quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:48 schreef Belg het volgende:
MENSEN DIE DIT GRIEP NOEMEN ZIJN KRANKZINNIG EN ACHTERLIJK IN HUN BOL
DIT IS EEN WERELDRAMP
Nou dat, iedereen kan weer rustig doorlopen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De griep is soms ook dubbel zo dodelijk.[ afbeelding ]
nu zitte we in fase 2 dus?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:51 schreef _I het volgende:
fase1: weinig opnames; dan patiënten COVID-19 in isolatieboxen
fase 2: Patienten aanbod stijgt. Verdachte gevallen in isolatie. Meerdere kunnen bij elkaar
fase 3: stoppen met bepaalde uitdeelbare zorg; onderwijs in het gedrang, vakanties gecanceld
THE HUMANITYquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:48 schreef Belg het volgende:
MENSEN DIE DIT GRIEP NOEMEN ZIJN KRANKZINNIG EN ACHTERLIJK IN HUN BOL
DIT IS EEN WERELDRAMP
Dit is letterlijk zo, behalve zwakke ouderen moet je dat ook vooral doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou dat, iedereen kan weer rustig doorlopen.
Prima dit inderdaad.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:52 schreef _I het volgende:
[..]
1
maar ze benoemt nu wel dat er nagedacht wordt over zaken als tekorten
we doen toch almeerdere bij elkaar en in isolatie?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:52 schreef _I het volgende:
[..]
1
maar ze benoemt nu wel dat er nagedacht wordt over zaken als tekorten
Ja kan ook niks anders verwachten van één van de beste zorgland ter wereldquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:52 schreef kilon het volgende:
Het is wel fijn dat de ziekenhuizen redelijk transparant zijn met hoe ze het (gaan) aanpakken.
in ander topic gepost, d8 ik zet het hier ook ffquote:ik ga bijna nooit de deur uit.. maar mn moeder is wel de 26e teruggekomen uit gran canaria.. goed, toen was het daar wss nog niet? maar.. haar vriend is nogal actief, komt op veel plekken enzo. en ik heb nu wel.. keelpijn, en dan niet hoesten maar meer steken wat dieper (doet me beetje denken aan keelontsteking, dat heb ik in t verleden al eerder gehad), ook wat minder longcapaciteit lijkt het, merk ik vooral als ik zing. beetje last van mn rug nu ook, merkte ik onder de douche vanochtend (ter hoogte van mn longen toch wel geloof ik). verder ook diarree gehad vanochtend, beetje misselijk, en een beetje een rillerig gevoel. maar geen koorts geloof ik.
alles is natuurlijk op zich te verklaren verder, kan allemaal gewoon de stress zijn, en dat ik de laatste dagen meer water ben gaan drinken en de blokkage die er zit eruitkwam als diarree.. maarja.
voel me echt heel erg gestresst moet ik zeggen. ik zit er aan te denken om op twitter en reddit de term corona te muten gewoon, want ik trek t allemaal enorm slecht tbh.
Misschien een ander ziekenhuis. Maar kan het mishebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we doen toch almeerdere bij elkaar en in isolatie?
oh dit is alleen voor ziekenhuizenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:53 schreef _I het volgende:
[..]
Misschien een ander ziekenhuis. Maar kan het mishebben.
Hou oud ben je?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:53 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
in ander topic gepost, d8 ik zet het hier ook ffidno
Aandachtshoer gespot.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:53 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:53 schreef Kyran het volgende:
Heel fijn deze briefing trouwens. Zoveel meer duidelijkheid.
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 18:50:30NEW: World Trade Organization cancels all meetings through March 20 after one of its staff members tested positive for coronavirus https://t.co/mX742aI90H reageer retweet
Dit hele verhaal, en dan posten op FOK!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:53 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Al oud nieuws natuurlijk en we weten nog helemaal niet of het terugkomtquote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:46 schreef VersKers het volgende:
Een een of ander medium die al een tijdje de pijp uit is heeft deze epidemie toch redelijk tot in detail voorspeld in 2008.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |