Ahwquote:Op woensdag 11 maart 2020 11:46 schreef UitStraling het volgende:
bitterbal ziek? had ik ook wel een beetje verwacht met dat smerige restaurant en al die wisselende contacten.
eigenlijk wel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja die is nu niet lekker meer.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik breng haar vanmiddag een fruitmand
beetje koorts er bij ook?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wil mijn bed in zak door mijn hoeven en weinig lucht
Roze banaan ertussen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik breng haar vanmiddag een fruitmand
Terug je bed in dan, doktersadvies hup hup.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De zelfisolatie in jij.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Corona?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Anderhalf uur aan het woord geweest. Helemaal schor van die gekkigheid.
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 11-03-2020 om 11:44:11“We worden dus allemaal zo bang gemaakt, voor iets wat eigenlijk gewoon een soort van griepje is", vindt André Hazes."We moeten gewoon lekker blijven feesten met elkaar en elkaar vooral gewoon een hand blijven geven”. reageer retweet
laten we vooral naar Dré luisteren, hij is expertquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:46 schreef LTVDK het volgende:
@:Molotwitter:jackvangelder twitterde op woensdag 11-03-2020 om 11:44:11“We worden dus allemaal zo bang gemaakt, voor iets wat eigenlijk gewoon een soort van griepje is", vindt André Hazes."We moeten gewoon lekker blijven feesten met elkaar en elkaar vooral gewoon een hand blijven geven”. reageer retweet
Met zijn vies snorretjequote:Op woensdag 11 maart 2020 12:46 schreef LTVDK het volgende:
@:Molotwitter:jackvangelder twitterde op woensdag 11-03-2020 om 11:44:11“We worden dus allemaal zo bang gemaakt, voor iets wat eigenlijk gewoon een soort van griepje is", vindt André Hazes."We moeten gewoon lekker blijven feesten met elkaar en elkaar vooral gewoon een hand blijven geven”. reageer retweet
Wat een klootviool.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:46 schreef LTVDK het volgende:
je moet voor serieuze zaken gewoon niet luisteren naar mensen die betaald worden om een liedje te zingen, of tegen een bal te trappen.quote:
Tot z'n kind het krijgt en ligt te blaffen als een zeehond.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:46 schreef LTVDK het volgende:
Scheelt weer een woonwagenstandplaats.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tot z'n kind het krijgt en ligt te blaffen als een zeehond.
Ik had die tweet niet nodig om tot die conclusie te komenquote:
Nee, maar hij verspreid op deze manier een best gevaarlijke gedachtegang en dat vind ik niet kunnen eigenlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet voor serieuze zaken gewoon niet luisteren naar mensen die betaald worden om een liedje te zingen, of tegen een bal te trappen.
Dan is rechtop zitten beter.. Beterschap!quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mag dat nogquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:18 schreef FranticDJ het volgende:
Het is markt bij mn ouders in het dorp.
dat betekent:
- vers fruit
- verse groente
- een zak stroopwafel kruimels met een flinke kledder stroop
- loempia's
- een gebakken banaan
- een zak kippenvleugels
#fatty
Als je voor gezondheidstips bij een volkszanger je oren te luisteren legt dan ben je zelf extreem gevaarlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, maar hij verspreid op deze manier een best gevaarlijke gedachtegang en dat vind ik niet kunnen eigenlijk.
*fixed.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je voor tips van welke orde dan ook bij een volkszanger je oren te luisteren legt dan ben je zelf extreem gevaarlijk.
Het zit je weer niet mee ;*quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Er zit een bug in een systeem dat ik vandaag hard nodig heb en de beheerders die dat moeten verhelpen zijn een soort buurman & buurman die niks kunnen
Opgehokt als een zieke kip en niet normaal mijn werk kunnen doenquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zit je weer niet mee ;*
Worstel mij de dag door ga overal stiekem zittenquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Over zieke kip gesproken, waar is ons @:bitterbal letje gebleven?
Jij kan ook heus wel bedenken dat er genoeg idioten in NL rondlopen die dit gewoon gaan papegaaien.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je voor gezondheidstips bij een volkszanger je oren te luisteren legt dan ben je zelf extreem gevaarlijk.
Dus komende week een corona-uitbraak in Den Haag?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Worstel mij de dag door ga overal stiekem zitten
Zit nu buiten
Kan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus komende week een corona-uitbraak in Den Haag?
Ga naar huis. Echt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:13 schreef bitterbal het volgende:
Mijn benen willen ook niet en dat heb k nooit
Die is er al hoor, op de grootste keten van kinderdagverblijven in Den haag en omgeving. Gelukkig niet op de vestiging van mijn kinderen, maar kreeg er wel speciaal een mail over.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus komende week een corona-uitbraak in Den Haag?
Ah, ik loop achter zie ik.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die is er al hoor, op de grootste keten van kinderdagverblijven in Den haag en omgeving. Gelukkig niet op de vestiging van mijn kinderen, maar kreeg er wel speciaal een mail over.
Ja, het waren medewerkers van de administratie afdeling, maar komt wel dichtbij zo.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, ik loop achter zie ik.
Des te meer reden om thuis te blijven als je ziek bent. Alsof dat alleen al niet reden genoeg is.
Niet jouw tokoquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan niet. Ben alleen. Baas is en gevolgen
4 uur ga k
Baas bellen. Nu.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
4 uur ga k
Moet je werken?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Worstel mij de dag door ga overal stiekem zitten
Zit nu buiten
Gevolgen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
4 uur ga k
Die zit op d'r werk ziek te zitten zijn.quote:
Gevlogen, foetsie dus.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gevolgen?Word je bedreigd of zo?
![]()
Ziek is ziek. Zo heeft niemand wat aan je. Ook de baas niet. Huphup, naar huis.
Ach gut, ze moet zich gewoon ziekmelden. Laat die baas het maar oplossen. Daar is ze baas voor.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zit op d'r werk ziek te zitten zijn.
Oh okee. Nou ja deur dichttrekken maar dan.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Briefje op de deur hangen:
!!!CORONA!!!
vandaag in de aanbieding
heb net gemaild voor een vakantiehuisje in Brabant.quote:
Die ruimte hebben we hard nodig om de lijken op te stapelen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb net gemaild voor een vakantiehuisje in Brabant.
zal vast wel leeg zijn komende maand
vooralsnog hebben ze het project nog niet uitgesteld, dus ik moet gewoon een b&b hebben voor een dikke maandquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:36 schreef Koen66 het volgende:
Ik vrees ook voor m'n weekendje eind maart (noord Limburg)
Ja, daarom vind ik dat ze d'r baas gewoon moet bellen met die boodschap.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach gut, ze moet zich gewoon ziekmelden. Laat die baas het maar oplossen. Daar is ze baas voor.
Zuid Limburg wil je zo te zien al niet meer wezen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:36 schreef Koen66 het volgende:
Nee dan heb je er 10.000quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:56 schreef bitterbal het volgende:
Zo zo flinke stijging is maar goed dat ze niet iedereen testen
Eens.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Het zou wel helpen om dingen in het juiste perspectief te zetten, de correcte cijfers.
Nee dan mag k Thailand niet meer i. Beter dat we expres lage cijfers naar buiten brengen. Misschien zelfs minquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Het zou wel helpen om dingen in het juiste perspectief te zetten, de correcte cijfers.
Ik begin te vrezen voor mijn vakantiequote:Op woensdag 11 maart 2020 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dan mag k Thailand niet meer i. Beter dat we expres lage cijfers naar buiten brengen. Misschien zelfs min
Nederland heeft nu -500 corona gevallen
400 besmettingen en 1000 personen zijn al genezenquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dan mag k Thailand niet meer i. Beter dat we expres lage cijfers naar buiten brengen. Misschien zelfs min
Ik intussen voor weekendje eind deze maand maar ook al wel voor vakantie augustusquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begin te vrezen voor mijn vakantie
Augustus moet goed komen toch?quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik intussen voor weekendje eind deze maand maar ook al wel voor vakantie augustus
is afgerond nog steeds 0% van de bevolkingquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Meh verwacht wel, eerst maar zien of het niet een maanden durende Mega pandemie wordtquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Augustus moet goed komen toch?
Omboeken naar China. Daar hebben ze de boel wel weer op orde tegen die tijd.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh verwacht wel, eerst maar zien of het niet een maanden durende Mega pandemie wordt
Gewoon gaan, je hebt er hard genoeg voor gewerkt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:36 schreef Koen66 het volgende:
Als Brabant op slot zit is het alleen fors omrijdenquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon gaan, je hebt er hard genoeg voor gewerkt.
Mmm ja, gewoon vol gas geven en adem inhouden, Brabant is qua hoogte niet zo groot.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als Brabant op slot zit is het alleen fors omrijden
Denk het niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh verwacht wel, eerst maar zien of het niet een maanden durende Mega pandemie wordt
ik hoop nog steeds dat ik vrijdag en zaterdag ongestoord even naar disney kan; vooralsnog is er geen vuiltje/virusje aan de luchtquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik intussen voor weekendje eind deze maand maar ook al wel voor vakantie augustus
Daar was toch ook al een gevalletje vastgesteld?quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop nog steeds dat ik vrijdag en zaterdag ongestoord even naar disney kan; vooralsnog is er geen vuiltje/virusje aan de lucht
Tegen die tijd eten ze wel weer soep van tepels van vrouwtjespanda's en hebben we weer de volgende pandemie.quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omboeken naar China. Daar hebben ze de boel wel weer op orde tegen die tijd.
Fixedquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen die tijd eten ze wel weer soep van tepels van vrouwtjespanda's en hebben we weer de volgende pandamie.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:18 schreef UitStraling het volgende:
Doet me ook een beetje denken aan die dikke Brit die daags na de Tsunami tussen de rottende lijken op het strand in Thailand lag te zonnen.
ja, had ik gezien; maar goed geen enkel bericht dat er dingen niet doorgaan (ga er heen voor special jaarpashouder avond) nog of helemaal dicht gaan..quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar was toch ook al een gevalletje vastgesteld?
Edit: https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
"Dquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Na de post van flash las k kroepoek
heeeeel af en toequote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:22 schreef Koen66 het volgende:
@:Wel.o.k. komt heeeeel af en toe nog eens langs
Hm. Niet zo dol opquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Witlofschotel volgens mij
Restant andijvie stamppot.quote:
G E N O Tquote:Op woensdag 11 maart 2020 15:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Restant andijvie stamppot.
Morgen waarschijnlijk gestoofde witlof in de ham rollen en dan met een kaassaus
Met die kleine visjes?quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Witlofschotel volgens mij
Kibbelingquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk dat ik kibbeling haal. En daar een salade bij maak
Ja, trek in. De laatste keer dat ik vis heb gegeten, was een lekkerbek ter grootte van een dolfijn in Hullquote:
G E N O Tquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, trek in. De laatste keer dat ik vis heb gegeten, was een lekkerbek ter grootte van een dolfijn in Hull
Dat was vast dol fijn, hihaho.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, trek in. De laatste keer dat ik vis heb gegeten, was een lekkerbek ter grootte van een dolfijn in Hull
Lapje bladerdeeg eroverheen en in de ovenquote:
Dat zijn hele vreemde types vind ik.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
Kwam net oud collega tegen. Die vertelde over een feest wat hij zou bezoeken ergesn in brabant. Dus zei zal wel gecanceld zijn.
Hij flink teleurgesteld. Was een nieuwe hobby van hem. Een Latex fetish feest![]()
ja hij heeft nu ook een casual relatie met een jongen en hij doet aan sm. Ben niet verbaast :pquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn hele vreemde types vind ik.
Bah.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij heeft nu ook een casual relatie met een jongen en hij doet aan sm. Ben niet verbaast :p
Dat vind je van Ancilla ookquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn hele vreemde types vind ik.
een fuckbuddy dusquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:53 schreef bitterbal het volgende:
ja hij heeft nu ook een casual relatie
Wel apart dat dat juist niet door gaat..quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
Kwam net oud collega tegen. Die vertelde over een feest wat hij zou bezoeken ergesn in brabant. Dus zei zal wel gecanceld zijn.
Hij flink teleurgesteld. Was een nieuwe hobby van hem. Een Latex fetish feest![]()
FTFYquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:57 schreef UitStraling het volgende:
Pffftttt ik heb nu al genoeg van dat ophokken en die lockdown, ik ben een sociaal beest, een gezellige jongen, een gangmaker en mijn lul is nu al schraal.
NOu er zijn ook ruimtes voor fysieke contacten :pquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wel apart dat dat juist niet door gaat..
Als ze allemaal in een lichaamsbedekkende durex gaan
HIj is wel super aardig hoorquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:00 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal kent alleen maar knettergekke mensen
Ow dan ga ik hier heel zachtjes wegquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:00 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal kent alleen maar knettergekke mensen
je bent niet gek, je bent een vliegtuigtreinquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow dan ga ik hier heel zachtjes weg
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt mij een pittige lunch
Zou je niet zeggenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
HIj is wel super aardig hoorTikkie gestoord.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt mij een pittige lunch
We hadden toendertijd van die polsbandjes om in te loggen op de kassa's. Is die een keer 1 verloren en dacht die serieus dat iemand het van zijn pols had afgehaald om hem een streek t eleveren. helemaal in paniek en wilde die bijna naar het politiebureau om aangifte te doenquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We hadden toendertijd van die polsbandjes om in te loggen op de kassa's. Is die een keer 1 verloren en dacht die serieus dat iemand het van zijn pols had afgehaald om hem een streek t eleveren. helemaal in paniek en wilde die bijna naar het politiebureau om aangifte te doen
Beetje 'n relnicht dusquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We hadden toendertijd van die polsbandjes om in te loggen op de kassa's. Is die een keer 1 verloren en dacht die serieus dat iemand het van zijn pols had afgehaald om hem een streek t eleveren. helemaal in paniek en wilde die bijna naar het politiebureau om aangifte te doen
Weer een klein beetje opgeknapt?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hahha neequote:Op woensdag 11 maart 2020 17:13 schreef FranticDJ het volgende:
Geef nou maar toe dat jij het was
[..]
mewww beetje.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weer een klein beetje opgeknapt?
"Shampoo" over het muurtje van de voetbalkleedkamer.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
Wij hebben zo ooit eens achter de rug van een collega om droogijs in z'n spoelbak gegooid
Hij wist niet wat er gebeurde.. En wij zaten hem op te naaien dat ie de boel gesloopt had.
Vond ie niet grappig
En dan klagen dat je lul schraal is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Shampoo" over het muurtje van de voetbalkleedkamer.
Dat lijkt me een vrij freaky gevoel, steek er eens iets in?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mewww beetje.
Blij dat ik zit. lijkt wel alsof ik iemand anders benen heb
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lijkt me een vrij freaky gevoel, steek er eens iets in?
Nee idd. CL voetbal, maar dat zal wel met lege tribunes zijnquote:
Strak ding. Wel duur voor zo'n kleinequote:Op woensdag 11 maart 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
ik twijfel over deze
https://www.aboutyou.nl/p/pacsafe/rugzak-vibe-4384915
Niks mee mee, kopen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
ik twijfel over deze
https://www.aboutyou.nl/p/pacsafe/rugzak-vibe-4384915
ja beetje wel hequote:Op woensdag 11 maart 2020 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Strak ding. Wel duur voor zo'n kleine
ja flink andere taal als hier hequote:Op woensdag 11 maart 2020 17:26 schreef UitStraling het volgende:
De ironie![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-krijgen-coronavirus
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat verschil zit hem al in de taal zelf.
Vlindertje
SCHMETTERLING.
oh? Lekkerquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Nomnom, dat was lekkere kibbeling
Pilangö in het Hongaarsquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat verschil zit hem al in de taal zelf.
Vlindertje
SCHMETTERLING.
Oh nee das ook gee vereiste . De rugzak die ik nu heb is eigenlijk te klein. en deze is compact maar er past wel veel inquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou wel wat meer dan 25 liter willen. Vakjes zijn natuurlijk tof, maar dat anti-theft zou ik me ook niet op blindstaren eigenlijk. Gewoon een beetje op je spullen letten is over het algemeen genoeg. Ik heb nog nooit meegemaakt dat er iemand ongemerkt een dichtgeritste rugzak openmaakt onder het lopen.
Nou ja het is maar wat je ermee wilt. Een snoepweekendje met 2 overnachtingen kan lastig worden. Eentje zou net kunnen qua kleren. Rekening houdend met alle andere spullen die je mee neemt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh nee das ook gee vereiste . De rugzak die ik nu heb is eigenlijk te klein. en deze is compact maar er past wel veel in
En dat betekent? Anale seks met het paard van de tsaar?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verkozen tot mooiste woord in de Hongaarse taal.
Mijn favoriet is kiskereskedelmi
= kikkerdril?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verkozen tot mooiste woord in de Hongaarse taal.
Mijn favoriet is kiskereskedelmi
Deze manquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat betekent? Anale seks met het paard van de tsaar?
Nee, detailhandelquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat betekent? Anale seks met het paard van de tsaar?
Nee het is voor de cabin voor vakantie.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja het is maar wat je ermee wilt. Een snoepweekendje met 2 overnachtingen kan lastig worden. Eentje zou net kunnen qua kleren. Rekening houdend met alle andere spullen die je mee neemt.
Is dat niet wat straatschoffies sissen als er een meisje voorbij loopt?quote:
J bij jou in de buurt. al die polenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat niet wat straatschoffies sissen als er een meisje voorbij loopt?
Dat doen ze daar nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat niet wat straatschoffies sissen als er een meisje voorbij loopt?
Dan is het een prima ding. Tenminste, als je dit soort vakanties de komende vijfhonderd jaar elke drie maanden doet. Anders kun je misschien beter toch iets goedkopers uitzoeken in dezelfde maatquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het is voor de cabin voor vakantie.
Dus laptop, headphones, reisdocumenten, opladers en nog wat kleding voor in het vliegtuig
Het gaat beter met je. Je begint LPWTQR weer af te kammen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
J bij jou in de buurt. al die polen
Oh daar zijn we al voorbij johquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pas maar op dan, dadelijk gaat bitterbal je een monster noemen en je doodeng vinden.
Kurva hier, kurva daar, kurva door het hele jaarquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
J bij jou in de buurt. al die polen
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het gaat beter met je. Je begint LPWTQR weer af te kammen.
Ja ik ben het medicijn voor al haar problemenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het gaat beter met je. Je begint LPWTQR weer af te kammen.
Kurvaquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kurva hier, kurva daar, kurva door het hele jaar
Soort bitterbarometer ookquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben het medicijn voor al haar problemen
Die Hongaren weten wel van wantenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen de Hongaarse piel erin midden op straat bij alles boven de zestien
Ja als ze opeens heel lief gaat doen dan moet je rennen.quote:
Ik ken een Poolse en die beschouwde dat als koosnaampjequote:Op woensdag 11 maart 2020 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kurva hier, kurva daar, kurva door het hele jaar
Pangolinemie is here and very realquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
WHO spreekt van pandemie
In een persconferentie heeft de directeur-generaal van de Wereldgezondheidsorganisatie WHO, Tedros Adhanom Ghebreyesu, verklaard dat de coronavirus-uitbraak nu een pandemie is.
Doordat 1 iemand een schubdier wilde eten. wat een prestatie
Oostblok Centraal-Europese vrouwenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een Poolse en die beschouwde dat als koosnaampje![]()
Een van de mooiste vrouwen ter wereld trouwens.
Tedros Adhanom Ghebreyesuquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
WHO spreekt van pandemie
In een persconferentie heeft de directeur-generaal van de Wereldgezondheidsorganisatie WHO, Tedros Adhanom Ghebreyesu, verklaard dat de coronavirus-uitbraak nu een pandemie is.
Doordat 1 iemand een schubdier wilde eten. wat een prestatie
Ja mijn achilleshielquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oostblok Centraal-Europese vrouwen
Dat doe je vaak?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:43 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.amazon.com/dp(...)b3RMb2dDbGljaz10cnVl
Mijn pen light is er eindelijk
Een pen met een lampje rond de pen. Kan je in t donker schrijvenideaal!
Wie is dat?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een zoon van Oeserchaoere-Setepenre-Meriamon.
Oeh dat wil ik eigenlijk ook welquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:43 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.amazon.com/dp(...)b3RMb2dDbGljaz10cnVl
Mijn pen light is er eindelijk
Een pen met een lampje rond de pen. Kan je in t donker schrijvenideaal!
Meer als een buitenechtelijk kind, verwekt door Adje de Schapendekker.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een zoon van Oeserchaoere-Setepenre-Meriamon.
Of in de haven..quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijdens de nachtelijke uren op de brug?
twee LR44 batterijenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh dat wil ik eigenlijk ook welUSB powered of zo?
Spannender dan schrijven wordt dat meestal nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kan je 24u mee aan een stuk schrijven. Weet niet wat jij int. donker allemaal doet
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meer als een buitenechtelijk kind, verwekt door Adje de Schapendekker.
@bitterbal familie?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeilijkere naam voor farao Sethnacht 1190–1187 BC
Jouw Egyptische familie heeft een slang in de naam?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee staat geen slang in de naam
[ afbeelding ]
hoop hetquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw Egyptische familie heeft een slang in de naam?
Flink rijtjequote:Op woensdag 11 maart 2020 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop het
Moet je kijken hoeveel er zijn geweest![]()
http://farao.egypte-alles-over.nl/Alle_faraos_op_een_rijtje.html
Ze willen vast een groot geldbedrag naar je overmaken, waarvoor je alleen even je rekeningnummer met pincode hoeft te gevenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:51 schreef mschol het volgende:
al 2x gebeld door een nummer uit tunesie vandaag(uiteraard niet opgenomen..)
zou wle een hoop verklarenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat is de bastaard-afstammelinge van Hatshepsut en een zeer onhandige bediende.
Volgens mij nog steeds nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:58 schreef Muck het volgende:
Het is nu een pandemie, mogen we dan wel panikeren?
De meesten daarvan waren toch al voor hun 18e dood door allerlei inteeltziektes?quote:
nou ja geloof dat de levensverwachting ook 25 was ofzoquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De meesten daarvan waren toch al voor hun 18e dood door allerlei inteeltziektes?
quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
met 6 maanden oud waren ze al aan het werk
Denk dat ze dan aan elkaar zijn ' beloofd' maar dat de officiële ceremonie nog niet plaats vindquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:03 schreef UitStraling het volgende:
Sprak laatst een collega en die is van Roma afkomst en een nichtje daarvan ging trouwen, die was 12 jaar oud en was een keer pas om 03:00 uur thuis, was bij een vriendje geweest en volgens goed zigeuner gebruik moet je dan trouwen, vond hij doodnormaal.
Daarom dat ons Willy er eens eentje van buitenaf bij heeft gehaald.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook zo succesvol geworden. Geen tijd te verliezen hadden ze
Opzij opij opzij, maak plaats maak plaats we hebben hier een Egyptische foetus met ongelofelijke haast.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook zo succesvol geworden. Geen tijd te verliezen hadden ze
Uhmquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja geloof dat de levensverwachting ook 25 was ofzo
op hun 7e hadden ze al kinderen
quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opzij opij opzij, maak plaats maak plaats we hebben hier een Egyptische foetus met ongelofelijke haast.
Ja hopelijk wel zoiets ja.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ze dan aan elkaar zijn ' beloofd' maar dat de officiële ceremonie nog niet plaats vind
quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:02 schreef bitterbal het volgende:
overigens hebben de europese koningshuizen hier ook altijd aan inteelt gedaan. Nog steeds komt het veel voor. zeker in de wijk waar haas kwartiertje woont
ja wie weet wat er allemaal in de nederlandse tak speelde :pquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]daardoor het beroemde centenbakje van de Habsburgers.
Juliana was ook een beetjequote:Op woensdag 11 maart 2020 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wie weet wat er allemaal in de nederlandse tak speelde :p
Dat krijgen je van jarenlange incestquote:
grafyanksquote:Flight UA934 from Newark to London: plane is 80% empty but most passengers are clustered in economy. When people seek refuge in empty economy plus section, flight attendant offers a choice: pay $238 or return to original seat. #corporategreedversuspublichealth #UnitedAirlines
Incest of inteelt?quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat krijgen je van jarenlange incest
Amalia heeft wel wat dierlijke trekjes, dus het kan beiden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |