quote:Pandemie
Volgens de Amerikaanse professor aan de prestigieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
Bron
SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oh ja, voorlopig even geen handenschuddden. Mark laten even zien hoe het moet
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2020 19:46:23 ]![]()
Twitter muten is altijd een goed advies. Reddit moet je zien als vermaak. Dan komt t verder goedquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:53 schreef TheGentleman het volgende: [..] in ander topic gepost, d8 ik zet het hier ook ff
idno
![]()
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Zei ze nou dat we drive in testcentra krijgen? Ben aan het koken, kreeg het niet mee.![]()
32quote:Ja I know, maar ik voel me kut en ik heb niet echt iemand om mee te praten dus ik moest t ff kwijtquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:54 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Dit hele verhaal, en dan posten op FOK!![]()
![]()
Volgens mij is zij van een specifiek ziekenhuis. Maar hang me er niet aan op.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dit is alleen voor ziekenhuizenDacht algemeen
![]()
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Self-described psychic Sylvia Browne wrote in her 2008 book "End of Days" that a respiratory illness would spread across the globe.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
naam van dat boek? Want eerder zou dat ook gestaan hebben in dat science fiction boek. Toen even gedownload en bleek helemaal niet zo te zijn. Was gewoon geshopped.![]()
Voor personeel. In de parkeergarage. In een leeggemaakt parkeerdek.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:57 schreef Kyran het volgende:
Zei ze nou dat we drive in testcentra krijgen? Ben aan het koken, kreeg het niet mee.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
"Regering te laks: neem een voorbeeld aan Brabant; zegt SP-Kamerlid Henk van Gerven over Corona-aanpak.![]()
Doe even rustigquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
WE GAAN ALLEMAAL DOOD.
IK WEET HET ZEKER!
Ik weet dat je het nogal bagatelliseert.
Feit is: in Italië hebben ze 10.000 gevallen en ligt het land plat, alle ziekenhuizen vol.
Ze hebben in Italië meer IC bedden per 1.000.000 inwoners dan in Nederland.
Dan kan je het willen vergelijken met een "griepje" dat honderdduizenden mensen krijgen maar reken maar dat als we hier 7.500 zieken (met diagnose) hebben dat onze IC's ook vol liggen.
Stuk voor stuk met mensen die een dubbele longontsteking hebben, geïsoleerd moeten worden, beademing nodig hebben en er is geen medicijn tegen.
En dat is nog maar bij 7.500 zieken... En dat aantal kunnen we over 3 tot 5 weken al bereiken, kijkend naar Italië.![]()
Altijd leuk die Belgen onder elkaar.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik behoor tot het 'het is maar een griepje kamp'. Ik verwacht binnenkort een nieuw subform: FLU.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:48 schreef Belg het volgende:
MENSEN DIE DIT GRIEP NOEMEN ZIJN KRANKZINNIG EN ACHTERLIJK IN HUN BOL
DIT IS EEN WERELDRAMPOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Zal wel meevallen dan, laat je niet gek makenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:57 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
32
[..]
Ja I know, maar ik voel me kut en ik heb niet echt iemand om mee te praten dus ik moest t ff kwijt![]()
Leuk en interessant voor in de OP of zelfs een eigen COR topic. Ben wel benieuwd naar de discussies daarover.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:58 schreef VersKers het volgende:
[..]
Self-described psychic Sylvia Browne wrote in her 2008 book "End of Days" that a respiratory illness would spread across the globe.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Moet ik zeker weer ergens anders parkeren en een stuk lopen!!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:58 schreef Felixa het volgende:
[..]
Voor personeel. In de parkeergarage. In een leeggemaakt parkeerdek.![]()
Deze cijfers zeggen weinig zolang er tussen landen heel verschillend wordt getest en gerapporteerd.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:57 schreef Belg het volgende:
[ afbeelding ]
Niet meer up to date, maar eigenlijk is IJSland het zwaarst getroffen land in EuropaMy friends all drive horses![]()
Straks maar achter 1 rijden danquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:58 schreef Felixa het volgende:
[..]
Voor personeel. In de parkeergarage. In een leeggemaakt parkeerdek.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: