"In het jaar van twee maal de twintigquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat had Nostradamus eigenlijk te melden?
Waaaaaaaarquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:10 schreef DawN het volgende:
Ik vind dat er goede vragen worden gesteld. Nu hopen dat er ook antwoorden komen,.
Van dat wat RIVM Jaap kennelijk net ergens stond te vertellen? Ik kon niet kijken. Kyran vond bepaalde dingen geruststellend en die hoor ik dan ook graag.quote:
Ja maar de meeste mensen zijn te dom om te schijtenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Uiteraard lees je steeds meer verhalen van mensen met nauwelijks symptomen, dat is de meerderheid.
Je weet wat het inhoudt als 80% lichte verschijnselen heeft?...
Het gaat juist om die 20% die wel ernstigere verschijnselen heeft en die 2% die er aan overlijdt.
Toch gek dat het toiletpapier dan gehamsterd wordt.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja maar de meeste mensen zijn te dom om te schijten
Ja maar wat had je verwacht? Sowieso raak je het overzicht kwijt als de boel niet geisoleerd is, evebts doorgaan en iedereen vrolijk in en uit vliegt en men met ov overal heen gaat.quote:
De 4 ruiters?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
"In het jaar van twee maal de twintig
zullen vier russen uit China
wereldwijd voor dood en verderf zorgen."
Ik vraag het me wel eens af. Hoeveel toiletpapier gebruikt een gemiddeld Australisch persoon per dag en hoe verhoudt dat zich tot het gebruik van de gemiddelde Nederlander.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |