Lekker.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:11 schreef devzero het volgende:
[..]
1. noodgang / 45000 / 152
2. Dotteke / 2 / 2945
op de deurmatquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:20 schreef noodgang het volgende:
[..]dat dacht ik al wel. Vraag me wel af waar ik dieb2 punten heb laten liggen
Nou ik vind het eigenlijk wel een beetje creepyquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké. Maar zie niet van die erge verschillen alsminver toch nog zou meespelen.
Leuk dat je dit zo bij houdt.
ja dot dook er boven opquote:
Je lette ff niet opquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:20 schreef noodgang het volgende:
[..]dat dacht ik al wel. Vraag me wel af waar ik die 2 punten heb laten liggen
Slordig welquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:20 schreef noodgang het volgende:
[..]dat dacht ik al wel. Vraag me wel af waar ik die 2 punten heb laten liggen
Die Dot toch ook. Het kreng van DtS Duikt ze ook nog eens op die twee verloren puntenquote:
Krengquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die Dot toch ook. Het kreng van DtS Duikt ze ook nog eens op die twee verloren punten
Ja wist je dat nog nietquote:
Die duikt overal op wanneer ze de kans krijgt.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die Dot toch ook. Het kreng van DtS Duikt ze ook nog eens op die twee verloren punten
Op naar het veldhockey met de wulpse meisjes ...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:59 schreef mario390 het volgende:
@:chufi ijshockeysaison abgebrochen weg corona
Akbor wat heb jij met koffie word barista manquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:20 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ! - ! - !
Ik. Was geintjes met Nizno. Die zeker zo komt en zegt dat het geen geintje is 🙃quote:
Hey Lexy....gisteren niet veel bijzonders aan de maan kunnen zien hier.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Akbor wat heb jij met koffie word barista man
Die dot ook hè. Overal op duiken. Iedereen helpt mij punten krijgen. Dot dot dot dot.comquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die duikt overal op wanneer ze de kans krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |