quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn dit dr corona besmettingen versus doden?
Ik heb inspanningstastma.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:11 schreef Jippie68 het volgende:
H
[..]
Oe komt jouw conditie dan zo slecht?
Ze waren wel goed geweest als jij op 1 stond in die lijstenquote:
jij?quote:
Pufjes?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb inspanningstastma.
Daar had ik nooit echt last van omdat ik jarenlang 4x per week aan atletiek deed.
Door blessures en prioriteiten ben ik daar mee gestopt en helaas merk ik echt dat mijn conditie zoooo enorm achteruit is gevallen, maar dan ook echt heel erg.
En ik ga wel naar de sportschool maar doe geen cardio ofzo.
egniequote:
Gaat hard he. Herken het wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb inspanningstastma.
Daar had ik nooit echt last van omdat ik jarenlang 4x per week aan atletiek deed.
Door blessures en prioriteiten ben ik daar mee gestopt en helaas merk ik echt dat mijn conditie zoooo enorm achteruit is gevallen, maar dan ook echt heel erg.
En ik ga wel naar de sportschool maar doe geen cardio ofzo.
Heb je ook last van astma?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat hard he. Herken het wel.
Twee jaar geleden liep ik de CPC, 10 km in een nieuw PR. Dat had ik dit jaar echt nooit kunnen redden.
dat kann nietquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze waren wel goed geweest als jij op 1 stond in die lijsten
Nee dat niet, gelukkig.quote:
Weet ik, maar je kan wel fatsoenlijk blijven ademen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Yes maar dat is ook geen wondermiddel ofzo
Nehquote:
Oké. Maar zie niet van die erge verschillen alsminver toch nog zou meespelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is een verschil met mijn scores en die van bondage. Vroeger telden we precies hetzelfde, maar volgens mij telt hij nu iets anders (en ben ik te lui geweest om uit te zoeken wat precies).
1. Vroeger telde de tijd tussen de lapo en het nieuwe topic wel mee. Nu volgens mij niet meer.
2. Daarnaast download ik posts niet zo vaak, dus als er veel posts verdwijnen, dan ziet mijn script die niet, maar die van bondage wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |