abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 maart 2020 @ 23:18:36 #226
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192060863
Veel sterkte de komende tijd O+
pi_192060941
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 23:17 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit is echt één van de slechtste verduidelijkingen ooit _O-

Eigenlijk kan dus ieder gezin waarbij minstens één ouder in een vitale functie zit beroep doen op opvang, maar moet in eerste instantie wel zelf iets proberen te regelen.

Zoiets dan?
Het is geen harde eis. Dus je kan gewoon de discussie aangaan met de leidster en dit onder haar neus wrijven.
  zondag 15 maart 2020 @ 23:26:17 #228
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_192061041
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 23:21 schreef quirina het volgende:

[..]

Het is geen harde eis. Dus je kan gewoon de discussie aangaan met de leidster en dit onder haar neus wrijven.
Dat lijkt me niet de bedoeling van die maatregelen en ook niet wenselijk

Als de toko dicht is voor jou hoef je overigens niet te betalen had ik gisteren gelezen. Want je neemt het product niet af.

Oh dat is vandaag gewijzigd zie ik... Hmmm owkee.
¤1200,- per maand dokken voor niks. Top :D
Nou ja, overleven we ook wel weer. Eerst maar eens die crisis door
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_192061074
Of dit naar het kinderdagverblijf sturen en vragen naar hun bron van informatie.
pi_192061194
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet de bedoeling van die maatregelen en ook niet wenselijk

Als de toko dicht is voor jou hoef je overigens niet te betalen had ik gisteren gelezen. Want je neemt het product niet af.

Oh dat is vandaag gewijzigd zie ik... Hmmm owkee.
¤1200,- per maand dokken voor niks. Top :D
Nou ja, overleven we ook wel weer. Eerst maar eens die crisis door
Je houd je recht op je kindplaats. Dit is een noodsituatie.
Je krijgt ook gewoon kinderopvangtoeslag terug.
Snap het wel anders zijn die kdv’s zo failliet.
  maandag 16 maart 2020 @ 00:13:35 #231
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_192061910
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef quirina het volgende:

[..]

Je houd je recht op je kindplaats. Dit is een noodsituatie.
Je krijgt ook gewoon kinderopvangtoeslag terug.
Snap het wel anders zijn die kdv’s zo failliet.
Zeker, is ook zo :Y
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_192062936

[ Bericht 100% gewijzigd door Stance op 16-03-2020 02:01:07 ]
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
  maandag 16 maart 2020 @ 06:46:32 #233
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_192064248
Wat ook krom is:
Aangeven dat je flink hoest maar geen koorts hebt (gehad) bij P&O. Hierop moet ik vandaag testen, maar mag ondertussen wel blijven werken, want geen koorts...
pi_192064257
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 06:46 schreef Goddelijker het volgende:
Wat ook krom is:
Aangeven dat je flink hoest maar geen koorts hebt (gehad) bij P&O. Hierop moet ik vandaag testen, maar mag ondertussen wel blijven werken, want geen koorts...
Wie gaat je testen? Dat is toch allang niet meer het protocol?
pi_192064278
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 06:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wie gaat je testen? Dat is toch allang niet meer het protocol?
Wel als je in de zorg werkt.
pi_192064285
Veel sterkte en dank aan iedereen die nu in de zorg werkt, hoop dat als dit voorbij is men eindelijk eens gaat beseffen dat er belangrijk werk word gedaan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_192064495
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 06:53 schreef HPoi het volgende:

[..]

Wel als je in de zorg werkt.
Nee hoor. Althans niet bij ons (etz)
pi_192067910
In het ETZ worden momenteel de cohort afdelingen uitgebreid, de poliafspraken verder afgezegd alsmede de OK's. Er wordt een 2e golf corona patienten verwacht. (waar de eerste golf de zgn "carnavalsgolf" was.)
pi_192068997
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 07:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Nee hoor. Althans niet bij ons (etz)
Het lijkt me slim om wel te gaan testen ivm vele ziekmeldingen.

Of moeten de mensen die geen of onvoldoende luchtwegklachten hebben zich een burn out gaan werken ivm zoveel afwezige collega’s?
  maandag 16 maart 2020 @ 12:08:37 #240
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_192069100
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 06:54 schreef raptorix het volgende:
Veel sterkte en dank aan iedereen die nu in de zorg werkt, hoop dat als dit voorbij is men eindelijk eens gaat beseffen dat er belangrijk werk word gedaan.
Dit ja! Ik werk zelf in een verzorgingstehuis voor ouderen (Engeland). En al jaren wordt men gewoon niet gewaardeerd, zie je ook terug in ons salaris.... Hopelijk ziet men nu in hoe belangrijk wij eigenlijk zijn!

Op mijn werk zitten nu op een gedeeltelijke lockdown. Alleen essentieel bezoek (dokters enzo) en directe familie mag naar binnen. Na het beantwoorden/tekenen van een vragenlijst. Ben benieuwd hoe het de komende weken nog gaat veranderen.

To be honest, ik wou dat het allemaal voorbij was.... -O-
pi_192069221
Hier werkzaam op een medium care in een UMC. Ook ik ben bezorgd over wat er op 'ons' af komt.
Vreemde tijden. Niet eerder iets vergelijkbaars gezien in 27 (dienst)jaren.
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
pi_192069814
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Het lijkt me slim om wel te gaan testen ivm vele ziekmeldingen.

Of moeten de mensen die geen of onvoldoende luchtwegklachten hebben zich een burn out gaan werken ivm zoveel afwezige collega’s?
Testen is nutteloos imo. Wat heb je eraan om het te weten? Dat je de ene dag negatief test wil niet zeggen dat je dat de dag erna ook bent. Dus met klachten moet je gewoon wegblijven. Die protocollen zijn best prima.
pi_192070011
Werkgever heeft -eindelijk- de teamoverleggen afgelast. *O* Bij elkaar komen met hooguit een paar mensen, puur voor noodzakelijk overleg.

Ik was pas vanaf donderdag aan het roepen dat ik klakkeloos veel mensen verzamelen op een regulier overleg echt geen goed plan vond :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192070482
Bioj ons staat het overleg van maandag nog in het rooster. Ik vind het echt belachelijk. Gaan we met 13 man aan tafel zitten, terwijl er ook een aantal clienten in huis zitten.

De dagbesteding is gedeeltelijk dicht. Alleen voor clienten van onze locatie is het open. We hebben een aantal clienten die extern dagbesteding hebben.

Het verzorgingshuis van mijn schoonmoeder is op slot, niemand mag meer op bezoek komen.
*poef* nu is het weg
pi_192070624
Het lijkt erop dat vanmiddag alle verpleeghuizen op slot gaan.
Tevens hebben wij nog een centraal magazijn en worden we blijkbaar een centraal distributiepunt voor de rest van de regio.

Godzijdank hebben we dat niet geoutsourced zoals de rest van de zorginstellingen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_192071045
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Het lijkt erop dat vanmiddag alle verpleeghuizen op slot gaan.
Zal tijd worden. Tot nu toe mogen er nog elke dag 2 mensen op bezoek komen per bewoner :{
pi_192072652
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Testen is nutteloos imo. Wat heb je eraan om het te weten? Dat je de ene dag negatief test wil niet zeggen dat je dat de dag erna ook bent. Dus met klachten moet je gewoon wegblijven. Die protocollen zijn best prima.
Natuurlijk test je wel om aan te tonen en niet om uit te sluiten, dat leek me logisch.

Maar ik denk dat je je vergist in hoe hoog de druk op medewerkers wordt de komende tijd. Dan kan je het niet hebben dat mensen met lichte klachten thuis blijven.
pi_192072685
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:01 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Natuurlijk test je wel om aan te tonen en niet om uit te sluiten, dat leek me logisch.

Maar ik denk dat je je vergist in hoe hoog de druk op medewerkers wordt de komende tijd. Dan kan je het niet hebben dat mensen met lichte klachten thuis blijven.
Dan nog heeft testen niet zoveel zin. Testen, 3 dagen wachten op uitslag, en dan maar weer gaan werken?

Beter de testen gewoon voor patiënten gebruiken.
  Forum Admin maandag 16 maart 2020 @ 15:13:21 #250
58651 crew  murp
murp
pi_192072898
Waarschijnlijk moet ik morgen gewoon naar het werk komen ;(

Ik ben benieuwd :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')