Klopt, en de manier waarop ook natuurlijk. Misschien moet het festival circuit weer back to basics gaan. Minder lichtshows, geen sauna's of jacuzzis. Geen keuze uit 4390438340 foodstandjes, geen bizarre glampings etc. Misschien kan je dan weer naar Lowlands voor ¤ 100,00.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:21 schreef Cyanide- het volgende:
Najah laten we ook niet vergeten dat het natuurlijk een kenmerk van ultieme luxe is, het is kan natuurlijk niet bepaald essentieel genoemd worden en bestaat alleen in een samenleving waar tienduizenden de mogelijkheid hebben om even 500-600¤ stuk te slaan op een weekendje vermaak.
Maakt het niet minder kut voor de mensen die hun inkomen zien verdampen, gelukkig worden daar oplossingen voor bedacht én hebben we nog altijd een sociaal vangnet in dit land.
Horeca en evenementen zijn bij uitstek sectoren die meedeinen op de economische conjunctuur van een land, het is daarom ook niet heel realistisch om alles en iedereen te redden, want ook na corona zal dit nog wel even doordreunen economisch en sommigen de hand op de knip houden.
Heel erg mee eens.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Klopt, en de manier waarop ook natuurlijk. Misschien moet het festival circuit weer back to basics gaan. Minder lichtshows, geen sauna's of jacuzzis. Geen keuze uit 4390438340 foodstandjes, geen bizarre glampings etc. Misschien kan je dan weer naar Lowlands voor ¤ 100,00.
Geld overigens niet enkel voor festivals. Maar ook voor de overbetaalde voetbalwereld etc.
Eind/half juli verwacht ik (zoals de Fransen).quote:Op woensdag 15 april 2020 12:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Vanmiddag zal de melding wel komen dat de Belgische festivals niet doorgaan tot ....?
Ik ben toch blij met wat meer luxe die erbij gekomen is, stinkende dixies die in modder velden stonden met voedsel keuze tussen friet en patat hadden ok wel iets, maar nogal spartaans.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heel erg mee eens.
Sommige festivals waren bijna luxe vakantieoorden geworden.
Eind juli aldus de geruchten. Misschien pakken ze meteen door en doen ze eind augustus?quote:Op woensdag 15 april 2020 12:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Vanmiddag zal de melding wel komen dat de Belgische festivals niet doorgaan tot ....?
Uiteraard doelde ik niet op de dixiesquote:Op woensdag 15 april 2020 13:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ben toch blij met wat meer luxe die erbij gekomen is, stinkende dixies die in modder velden stonden met voedsel keuze tussen friet en patat hadden ok wel iets, maar nogal spartaans.
Valt mee, de NOS heeft het over 2025.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:04 schreef NaturalScience het volgende:
Hoe slecht de Telegraaf ook is als bron... dit soort prognoses zijn matig.
https://www.telegraaf.nl/(...)voetbal-en-festivals
Stel dat dit inderdaad gaat gebeuren..... wat zullen de gevolgen zijn?
enkele grote bands hebben voor volgend jaar al lang hun eigen tour geboekt, dus dat gaat lastig worden.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Graspop geeft overigens aan dat ze zovee mogelijk bands van hun huidig affiche willen nemen naar volgend jaar. Ben benieuwd hoe ver ze dit na kunnen komen.
Eerder vandaag leek het bericht van de Nederlandse overheid "zoek het maar lekker zelf uit festival-organisators". Zie Kabinet eist coronaplan van alle sectoren, 'anders niet open'quote:Op woensdag 15 april 2020 18:56 schreef Cyanide- het volgende:
Over 5 minuten persco, dus wellicht vliegen zo de Nederlandse festivals er ook af.
Gemiste kans, alsof hier wat doorgaat (en internationale artiesten überhaupt willen komen) als in alle landen om ons heen de festivals al afgelast zijn.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:20 schreef beantherio het volgende:
En dus nog steeds geen duidelijkheid. Was wel te verwachten helaas.
Kan me haast niet voorstellen dat ze dinsdag er niks over zeggen, de lobby zal ook z'n werk wel doen (zeker gezien de nieuwe maatregelen in Duitsland en België) en Mojo heeft ook meermaals laten weten dat ze zelf niet kunnen/willen cancellen maar op een verbod wachten/hopen.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:39 schreef Feeeeble het volgende:
Wauw! Zelfs dinsdag waarschijnlijk dus nog steeds niks over evenementen!
Waar gaan we het toch over hebben hier zeg. Ik mis het nu al zo dat gevoel van aankomende aankondigingen en de geruchten, laat staan een grote tent in rennen voor een band. Ik kijk daar allemaal zonder grappen dagelijks naar uitquote:Op woensdag 15 april 2020 18:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Nou hoe gaan we FESfest inrichten dit jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |