nou ik vond george clooney al wng moet je nagaan wat ik van jou vindquote:
Ik heb nog zetpillen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:36 schreef Jippie68 het volgende:
Z
[..]
Zag wel lege vitamine C schappen bij het kruidvat en een beperking op de paracetamol
Dat is wel een leuk liedjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:36 schreef mario390 het volgende:
naomi heeft en betje französisch gelert
voulez vouz coucher bla bla
En dan nog zeggen eeeeeh dat carona is maar griepie!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:36 schreef Jippie68 het volgende:
Z
[..]
Zag wel lege vitamine C schappen bij het kruidvat en een beperking op de paracetamol
Wel stomme telegraaftitel weer. Ze verkopen tijdelijk geen kip...quote:
Doe eens?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:38 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Daar ken ik wel een leuk trucje op
ye ye ... Maak je nog ruzie hier of gaat het al beter ?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:36 schreef mario390 het volgende:
naomi heeft en betje französisch gelert
voulez vouz coucher bla bla
Al langquote:
het gaat zoquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
ye ye ... Maak je nog ruzie hier of gaat het al beter ?
Ben aan het etenquote:
Jij ookquote:
Dan ben je niet de enigequote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
nou ik vond george clooney al wng moet je nagaan wat ik van jou vind
Pics!?quote:
Ha lekker af gereageerd. Jee zolang wachten. Het is wat tegenwoordig die lange wacht lijsten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:32 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ff wezen kickboksen in hele lange tijd.
Ik moet nog wachten tot ik onderzoeken krijg kan wel april/mei worden
Mooi is dat hè.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:33 schreef Jippie68 het volgende:
J
[..]
Je had haar hoofd moeten zien, helemaal van 'wat weet zij wat ik niet weet'
In zijn dromenquote:
Daar is ook een liedje van.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:45 schreef mario390 het volgende:
elke italiener de over de oostenrijkse grens komt
bij deze werd fieber gemeten
Oh dat is wel een goed idee om dadelijk te doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |