SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Beterschap Doedezemaarquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik duik ook mijn bed in, voel me al de hele dag beroerd
Goedemorgen.quote:
Ja, en hij was zelfs vrij relaxed over het dansen zelf. Hij vond het wel leuk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 06:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Is je zoon nog goed/droog thuis gekomen gisteren?
Dat is mooi.quote:Op woensdag 11 maart 2020 06:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en hij was zelfs vrij relaxed over het dansen zelf. Hij vond het wel leuk.
Hij blijft je verbazenquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en hij was zelfs vrij relaxed over het dansen zelf. Hij vond het wel leuk.
quote:
Golfweer!quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:11 schreef just me het volgende:
[..]goeiemorgen, het weer ziet er prima uit vandaag
Hier nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier nietWentel jouw incompetentie niet af op het weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Als ik honderd keer misgeslagen heb zeg ik: dat ging kut weerquote:Op woensdag 11 maart 2020 10:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wentel jouw incompetentie niet af op het weer
quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik honderd keer misgeslagen heb zeg ik: dat ging kut weer
Met veel medicatie kan ik een beetje af en toe mezelf op de tablet vermaken, maar niet veel tv kijken. Ik haat migrainequote:Op woensdag 11 maart 2020 11:56 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe is 't met DDM? wat minder beroerd dan gisteren ?
Terecht dat je migraine haatquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Met veel medicatie kan ik een beetje af en toe mezelf op de tablet vermaken, maar niet veel tv kijken. Ik haat migraine
Ja was echt mooi weer! Mag wel even doorgaanquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:07 schreef Melting het volgende:
Was lekker weer vanmiddag. Zonnetje erbij....
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ja was echt mooi weer! Mag wel even doorgaan
Ik weet nog niet hoe laat ik kan luisteren, anders graag.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:17 schreef DJ11 het volgende:
Als er behoefte aan is, wil ik vanavond wel draaien.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe laat ik kan luisteren, anders graag.
Moet even een deel uit het huis van mijn overleden oom, gaan helpen ruimen.
Ik ga ga vast wel luisteren maar niet posten, ik ga verder op de naaimachine vanavondquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:17 schreef DJ11 het volgende:
Als er behoefte aan is, wil ik vanavond wel draaien.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe laat ik kan luisteren, anders graag.
Moet even een deel uit het huis van mijn overleden oom, gaan helpen ruimen.
Ik kom bijna in de verleiding om mijn show de titel Muziek Terwijl U Naait mee te geven, maar dat klinkt nogal dubieus...quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga ga vast wel luisteren maar niet posten, ik ga verder op de naaimachine vanavond
kwestie van geluid hard genoeg zetten
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kom bijna in de verleiding om mijn show de titel Muziek Terwijl U Naait mee te geven, maar dat klinkt nogal dubieus...
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kom bijna in de verleiding om mijn show de titel Muziek Terwijl U Naait mee te geven, maar dat klinkt nogal dubieus...
Mik zequote:Op woensdag 11 maart 2020 18:54 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo helaas darten, maar zal het voor de dodo's opzetten.
Ik hoor hetquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:54 schreef DJ11 het volgende:
Zoals altijd ook nu alvast een track vooraf.
Squarepusher - Midi Sans Frontières (Avec Batterie)
Is vandaag geloof ik alleen een beetje voor de gein. Wisselbeker inleveren en weer meenemen als ik goed geïnformeerd ben.quote:
Ik draai het ook puur vooraf om te testen of alles werkt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is vandaag geloof ik alleen een beetje voor de gein. Wisselbeker inleveren en weer meenemen als ik goed geïnformeerd ben.
Ach ja, ben er weer even uit.
Dit nummer vind ik niet zo fijn
Dat doet het iig.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik draai het ook puur vooraf om te testen of alles werkt.
Even lekker luisteren voordat ik aan de slag gaquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:01 schreef DJ11 het volgende:
Nu zijn we echt los. Deze draag ik op aan de naai-activiteiten van just me...Aretha Franklin - Who's Zoomin' Who (radio mix)
Doe je ook aan kleding reparatie enzo?quote:
Als je nog een verzoekje hebt, roep gerustquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:03 schreef just me het volgende:
[..]
Even lekker luisteren voordat ik aan de slag ga
Nope!!quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
[..]
Doe je ook aan kleding reparatie enzo?
Doe dat nieuwe songfestival nummer eens, nog niet gehoord.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je nog een verzoekje hebt, roep gerust
Zal ik doenquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je nog een verzoekje hebt, roep gerust
Zal even kijken, momentquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Doe dat nieuwe songfestival nummer eens, nog niet gehoord.
Awww.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:04 schreef just me het volgende:
[..]
Nope!!
ik ben nu voor de middelste kabouter bezig
dan moet je dat zeker navragen, ritsen inzetten is geen fijn werkquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Awww.
Kan hier bij zo'n "zorgcentrum" geloof ik wel tegen alleen materiaal kosten.
Één van mijn favo vesten heeft rits kapot.
Toch eens kijken.
Correcte bingoquote:
Dat stomme dingetje onderaan aan de kant van niet het schuif ding zit losquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:07 schreef just me het volgende:
[..]
dan moet je dat zeker navragen, ritsen inzetten is geen fijn werk
een lekker "ingedragen" vest !quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat stomme dingetje onderaan aan de kant van niet het schuif ding zit los
Hoop geklooi en het wil wel, maar zo'n oud vest zit het lekkerst.
Ik heb dit nummer een aantal keren gehoord/gezien maar het doet me echt nietsquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi, al zijn er een paar andere inzendingen die ik mooier vind.
andere mensen zullen het vast wel mooi vindenquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:11 schreef Rafeiro het volgende:
Sorry just me, ik wist niet dat het zo naar was (imho).
Fijne avond, tot laterquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:13 schreef Rafeiro het volgende:
Oh ja ik moet nog naar darten toe
Ga er nu dus echt vandoor dus.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:13 schreef Rafeiro het volgende:
Oh ja ik moet nog naar darten toe
Ga er nu dus echt vandoor dus.
Thanksquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:21 schreef just me het volgende:
Leuk hoor dat jij steeds met nieuwe dingen komt
quote:
Hij liet East 17 dit nummer coveren om de Pet Shop Boys te irriteren, las ik tot mijn verbazing...quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:14 schreef DJ11 het volgende:
Manager Tom Watkins (70) is overleden. Hij droeg in de jaren 80 bij aan het succes en doorbraak van de Pet Shop Boys, ontwierp artwork voor Frankie Goes To Hollywood en lanceerde de formatie Bros. Hij schreef diverse Bros-nummers en was co-auteur van de hit When Will I Be Famous? In de jaren 90 was hij manager van East 17.
Artikel van The Guardian: https://www.theguardian.c(...)leashed-teen-screams
quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij liet East 17 dit nummer coveren om de Pet Shop Boys te irriteren, las ik tot mijn verbazing...
quote:
... schreef Neil Tennant er gisteren over...quote:After Tom ceased to be our manager, I remained his friend for several years but for various reasons long-term friendship with Tom wasn’t possible. However Chris and I will always be grateful for his efforts on our behalf in the early days of our career and we have many memories of fun times with him back then. Today we sent flowers to his funeral with the message: “Thanks for five Massive years”.
mooiquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
... schreef Neil Tennant er gisteren over...
quote:
Je zei er niet bij dat het een nieuwe dochter isquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
NeeDie is al een aardig tijdje bezig
Goedenavond, trouwens
Nieuw is ze ook niet. Ze is al een heel tijdje zijn dochterquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je zei er niet bij dat het een nieuwe dochter is
Ik kende haar (muziek) niet, dus voor mij is ze een nieuwe dochter.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nieuw is ze ook niet. Ze is al een heel tijdje zijn dochter
Bij m'n weten is dit het origineel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:42 schreef livelink het volgende:
Klinkt als de versie van Nikki in Idols
Geen idee. Maar ik vind het wel een mooi nummer.quote:
Komt uit The Sound Of Musicquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik vind het wel een mooi nummer.
Ik kende deze remix niet, maar hij bevalt me welquote:
Hij gaat me iets te snel. Zo wordt het wat hijgerig.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kende deze remix niet, maar hij bevalt me welSowieso moet dit nummer nodig eens de Top 2000 in.
Bijnaquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
If you got a problem.. and if you can find them.. you can hire the A-Team.
Oh nee.
Het is typisch van die muziek die je vaker moet horen. Vooral zijn nummer Joyride is erg fijn (vind ik dan).quote:
Altijd fijn....quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, er komt weer een update van Windows aan hier. De Windows Modules Installer Worker neemt even dik 50% van de CPU in beslag
ben jij daar geweest ?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
The Ritz in Lisdoonvarna, Ierland:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
The Ritz in Lisdoonvarna, Ierland:
[ afbeelding ]
quote:
Je kunt tenminste zeggen dat je in de Ritz bent geweestquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is eigenlijk gewoon een uit de kluiten gewassen pub, met hotel.
Zeker! Ik heb er zelfs pool gespeeld onder het genot van een Guinnessquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:16 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt tenminste zeggen dat je in de Ritz bent geweest
Bedankt voor het luisteren; tot laterquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:16 schreef livelink het volgende:
Sorry DJ11. Ik tune uit. Ik moet even iets anders gaan doen.
Elbow - One final day like this because I have Corona and will not last the nightquote:
Ja ja nou nou poe poe hè hèquote:
Elbow is natuurlijk ook wel een fijn idee...quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Elbow - One final day like this because I have Corona and will not last the night
?
Ja, die maken ook wel fijne deuntjes iddquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Elbow is natuurlijk ook wel een fijn idee...
Zet er eentje klaar voor straks. Het beste nieuwe nummer van de week moet ik ook nog draaienquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, die maken ook wel fijne deuntjes idd
Alleen als je er in hoestquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:26 schreef just me het volgende:
Ik had vandaag elleboogmacroni, telt dat ook
Vooruitquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:26 schreef just me het volgende:
Ik had vandaag elleboogmacroni, telt dat ook
ik had vanavond weer eens een aanvaring met de voorzitter van Concordia. Hij had prominent over het corona virus gepost op onze website. Ik vroeg kun je niet een aanvulling geven van als uw kinderen erg hoesten laat ze dan thuisblijven. Dat kon niet want dat had het RIVM niet geadviseerdquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:29 schreef just me het volgende:
[..]
ik had vanavond weer eens een aanvaring met de voorzitter van Concordia. Hij had prominent over het corona virus gepost op onze website. Ik vroeg kun je niet een aanvulling geven van als uw kinderen erg hoesten laat ze dan thuisblijven. Dat kon niet want dat had het RIVM niet geadviseerd
![]()
inderdaadquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Eigen inzicht en initiatief blijkt lastig...
Ik vind het ook wel wat weghebben van Duncan Laurence (op die beat na) van het ESF.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Dit is ook vrij nieuw. Nog niet eerder gedraaid, maar dat moest maar eens veranderen:Bowski Island - Ghost
De stem doet me trouwens wat denken aan de zanger van Hurts.
Oeh, gaan we op het Malieveld protesteren tegen Corona?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Een beetje gezond boerenverstand lijkt me op z'n plaats. Daar moeten we een heel eind mee kunnen komen.
Het heeft inderdaad een moody sound. Op z'n tijd wel prettig.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel wat weghebben van Duncan Laurence (op die beat na) van het ESF.
Wil je moody?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad een moody sound. Op z'n tijd wel prettig.
Heb niet gezegd dat ik moody wilquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wil je moody?
My Morning Jacket - I will be there when you die
Wat je wilquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb niet gezegd dat ik moody wilMaar ik wil dit wel als verzoekje beschouwen?
Die klasgenoot heeft de zijne dus gewoon van je zoon gekopieerd! Schorriemorrie!quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
En weer ingetuned. Ik moet mijn zoon helpen met een betoog over muziek (toepasselijk). Hij moest een column en een uiteenzetting schrijven.
De column was al af, maar de uiteenzetting die hij had leek te veel op die van een klasgenoot en hij moet dus ineens voor vanavond een nieuwe maken
Waarom D11 de beste isquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
En weer ingetuned. Ik moet mijn zoon helpen met een betoog over muziek (toepasselijk). Hij moest een column en een uiteenzetting schrijven.
De column was al af, maar de uiteenzetting die hij had leek te veel op die van een klasgenoot en hij moet dus ineens voor vanavond een nieuwe maken
D11 is beter dan DJ11 idd..quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waarom D11 de beste is
door: de zoon van livelink
omvang: 469 pagina's
quote:
Ik ga zo nog wel even mijn muzikale gram halenquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Waarom DJ11 niet de beste is
Aantal pagina's: 1/2
quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Waarom DJ11 niet de beste is
Aantal pagina's: 1/2
Bedankt voor het luisteren. Naai ze nog even.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:46 schreef just me het volgende:
Ik ga afsluiten
bedankt voor de fijne muziekjes DJ11
![]()
Doet je zoon een muzikale opleiding dan?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:48 schreef livelink het volgende:
We komen echt geen stap verder. Zijn vorige uiteenzetting ging over de invloed van muziek op mensen met dementie. Daar kon ik nog wel wat mee.
Nu kwam hij niet verder dan een uiteenzetting over het belang van muziekgenres. Nou, ik ben blanco op dit punt hoor.
Verandering van spijs doet eten. Steeds maar hetzelfde genre horen is ook maar saai. (het 24/7/365 online radiostation dat alleen maar led Zeppelin draaide was ook geen lang leven beschoren).quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:48 schreef livelink het volgende:
We komen echt geen stap verder. Zijn vorige uiteenzetting ging over de invloed van muziek op mensen met dementie. Daar kon ik nog wel wat mee.
Nu kwam hij niet verder dan een uiteenzetting over het belang van muziekgenres. Nou, ik ben blanco op dit punt hoor.
Welnee. Hij zit op 4 Havo en het is voor het vak Nederlands, maar het moest over muziek gaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Doet je zoon een muzikale opleiding dan?
Waarom André Jr. geen aanwinst is voor muziek.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Welnee. Hij zit op 4 Havo en het is voor het vak Nederlands, maar het moest over muziek gaan.
On a trackquote:
Dan neem ik aan dat er meer naar taalgebruik worden gekeken dan naar muzikaal-theoretische inhoud.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Welnee. Hij zit op 4 Havo en het is voor het vak Nederlands, maar het moest over muziek gaan.
Zoals ik hierboven al schreef: ik heb 'm laatst gedraaid, toen het slechts nog een deelnemer aan het Nationaal Songfestival was. Maar hij heeft dus gewonnen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze heb ik eerder gehoord idd. En dat zal hier geweest zijn, want zelfs de Nederlandse inzending heb ik nog niet gehoord. En andere inzendingen dus al helemaal niet.
Dan wacht ik die nog even af.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:03 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: mijn favoriete nieuwe nummer van afgelopen week.
Dan draai ik twee nieuwe nummers achter elkaar.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan wacht ik die nog even af.
Ik ben al aan het inkakken, want het was druk vandaag. Vooral omdat ik wat hoge gemeente-ambtenaren voor mijn karretje heb weten te spannen![]()
Maar 2 liedjes lukt me nog wel.
Dank voor het luisteren; tot ziensquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja, nu wordt het tijd om te gaan
Bedankt, DJ11!
Vind ik ook. Niet alles op hun album is even geweldig, maar dit is wel een uitschieterquote:
Het gaat vooral om je betoog en hoe je het opbouwt. Het onderwerp zelf is van minder belang inderdaad. Maar een goed onderwerp kan wel helpen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat er meer naar taalgebruik worden gekeken dan naar muzikaal-theoretische inhoud.
Ja, dit roept bij mij ook herinneringen op. Maar niet aan muziekles. Meer een gevoel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:19 schreef DJ11 het volgende:
Ralph McTell - Streets Of London
Op de middelbare school was dit één van de eerste liedjes die we moesten leren spelen bij muziekles.
Ja, dat was dus ook mijn hartje.quote:
Zegt me zo niks, maar ik zal eens gaan zoeken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was dus ook mijn hartje.
Ik heb deze week trouwens ook nieuwe muziek gehoord wat ik wel mooi vind.
Was van Faces on TV. Ik ben helaas de titel vergeten. Ik had nog nooit van hem gehoord, maar lijkt wel bekend te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Gewoon wat je wilt. Als jij je oom voelt, dan ben je dat.quote:
Het is sowieso leuk natuurlijk en dus bedankt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon wat je wilt. Als jij je oom voelt, dan ben je dat.
Gefeliciteerd
Goedemorgen just me.quote:
Ik ben wel vaker vroeg hoorquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Je bent vroeg vandaag.
Ik kwam vandaag op een afdeling, komt er een dame binnen..... is mijn laptop al klaar, want ik ga thuis werken.... en een ander: heb je een HDMI kabel, dan kan ik thuis werken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker vroeg hoor
hoe is het op je werk? Zijn er al collega's die thuiswerken ? Zorg jij ook goed voor jezelf
quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag op een afdeling, komt er een dame binnen..... is mijn laptop al klaar, want ik ga thuis werken.... en een ander: heb je een HDMI kabel, dan kan ik thuis werken.
Een derde twijfelde nog of ze weer naar huis zou gaan om te gaan werken.![]()
Als dat zo doorgaat, wordt het een rustig dagje.
Maar dat zal wel niet.
En uiteraard.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:05 schreef just me het volgende:
[..]voor dat laatste in ieder geval!
Gisterenavond opgeschoten met het huis van je oom ?
Wel fijn dat het in goede harmonie gaatquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Er waren heel veel neven/nichten die kwamen kijken of ze iets wilden hebben.
Het ergste was de 1001 boeken die die man had.
Daar zijn we nu ook bijna helemaal vanaf.
Gaan we inderdaad doen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:09 schreef just me het volgende:
[..]
Wel fijn dat het in goede harmonie gaat
Restant boeken naar de kringloop brengen zijn jullie daar ook vanaf!
Iedereen blijquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:19 schreef just me het volgende:
[..]
Iedereen blij
nog spannende dingen tegengekomen?
Dank u.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:52 schreef just me het volgende:
Raf en gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst in de familie
quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoor je het ook eens van een ander, @:Melting
[ afbeelding ]
de wraak van Vout zal vreselijk zijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
Waar heb je die foto vandaan? Ga ik er meteen werk van maken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:24 schreef just me het volgende:
[..]
de wraak van Vout zal vreselijk zijn
De waarheid is hard..quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:29 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik dien een aanklacht in wegens discriminatie!
Mooi zo. Ik heb nog nachtmerries van al die zooi van mama Symphquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Er waren heel veel neven/nichten die kwamen kijken of ze iets wilden hebben.
Het ergste was de 1001 boeken die die man had.
Daar zijn we nu ook bijna helemaal vanaf.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:38 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)d-nu-niet-nodig.html
Kunnen we deze vreselijke man niet gewoon uitleveren aan Brabant?
Dat was niet helemaal de insteek van mijn opmerking.quote:
al dan niet gekooktquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Brabant, Italië, allebei Corona-infested gebied. Hek er omheen en af en toe wat rijst er overheen gooien.
quote:
Het is ook heavy....quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Pfoe, dit klinkt allemaal wel heavy hoor, bij die persconferentie
leuk (nou ja...) om je gekend te hebbenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:35 schreef spijkerbroek het volgende:
<maatregelen worden aangekondigd>
<het begint hard te regenen, waaien en onweren>![]()
It's the end of the world as we know it and I feel fine *kuch* *nies*
Ik benijd ze niet, maar ik vind die man het RIVM en ook Mark Rutte erg duidelijkquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:30 schreef just me het volgende:
[..]
Het is ook heavy....
en je zult maar die beslissingen moeten nemen, goed doen ze het toch nooit.
Jep hier ook, ik moest net lopend naar de garage om mijn auto op te halen, ik had behoorlijke wind tegen maar ik ben wel doorgewaaidquote:
Jep en nu gewoon doen wat ze zeggen dus @Melting thuisblijven!!!quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik benijd ze niet, maar ik vind die man het RIVM en ook Mark Rutte erg duidelijk
Ik wacht op de zeikerds met hun "veel te laat!" en "veel meer maatregelen zijn nodig!"-gegil.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik benijd ze niet, maar ik vind die man het RIVM en ook Mark Rutte erg duidelijk
Hier ookquote:
die zitten in 'n ander topicquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wacht op de zeikerds met hun "veel te laat!" en "veel meer maatregelen zijn nodig!"-gegil.
Gelukkig wel. Daar ga ik maar niet naartoe. Dom gelul.quote:
soms wel, soms niet maar er zitten ook heel van droeftoeters bijquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Daar ga ik maar niet naartoe. Dom gelul.
Het eerste wat ik deed toen dat forum er kwam was het voor mijn onzichtbaar maken. Ik hoef dat domme geblaat niet mee te krijgen. Sociale isolatie, zeg maarquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Daar ga ik maar niet naartoe. Dom gelul.
heb je goed gedaan en heeft Symph dat ook gedaanquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het eerste wat ik deed toen dat forum er kwam was het voor mij onzichtbaar maken. Ik hoef dat domme geblaat niet mee te krijgen. Sociale isolatie, zeg maar
Je kent ‘m...quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:47 schreef just me het volgende:
[..]
heb je goed gedaan en heeft Symph dat ook gedaan
Precies zo simpel is het! Doe gewoon verstandig.Ik ga volgende week ook niet naar Hilversum toe met de trein, als de kleintjes me missen dan bellen ze welquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Weet je, het is niet zo heel ingewikkeld: als je thuis kunt werken cq blijven, doe dat dan. Als het echt niet kan, dan niet, maar alles wat we kunnen doen dat doen we. Zo verminder je de contacten drastisch en daar gaat het om
Slimme keuze, Symph gaat zaterdag ook niet naar de sporthal. Ik kom zelf sowieso al nauwelijks ergensquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:58 schreef just me het volgende:
[..]
Precies zo simpel is het! Doe gewoon verstandig.Ik ga volgende week ook niet naar Hilversum toe met de trein, als de kleintjes me missen dan bellen ze wel
Misschien kun je snel in de tuin zitten!quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Slimme keuze, Symph gaat zaterdag ook niet naar de sporthal. Ik kom zelf sowieso al nauwelijks ergens
Tussen de hagelbuien door kon het vandaag wel, denk ikquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:16 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien kun je snel in de tuin zitten!
Morgen vast lekker weer om buiten te zittenquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tussen de hagelbuien door kon het vandaag wel, denk ik
Stonden er veel op het programma ?quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:02 schreef MadMaster het volgende:
Alle whisky festivals de komende tijd gecanceld.![]()
En dat terwijl alcohol momenteel zo goed is...
Er zijn ergere dingenquote:
Yep, bijna elk weekend wel één.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:04 schreef just me het volgende:
[..]
Stonden er veel op het programma ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |