Die ken ik wel.Altijd druk.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen denk ik.
Broodje van Kootje Leidseplein links
De warme kant waar buiten belegde broodjes ook maaltijden gemaakt werden
Ja hamsteren ivm corona !quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:28 schreef Jippie68 het volgende:
Was even mee naar de Lidl en pakte 6 pakjes gesneden jonge kaas (zoals altijd, kom 1 x per 2 a 3 weken bij de Lidl) kijkt een vrouw mij aan en zegt 'wat is dat veel kaas!' ik zeg ja, we volgen een kaasdieet
Mensen houden gewoon in de gaten wat en hoeveel je pakt
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:33 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
O ja is
[..]
o ja is dat zoo?? Bewijs, pics or it did’nt is zo
zeker niet! Maar dat was na al mn werkzooi opgelost te hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:31 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nouja met een wijntje op de bank is ook niet verkeerd.
Echt waarquote:
nou ik vond george clooney al wng moet je nagaan wat ik van jou vindquote:
Ik heb nog zetpillen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:36 schreef Jippie68 het volgende:
Z
[..]
Zag wel lege vitamine C schappen bij het kruidvat en een beperking op de paracetamol
Dat is wel een leuk liedjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:36 schreef mario390 het volgende:
naomi heeft en betje französisch gelert
voulez vouz coucher bla bla
En dan nog zeggen eeeeeh dat carona is maar griepie!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:36 schreef Jippie68 het volgende:
Z
[..]
Zag wel lege vitamine C schappen bij het kruidvat en een beperking op de paracetamol
Wel stomme telegraaftitel weer. Ze verkopen tijdelijk geen kip...quote:
Doe eens?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:38 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Daar ken ik wel een leuk trucje op
ye ye ... Maak je nog ruzie hier of gaat het al beter ?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:36 schreef mario390 het volgende:
naomi heeft en betje französisch gelert
voulez vouz coucher bla bla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |