Ook dat niet, ik was bij de combitour met Rob Zombie, geniaal foutquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:11 schreef gcjoel het volgende:
Marilyn manson is niets om je voor te schamen!
Hij had paar weken daarvoor zijn voet gebroken en was er nog niet helemaal bijquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat niet, ik was bij de combitour met Rob Zombie, geniaal fout.
Voor een groot deel van het publiek had de tijd echt 10-20 jaar stilgestaan. Maar dat was bij Aphex Twin ook wel zo afgelopen zomer eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:11 schreef gcjoel het volgende:
Marilyn manson is niets om je voor te schamen!
Tja alle oudere bands die live goed spelenquote:
Rammstein in juni in goffertquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja alle oudere bands die live goed spelen
Zoiets als ratm, guns&roses, Rammstein, beetje dat genre.
Alsof ik "bij" ben bij dit soort concertenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij had paar weken daarvoor zijn voet gebroken en was er nog niet helemaal bij
[..]
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij had paar weken daarvoor zijn voet gebroken en was er nog niet helemaal bij
[..]
Voor een groot deel van het publiek had de tijd echt 10-20 jaar stilgestaan. Maar dat was bij Aphex Twin ook wel zo afgelopen zomer eigenlijk.
Klopt ja!quote:
Mijn muzieksmaak heeft de nodige ontwikkeling doorgemaakt sinds ik via Napster allerlei dingen ging downloaden.quote:
Vanuit park met een biertje is een goede optiequote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Voordelig swapje regelen en anders vanuit het park met een biertje
Die doe ik regelmatigquote:
Wat weet jij daar nu van?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |