dat is niet waar ik naar vroegquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:42 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, jeetje, ik lees zoveel erover, wie weet wat waar is. RIVM? Complotters? Ik heb mijn eigen gedachtes maar die zijn niet belangrijk uiteindelijk, ik zou meer wetenschappelijke bewijzen willen zien. Denk dat het voor iedereen lastig in te schatten is.
Het rare is dat als ze wachten met maatregels er straks veel draconischer besluiten nodig worden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:43 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dan zullen er binnenkort meer maatregelen volgen.
Nouja onlogisch.. de logica is dan om je zaak overeind te kunnen houden als er iets onverwachts gebeurd. Gewoon een ultieme terugvalpot. Als je dat niet regelt omdat je meer winst wil maken en je valt vervolgens om, dan moet je ook op de blaren zitten. Ergo niet je handje ophouden bij de belastingbetaler. Vind ik danquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:36 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Een kwartaal uitzingen, stel je hebt 5 mensen in dienst in een horeca onderneming. Je moet dan al snel tonnen ergens over hebben om alles kosten te dekken. Als je al over zulke bedragen zou beschikken dan zou je accountant je al lang hebben overtuig het geld terug in de zaak te steken. Het lijkt me onlogisch zo'n buffer aan te houden, helemaal met de huidige rente
Die zijn er niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is niet waar ik naar vroeg
ik vroeg om linkjes naar vooraanstaande experts die zeggen dat het allemaal wel mee zal vallen
Die heb ik zo niet bij de hand, ik heb ook nog een leven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is niet waar ik naar vroeg
ik vroeg om linkjes naar vooraanstaande experts die zeggen dat het allemaal wel mee zal vallen
ik wacht nog op de voorbeelden van de PANIEK die jij benoemde als gemiddelde status van dit topicquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen in jouw domme nationaalpopulistische bubbel.
Maar doei, ik herinner me opeens weer waarom ik niet meer op Fok kom.
waarom reageer je dan?quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:46 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Die heb ik zo niet bij de hand, ik heb ook nog een leven.
Tip voor je, kom nog minder. Je onzinposts hangen velen blijkbaar de neus uit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen in jouw domme nationaalpopulistische bubbel.
Maar doei, ik herinner me opeens weer waarom ik niet meer op Fok kom.
Zie deze domrechtse tokkie weer eens schuimbekken dan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij herinneren ons ook waarom je een permban had, radicaal links gedachtengoed.
quote:
Een geevolueerd virus zou ik zeggen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:47 schreef Za het volgende:
Hoe denkt men hier over het feit dat het virus in Duitsland, en bij 700 70 plusses van de Diamond Princess zoveel minder dodelijk is dan in Italië?
Ah, schelden, en dan win je. Zo voorspelbaar, kansloos en typisch.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Zie deze domrechtse tokkie weer eens schuimbekken dan.
Zijn mensen die de huidige situatie relativeren rechts of links volgens jou?quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Links of allochtoon is mijn conclusie.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:50 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zijn mensen die de huidige situatie relativeren rechts of links volgens jou?
Zo, is dit al schuimbekken tegenwoordig?quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Italië lijkt mij eerder de reden dat zij de zorg niet op orde hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:49 schreef DonDruiper het volgende:
ELK virus heeft altijd een piek en 'verdwijnt'
China heeft z'n piek gehad.
[ afbeelding ]
Zuid Korea stabiliseert en in de komende dagen week over de piek.
[ afbeelding ]
Ook hier zal dat gebeuren en ja, ook in Italie.
Het is net alsof er in Italië een zeer agressieve gemuteerde versie van het virus aanwezig is.
Bottomline - ja het is hier en ja het zal erger worden. Maar met gezond verstand zal ook dit overgaan.
Geen paniek mensen
Grotendeels rechts natuurlijk want dom.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:50 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zijn mensen die de huidige situatie relativeren rechts of links volgens jou?
dat is, in zekere zin, paniek gedragquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik wacht nog op de voorbeelden van de PANIEK die jij benoemde als gemiddelde status van dit topic
maar die ga je niet geven
je stelt net zelf dat we nog minstens naar de situatie van Italië gaan, is dat niet reden genoeg om toekomstige (doem)scenario's te bespreken?
Ik vind het een poll waardquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Links of allochtoon is mijn conclusie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |