Wordt dat de volgende TTquote:
quote:
Ik heb alleen een blauw kleurtje, geen modrechten. Daar wilden ze niet aan meewerkenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jouw moderator act begint ook te vervelen
Gewoon honingdropjesquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog steeds keelpijn boys.
Helaas heb ik geen alcohol om de pijn te verzachten.
Dag ettooooooooooooooooquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
FLIPPIENAASTALABAMALIGTMISSISSIPPI
The South will rise againquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
FLIPPIENAASTALABAMALIGTMISSISSIPPI
Gaat je niks aanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
Waar
[..]
Wat moet jij met de deerne van etto
Ahwquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vind ik niet vreemd, iedereen die haar ziet is spontaan in de hemel.
Vandaar dat ik haar ook engel noem.
Meer dramaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:24 schreef Elan het volgende:
Wat denken jullie van het virus ? Aanstellen of komt er nog meer drama aan?
Is maar een griepjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:24 schreef Elan het volgende:
Stond wel goed topic op Reddit maar die is verwijderdquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:24 schreef Elan het volgende:
Op zich eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stond wel goed topic op Reddit maar die is verwijderd
What if the cure is worse than the disease. Dat is wel zo'n beetje mijn standpunt erin
Ik probeer het ook zo laat mogelijk te doen zodat jullie ruim de tijd hebben om te postenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat sluiten van het topic helpt niet echt mee
Zag van de week docu op Netflix? over zoektocht naar vaccin tegen alle soorten griep incl toekomstigquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stond wel goed topic op Reddit maar die is verwijderd
What if the cure is worse than the disease. Dat is wel zo'n beetje mijn standpunt erin
Hoe heet die?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zag van de week docu op Netflix? over zoektocht naar vaccin tegen alle soorten griep incl toekomstig
Ze zijn er best wel snel mee nu met coronaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zag van de week docu op Netflix? over zoektocht naar vaccin tegen alle soorten griep incl toekomstig
Niet volledige corona tochquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zijn er best wel snel mee nu met coronaZag vandaag op AD.nl dat ze in Engeland mogelijk vaccin hebben en vrijwilligers vragen die vrijwillig corona willen krijgen om vaccin te testen voor 4k als beloning
Varianten erop zie ik ja.quote:
Waar kan ik me inschrijvenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zijn er best wel snel mee nu met coronaZag vandaag op AD.nl dat ze in Engeland mogelijk vaccin hebben en vrijwilligers vragen die vrijwillig corona willen krijgen om vaccin te testen voor 4k als beloning
Denk alleen voor Britten helaasquote:
Ja. Al die mensen op airports en in de stad met mondkapjes vind ik wel een eng gezicht.quote:
Zag dat jij ook een mooie hadquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja. Al die mensen op airports en in de stad met mondkapjes vind ik wel een eng gezicht.
Ik zal het zo voor je opzoeken. Ben mobiel en niet thuisquote:
Best heftig hoor, voor 4kquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja vind ik ook wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal het zo voor je opzoeken. Ben mobiel en niet thuis
[..]
Best heftig hoor, voor 4k
Heb je aandelen in die bedrijvenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:35 schreef Fok-it het volgende:
Buiten al het corona-gestress om zijn ze met kankeronderzoek ook gewoon onwijs bazig bezigJammer dat dat ondergesneeuwd is
Nee is toch mooi. Beetje positiviteit kan geen kwaad in deze tijdenquote:
Ik zou het doen hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal het zo voor je opzoeken. Ben mobiel en niet thuis
[..]
Best heftig hoor, voor 4k
Wat is daar positief aan? Is gewoon natuur die haar werk doet. Het is al druk zat op de wegquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee is toch mooi. Beetje positiviteit kan geen kwaad in deze tijden
Ik lig naast je. Daarna pakken we samen mooi een all inclusive naar de Malediven van het geld. Ons krijgen ze niet kleinquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou het doen hoor
Als dat in Nederland komt
Ja zit je lekker weekje op de Malediven, heb je alsnog 24/7 die act naast je. Schiet me dan maar doodquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik lig naast je. Daarna pakken we samen mooi een all inclusive naar de Malediven van het geld. Ons krijgen ze niet klein
Heeft tjacka zo'n vervelende act dan? Ik ken hem niet eens, maar hij lijkt me wel coolquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zit je lekker weekje op de Malediven, heb je alsnog 24/7 die act naast je. Schiet me dan maar dood
Kan geen kwaad een graantje mee te pikkenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee is toch mooi. Beetje positiviteit kan geen kwaad in deze tijden
Tjacka niet neequote:
Geen idee Tjackie, zie je niet zo vaak meer hier dusquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben toch lief laatste tijd?
Maar is druk op cor
Misschienquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Fijn dat ik geen act heb, nietwaar @:Amarantha de pama
Ohquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee Tjackie, zie je niet zo vaak meer hier dus
Thx heb m in m'n favo gezet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:45 schreef Flippiee het volgende:
@:Elan Pandemic: How to Prevent an Outbreak
BCS ga ik nu ook kijken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Thx heb m in m'n favo gezet.
Eerst ff BCS afkijken
lijkt me echt vet om n keer met jou te snuiven en paar gastjes op hun bek te meppen in de rij voor de maassiloquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:00 schreef Solotovski het volgende:
Belde net 3 keer bij de bovenburen aan om geluidsoverlast kenbaar te maken. Teringlijers deden deur niet open. Ga zo weer naar boven en dan ram ik me een partij op die deur terwijl ik ongebroken die bel indruk
Dit klinkt als een topavondquote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
lijkt me echt vet om n keer met jou te snuiven en paar gastjes op hun bek te meppen in de rij voor de maassilo
Op het moment dat ze opendoen is er een leernichten party aan de gang en horen ze jou roepen DAT IE TE HARD STAAT!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:00 schreef Solotovski het volgende:
Belde net 3 keer bij de bovenburen aan om geluidsoverlast kenbaar te maken. Teringlijers deden deur niet open. Ga zo weer naar boven en dan ram ik me een partij op die deur terwijl ik ongebroken die bel indruk
8/10quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:53 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Op het moment dat ze opendoen is er een leernichten party aan de gang en horen ze jou roepen DAT IE TE HARD STAAT!!!
Eerste keer pas?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net The Matrix gezien.
Tering wat een matige film.
Ooit al een keer eerder opgezet en toen viel ik na 20 minuten in slaap, dus maar weer een kans gegeven. Vond het maar saai eigenlijk, typisch sci-fi. Vooral veel fappen op het concept wat ze bedacht hebben maar het verdere verhaal en de personages zijn niet zo boeiend.quote:
Nja, beetje achterhaald allemaal. Toentertijd was het wel toffe film.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooit al een keer eerder opgezet en toen viel ik na 20 minuten in slaap, dus maar weer een kans gegeven. Vond het maar saai eigenlijk, typisch sci-fi. Vooral veel fappen op het concept wat ze bedacht hebben maar het verdere verhaal en de personages zijn niet zo boeiend.
Het is ook niet rampzalig slecht maar gewoon heel erg meh.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, beetje achterhaald allemaal. Toentertijd was het wel toffe film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |