Wordt dat de volgende TTquote:
quote:
Ik heb alleen een blauw kleurtje, geen modrechten. Daar wilden ze niet aan meewerkenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jouw moderator act begint ook te vervelen
Gewoon honingdropjesquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog steeds keelpijn boys.
Helaas heb ik geen alcohol om de pijn te verzachten.
Dag ettooooooooooooooooquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
FLIPPIENAASTALABAMALIGTMISSISSIPPI
The South will rise againquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
FLIPPIENAASTALABAMALIGTMISSISSIPPI
Gaat je niks aanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
Waar
[..]
Wat moet jij met de deerne van etto
Ahwquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vind ik niet vreemd, iedereen die haar ziet is spontaan in de hemel.
Vandaar dat ik haar ook engel noem.
Meer dramaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:24 schreef Elan het volgende:
Wat denken jullie van het virus ? Aanstellen of komt er nog meer drama aan?
Is maar een griepjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:24 schreef Elan het volgende:
Stond wel goed topic op Reddit maar die is verwijderdquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:24 schreef Elan het volgende:
Op zich eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stond wel goed topic op Reddit maar die is verwijderd
What if the cure is worse than the disease. Dat is wel zo'n beetje mijn standpunt erin
Ik probeer het ook zo laat mogelijk te doen zodat jullie ruim de tijd hebben om te postenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat sluiten van het topic helpt niet echt mee
Zag van de week docu op Netflix? over zoektocht naar vaccin tegen alle soorten griep incl toekomstigquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stond wel goed topic op Reddit maar die is verwijderd
What if the cure is worse than the disease. Dat is wel zo'n beetje mijn standpunt erin
Hoe heet die?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zag van de week docu op Netflix? over zoektocht naar vaccin tegen alle soorten griep incl toekomstig
Ze zijn er best wel snel mee nu met coronaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zag van de week docu op Netflix? over zoektocht naar vaccin tegen alle soorten griep incl toekomstig
Niet volledige corona tochquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zijn er best wel snel mee nu met coronaZag vandaag op AD.nl dat ze in Engeland mogelijk vaccin hebben en vrijwilligers vragen die vrijwillig corona willen krijgen om vaccin te testen voor 4k als beloning
Varianten erop zie ik ja.quote:
Waar kan ik me inschrijvenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zijn er best wel snel mee nu met coronaZag vandaag op AD.nl dat ze in Engeland mogelijk vaccin hebben en vrijwilligers vragen die vrijwillig corona willen krijgen om vaccin te testen voor 4k als beloning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |