Ahwquote:Op woensdag 11 maart 2020 11:46 schreef UitStraling het volgende:
bitterbal ziek? had ik ook wel een beetje verwacht met dat smerige restaurant en al die wisselende contacten.
eigenlijk wel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja die is nu niet lekker meer.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik breng haar vanmiddag een fruitmand
beetje koorts er bij ook?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wil mijn bed in zak door mijn hoeven en weinig lucht
Roze banaan ertussen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik breng haar vanmiddag een fruitmand
Terug je bed in dan, doktersadvies hup hup.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De zelfisolatie in jij.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Corona?quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Anderhalf uur aan het woord geweest. Helemaal schor van die gekkigheid.
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 11-03-2020 om 11:44:11“We worden dus allemaal zo bang gemaakt, voor iets wat eigenlijk gewoon een soort van griepje is", vindt André Hazes."We moeten gewoon lekker blijven feesten met elkaar en elkaar vooral gewoon een hand blijven geven”. reageer retweet
laten we vooral naar Dré luisteren, hij is expertquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:46 schreef LTVDK het volgende:
@:Molotwitter:jackvangelder twitterde op woensdag 11-03-2020 om 11:44:11“We worden dus allemaal zo bang gemaakt, voor iets wat eigenlijk gewoon een soort van griepje is", vindt André Hazes."We moeten gewoon lekker blijven feesten met elkaar en elkaar vooral gewoon een hand blijven geven”. reageer retweet
Met zijn vies snorretjequote:Op woensdag 11 maart 2020 12:46 schreef LTVDK het volgende:
@:Molotwitter:jackvangelder twitterde op woensdag 11-03-2020 om 11:44:11“We worden dus allemaal zo bang gemaakt, voor iets wat eigenlijk gewoon een soort van griepje is", vindt André Hazes."We moeten gewoon lekker blijven feesten met elkaar en elkaar vooral gewoon een hand blijven geven”. reageer retweet
Wat een klootviool.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:46 schreef LTVDK het volgende:
je moet voor serieuze zaken gewoon niet luisteren naar mensen die betaald worden om een liedje te zingen, of tegen een bal te trappen.quote:
Tot z'n kind het krijgt en ligt te blaffen als een zeehond.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:46 schreef LTVDK het volgende:
Scheelt weer een woonwagenstandplaats.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tot z'n kind het krijgt en ligt te blaffen als een zeehond.
Ik had die tweet niet nodig om tot die conclusie te komenquote:
Nee, maar hij verspreid op deze manier een best gevaarlijke gedachtegang en dat vind ik niet kunnen eigenlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet voor serieuze zaken gewoon niet luisteren naar mensen die betaald worden om een liedje te zingen, of tegen een bal te trappen.
Dan is rechtop zitten beter.. Beterschap!quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mag dat nogquote:Op woensdag 11 maart 2020 13:18 schreef FranticDJ het volgende:
Het is markt bij mn ouders in het dorp.
dat betekent:
- vers fruit
- verse groente
- een zak stroopwafel kruimels met een flinke kledder stroop
- loempia's
- een gebakken banaan
- een zak kippenvleugels
#fatty
Als je voor gezondheidstips bij een volkszanger je oren te luisteren legt dan ben je zelf extreem gevaarlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, maar hij verspreid op deze manier een best gevaarlijke gedachtegang en dat vind ik niet kunnen eigenlijk.
*fixed.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je voor tips van welke orde dan ook bij een volkszanger je oren te luisteren legt dan ben je zelf extreem gevaarlijk.
Het zit je weer niet mee ;*quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Er zit een bug in een systeem dat ik vandaag hard nodig heb en de beheerders die dat moeten verhelpen zijn een soort buurman & buurman die niks kunnen
Opgehokt als een zieke kip en niet normaal mijn werk kunnen doenquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zit je weer niet mee ;*
Worstel mij de dag door ga overal stiekem zittenquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Over zieke kip gesproken, waar is ons @:bitterbal letje gebleven?
Jij kan ook heus wel bedenken dat er genoeg idioten in NL rondlopen die dit gewoon gaan papegaaien.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je voor gezondheidstips bij een volkszanger je oren te luisteren legt dan ben je zelf extreem gevaarlijk.
Dus komende week een corona-uitbraak in Den Haag?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Worstel mij de dag door ga overal stiekem zitten
Zit nu buiten
Kan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus komende week een corona-uitbraak in Den Haag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |