Ook dat niet, ik was bij de combitour met Rob Zombie, geniaal foutquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:11 schreef gcjoel het volgende:
Marilyn manson is niets om je voor te schamen!
Hij had paar weken daarvoor zijn voet gebroken en was er nog niet helemaal bijquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat niet, ik was bij de combitour met Rob Zombie, geniaal fout.
Voor een groot deel van het publiek had de tijd echt 10-20 jaar stilgestaan. Maar dat was bij Aphex Twin ook wel zo afgelopen zomer eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:11 schreef gcjoel het volgende:
Marilyn manson is niets om je voor te schamen!
Tja alle oudere bands die live goed spelenquote:
Rammstein in juni in goffertquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja alle oudere bands die live goed spelen
Zoiets als ratm, guns&roses, Rammstein, beetje dat genre.
Alsof ik "bij" ben bij dit soort concertenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij had paar weken daarvoor zijn voet gebroken en was er nog niet helemaal bij
[..]
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij had paar weken daarvoor zijn voet gebroken en was er nog niet helemaal bij
[..]
Voor een groot deel van het publiek had de tijd echt 10-20 jaar stilgestaan. Maar dat was bij Aphex Twin ook wel zo afgelopen zomer eigenlijk.
Klopt ja!quote:
Mijn muzieksmaak heeft de nodige ontwikkeling doorgemaakt sinds ik via Napster allerlei dingen ging downloaden.quote:
Vanuit park met een biertje is een goede optiequote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Voordelig swapje regelen en anders vanuit het park met een biertje
Die doe ik regelmatigquote:
Wat weet jij daar nu van?quote:
Alsof er dingen zijn waar ik niets vanaf weetquote:
Dan heeft ie hierin toch verzaakt.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet ik veel normaal doet mijn broertje de kaarten.
Je kent hem toch? Politie heeft standaard een dna kit met zijn naam erop klaar staan als er weer eens een dronken studente ergens gevonden wordtquote:
Echt. gast, wat een aantijging!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kent hem toch? Politie heeft standaard een dna kit met zijn naam erop klaar staan als er weer eens een dronken studente ergens gevonden wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ik krijg geen vlekkenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:52 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Hier krijg ik dus helemaal HW-neigingen van hè. Rode vlekken alles.
Bloedvlekken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik krijg geen vlekken.
Alleen die ader knapt bijna.
Hou op, ik wil er niets van wetenquote:
Aah lief. Je weet ons te vinden als je hulp nodig hebt hè?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:07 schreef HeatWave het volgende:
Kappen nou![]()
Mijn oppaskind vond vorige week wel een goed moment om voor het eerst ongesteld te worden, waarom moest dat nou precies als ik er was?.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aah lief. Je weet ons te vinden als je hulp nodig hebt hè?
Periodsquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:19 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Maar gelukkig was ze prima op de hoogte wat ze moest doen, prima ingelicht door huisgenote, ik trok toch wel een beetje wit weg toen ze het meldde.
Uiteraard meteen een vriendinnetje gebeld die meteen langskwam, zat ik daar met 2 pre-teens over "periods" te praten alsof ik dagelijks dit soort dingen meemaak.
FML.
De voertaal is engels daarquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
PeriodsGewoon rode klats. Bonkjes en sliertjes. Niezen op de ergste dag. Onderleggers in bed. Geknisper op openbare toiletten. Gefrot met tampons en bloederige vingers op openbare toiletten. De luchten. De zompigheid. Dat de kramp op je darmen kan slaan. Geschuur van vleugels. Dat je het touwtje niet zo 1 2 3 kan vinden. Vlekken op je fietszadel.
Gewoon even door Google translate. Red gunks. Monthly lasagna.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De voertaal is engels daar.
Maar goed, heb ik dat ook weer meegemaakt.
Het schoolvriendje dat mee was had niets door, die bleef gewoon gamenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:26 schreef CherryLips het volgende:
En dat je daar bij de conciërge met het schaamrood op de kaken om maandverband moet vragen omdat je eigen voorraad ontoereikend bleek te zijn en hij geeft je een veredeld inlegkruisje. Oh honey.
Neuh, het was redelijk zakelijk allemaal, zeker voor een 11 jarig meisjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon even door Google translate. Red gunks. Monthly lasagna.
Ja, dat vriendinnetje was zelfs jaloers want die is bijna 2 jaar ouder.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:28 schreef CherryLips het volgende:
In het begin denk je nog "Omg ik hoor erbij". Totdat je even gaat verzitten en het idee hebt dat het door je broekspijp loopt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt. gast, wat een aantijging!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Takes one to know one
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
What happens on FOK!, stays on FOK!quote:
Jezus, CLquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
PeriodsGewoon rode klats. Bonkjes en sliertjes. Niezen op de ergste dag. Onderleggers in bed. Geknisper op openbare toiletten. Gefrot met tampons en bloederige vingers op openbare toiletten. De luchten. De zompigheid. Dat de kramp op je darmen kan slaan. Geschuur van vleugels. Dat je het touwtje niet zo 1 2 3 kan vinden. Vlekken op je fietszadel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |