Wie is Jaapie?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:26 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Die cijfers zeggen helemaal niks RIVM en GGD vertikken het om mensen te testen, zelf denk ik dat we inmiddels al boven 8K besmettingen zitten.
RIVM en GGD denken dat je alleen tot een risicogroep behoort, als je op vakantie bent gegaan naar een van de risicogebieden![]()
Intussen bezwijkt half Brabant aan de corona met dank aan Jaapie
Ik ben erg benieuwd naar de details. Welke mensen treft het? Wederom ouderen en mensen met al een medisch dossier? Dat zou goed kunnen natuurlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:45 schreef Ryan3 het volgende:
En weer nieuws uit Italië:Sterftecijfer in Italië 2 x dat van Wuhan: 8%.twitter:DrEricDing twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 19:18:47Coronavirus mortality in Lombardy is now 8%, more than double Wuhan! Lombardy health system is completely beyond ability to deliver adequate care - hence rationing who gets ICUs. It’s sad, so so sad. #COVID19 Let’s not let this happen to us America... https://t.co/VVoycWLyhT reageer retweet
Jaap van Dissel, directeur RIVMquote:
Zou ik ook zeggen als eigenaar van een AirBnBquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet, volgens de airbnb eigenaar was er verder weinig aan de hand daar. Kroegen open, graadje of 20. Niks meer aan doen
SAD.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:45 schreef Ryan3 het volgende:
En weer nieuws uit Italië:Sterftepercentage in Italië 2 x dat van Wuhan: 8%.twitter:DrEricDing twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 19:18:47Coronavirus mortality in Lombardy is now 8%, more than double Wuhan! Lombardy health system is completely beyond ability to deliver adequate care - hence rationing who gets ICUs. It’s sad, so so sad. #COVID19 Let’s not let this happen to us America... https://t.co/VVoycWLyhT reageer retweet
Van Disselquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jaap van Dissen, directeur RIVM
Zomervakantie is nog ver weg. Nu veranderen dingen per week, soms per dag.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:47 schreef Medusa666 het volgende:
Ik ga deze zomervakantie naar Rimini... handig of niet? Geen annuleringsverzekering.
Gewoon niet waar, en zo makkelijk te checken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:43 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ten tijde van puinhoop met de Diamond Princess was het in Tokyo 30 graden.
Het is daar nu rond de 20.
Dus...tja...
Zag gister zo'n lijstje hier van italie met leeftijden. Over de 200 waren 80+, niemand onder de 40quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:47 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar de details. Welke mensen treft het? Wederom ouderen en mensen met al een medisch dossier? Dat zou goed kunnen natuurlijk.
Excuseer, u heeft gelijkquote:
Ik hoop dat @tesssssssss (goed geteld? 9 stuks?) nog leeft en ga daar ook van uit.quote:
Prima idee! Dan proosten we op het levenquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:28 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Als dit allemaal met een sisser afloopt zouden we een meet moeten doen waar we ons helemaal ongans vreten met de ingeslagen bliksoep en leverpastei
maar er waren toch geen directe vluchten met Wuhan?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit krijg je dus als je als overheid niet op tijd stappen onderneemt.
Jij bent echt niet goed.. ik heb geen Corona en steek niemand aan. Paniekpiet. Jij lijkt me eerder het type wat met griepverschijnselen de wachtkamer aansteekt. Kalmte kan je reddenquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hoor je bent hartstikke stoer. Dat jij het ervaart als een verkoudheid is het belangrijkste. Het maakt niet uit als je toch dat Corona hebt en lekker iedereen aansteekt. Jij hebt er geen last van.
Jep, you're right. My bad.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:46 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Toen was het daar geen 30 graden
Hooguit 20
Joh als het dan nog steeds een drama is zal de chaos ongekend zijn en boeit het niet, zo niet, dan kun je gewoon lekker op vakantie en denk je met een grijns terug aan je zorgenquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:47 schreef Medusa666 het volgende:
Ik ga deze zomervakantie naar Rimini... handig of niet? Geen annuleringsverzekering.
En je moet de aanname doen dat de cijfers uit China (en Italië) juist en volledig zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:47 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar de details. Welke mensen treft het? Wederom ouderen en mensen met al een medisch dossier? Dat zou goed kunnen natuurlijk.
Even lokken. Het waren er 9quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:49 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik hoop dat @:tesssssssss (goed geteld? 9 stuks?) nog leeft en ga daar ook van uit.![]()
Al weet je maar nooit, is wel regio Breda/Tilburg waar ze woont.
Ik denk dat dat de reden ook is dat tesssssssss hier niet meer post: te veel, te snel, te grootschalig en niet relevant genoeg allemaal.
Mwah, die heeft het geld toch al en het gaat om een weekendje. Zou eerder vraagtekens zetten als een hotelketen hetzelfde had verklaard bij een langer verblijf.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:48 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als eigenaar van een AirBnB![]()
Nogmaals gecondoleerd
Zolang je geen directe contact hebt gehad met poep hoef je je handen niet te wassen dat weet je tochquote:
Als je in dit topic komt posten dat je altijd verkouden bent en geen corona hebt, wat is dan het doel? Reacties uitlokken? ...quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed.. ik heb geen Corona en steek niemand aan. Paniekpiet. Jij lijkt me eerder het type wat met griepverschijnselen de wachtkamer aansteekt. Kalmte kan je redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |