. Hoe lang ga je?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga sowieso, of de vluchten moeten geannuleerd worden. Wel voor de zekerheid maar even een extra reisverzekering afgesloten die de kosten voor een langer verblijf wél dekt.
In lombardy, niet heel italiequote:Op woensdag 11 maart 2020 12:45 schreef Ryan3 het volgende:
En weer nieuws uit Italië:Sterftecijfer in Italië 2 x dat van Wuhan: 8%.twitter:DrEricDing twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 19:18:47Coronavirus mortality in Lombardy is now 8%, more than double Wuhan! Lombardy health system is completely beyond ability to deliver adequate care - hence rationing who gets ICUs. It’s sad, so so sad. #COVID19 Let’s not let this happen to us America... https://t.co/VVoycWLyhT reageer retweet
Toen was het daar geen 30 gradenquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:43 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ten tijde van puinhoop met de Diamond Princess was het in Tokyo 30 graden.
Het is daar nu rond de 20.
Dus...tja...
Waarom niet, volgens de airbnb eigenaar was er verder weinig aan de hand daar. Kroegen open, graadje of 20. Niks meer aan doenquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waarom zou je nu nog gaan? In geval van quarantaine of lockdown kan je vakantie iets langer worden.
Ja, en toen tesss nog leefdequote:Op woensdag 11 maart 2020 12:46 schreef Salina het volgende:
[..]
Vroegah, toen het nog kleinschallig en kneuterig gezellig was.
4 dagenquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hehe, dat laatste is wel verstandig ja. Hoe lang ga je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |