SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.
Haha ! Dan is het goed ik zit nog vol adrenaline anders gaf ik ze van jetjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik. Was geintjes met Nizno. Die zeker zo komt en zegt dat het geen geintje is 🙃
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die dot ook hè. Overal op duiken. Iedereen helpt mij punten krijgen. Dot dot dot dot.com
Neee geen Horeca werk meer voor mij..quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Akbor wat heb jij met koffie word barista man
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:27 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Haha ! Dan is het goed ik zit nog vol adrenaline anders gaf ik ze van jetje
O, wat heb je Gedaan dan? Wanneer krijg je eigenlijk de uitslagen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:27 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Haha ! Dan is het goed ik zit nog vol adrenaline anders gaf ik ze van jetje
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:27 schreef 88-4 het volgende:
Dit is geen onzinGEFOPTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Heel eerlijk ik zou ook lekker een stukje gaan rijden om het buiten de lichtvervuiling te bekijken. (Ff naar het wad)quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Lexy....gisteren niet veel bijzonders aan de maan kunnen zien hier.
Wat vond je het leukst in de Horeca?quote:
Het Corona dieet ha ha haquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:28 schreef Jippie68 het volgende:
Was even mee naar de Lidl en pakte 6 pakjes gesneden jonge kaas (zoals altijd, kom 1 x per 2 a 3 weken bij de Lidl) kijkt een vrouw mij aan en zegt 'wat is dat veel kaas!' ik zeg ja, we volgen een kaasdieet
Mensen houden gewoon in de gaten wat en hoeveel je pakt
nee maar dat is overdreven ook lask vs manunited zonder publiekquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Op naar het veldhockey met de wulpse meisjes ...
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:30 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Heel eerlijk ik zou ook lekker een stukje gaan rijden om het buiten de luchtvervuiling te bekijken.
Maar toen kwam er allemaal werk gerelateerde zooi tussendoor.
En toen ben ik maar met een wijntje op de bank beland.
Dus ik heb het niet heel goed kunnen zien maar, wel mooie foto’s gezien.
bolkquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:30 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hou eens op met dat gebolk mr. Snellerdanjeschaduw
aKboR is onze George Clooney.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:31 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou hou dan op met je hans van willigenburg reclame
Moeilijk uit te leggen denk ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat vond je het leukst in de Horeca?
Ff wezen kickboksen in hele lange tijd.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wat heb je Gedaan dan? Wanneer krijg je eigenlijk de uitslagen?
Hier is het zelfs allemaal afgelast in 1 provinciequote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar dat is overdreven ook lask vs manunited zonder publiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |