Niet op dit moment, zelfde weer als hier.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat was al bekend. In Tokio en Zuid-Korea is het nu ook 30+.
Niet bepaald, het is daar nu winter. Temperatuur ligt rond de 10 graden of zelfs lager.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Hou op :’)quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Want je weet niet dat Karel zijn vrouw aan de chemo zit en ze samen hopen om nog wat jaartjes tegen elkaar te kunnen mekkeren, kom je daar met je masculiene gedrag even de boel verziekenquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:30 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik vind 't vooral asociaal. Zeker in een kantoortuin besmet je zo een aantal collega's en zadel je hen ermee op. Moet je gewoon niet doen.
Ik hou mijn hart vast. Gelukkig is carnaval al voorbij.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:32 schreef quirina het volgende:
Ik las ergens volgende week terassjesweer in Nederland.
Zouden ze hier ook de tafeltjes minimaal een meter uitelkaar gaan zetten?
Lekker kuchen achter je biertje, want gezellig.
In Tokio is het een graad of 10, in Seoul ook. In Busan richting de 15. Komt niet in de burut van de 30 dus.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zou dit ook voor poepen gelden?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:16 schreef polderturk het volgende:
Percentage van mensen die hin handen wassen na WC bezoek.twitter:enveryan twitterde op woensdag 11-03-2020 om 06:32:23Tuvalet sonrası el yıkama oranları:
🇧🇦Bosna-Hersek: %96
🇹🇷Türkiye: %94
🇽🇰Kosova: %85
...
🇳🇱Hollanda: %50
🇮🇹İtalya: %57
...
🇰🇷Güney Kore: %39
🇯🇵Japonya: %30
🇨🇳Çin: %23
[Kaynak: Gallup International 2015] reageer retweet
Slechts een factor 2 a 3 overdrevenquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Gast... het kost 3 seconde om het weer te checken op Google. Zuid-Korea heeft hele koude winters. Het vriest letterlijk nog snachts en overdag een graad of 8 in Seoul.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nu 4 graden in Seoul en in Tokio 15 gradenquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:32 schreef Theebag het volgende:
[..]
Niet op dit moment, zelfde weer als hier.
met een verkoudheidje werk ik gewoon op 99% hoor.. (die 1% minder om misschien tussendoor wat vaker een neus te snuiten..)quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:27 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ja, lekker op halve kracht functioneren en je collega's aansteken? Ik vind dat altijd vrij apart, van die mensen die al snotterend met een lichte verhoging tóch naar het werk komen, zoiets van, kijk mij eens. Wat wil je jezelf dan bewijzen vraag ik mijzelf altijd af.
Als je altijd licht verkouden bent, heb je vast geen corona nuquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:34 schreef ondeugend het volgende:
Ik begrijp dat ik naar het UWV moet om mij af te laten keuren aangezien ik eigenlijk altijd licht verkouden ben.
Nee hoor, gewoon wachten tot je denkt dat je in de fase van de dubbele longontsteking zit en dan even langs het verzorgingshuis.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:34 schreef ondeugend het volgende:
Ik begrijp dat ik naar het UWV moet om mij af te laten keuren aangezien ik eigenlijk altijd licht verkouden ben.
Dan heb je gewoon een loopneusquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
met een verkoudheidje werk ik gewoon op 99% hoor..
Dit dus, je kan nooit de hele populatie onderzoeken, je kunt wel representatieve steekproeven doen, of steekproeven representatief maken (corrigeren voor afwijkingen tov de standaard populatie)quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:34 schreef raptorix het volgende:
Ik verwacht binnen niet al te lange tijd dat er reëlere cijfers komen, je kunt namelijk softe data gaan minen en daar goede schattingen op doen, net zoals dat met de gewone griep ook gebeurt.
Er zijn er genoeg.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:36 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Er zijn mensen die zich ziek melden als ze verkouden zijn? Lol
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 11-03-2020 om 11:44:11“We worden dus allemaal zo bang gemaakt, voor iets wat eigenlijk gewoon een soort van griepje is", vindt André Hazes."We moeten gewoon lekker blijven feesten met elkaar en elkaar vooral gewoon een hand blijven geven”. reageer retweet
Ligt ook aan de mate van verkoudheid, lijkt me.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:36 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Er zijn mensen die zich ziek melden als ze verkouden zijn? Lol
Dat zegt deze soa-boyquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:37 schreef Caland het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 11-03-2020 om 11:44:11“We worden dus allemaal zo bang gemaakt, voor iets wat eigenlijk gewoon een soort van griepje is", vindt André Hazes."We moeten gewoon lekker blijven feesten met elkaar en elkaar vooral gewoon een hand blijven geven”. reageer retweet
Welke bruinhemd heeft ze daar van op de hoogte gebracht?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze het 'lek' gedicht.
Doe niet zo hypochondrischquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon wachten tot je denkt dat je in de fase van de dubbele longontsteking zit en dan even langs het verzorgingshuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |