Jack Mikkersquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een ouwehoer die vent, wie is dat?
En toch loop je al het hele topic te roepen dat 10% van Brabant SARS heeftquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:06 schreef Za het volgende:
[..]
Ah pardon, iedereen in deze thread weet dat het medewerkers betrof met lichte klachten waarvoor ze normaliter niet thuis zouden blijven.
WTF.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:07 schreef PinkLow het volgende:
Maatregelen alle inwoners Brabant:
- tot maandag 16 maart niet werken als je een beetje ziek bent.
- werkgevers wordt gevraagd mensen thuis te laten werken.
Alsof een lockdown er ooit gaat komenquote:
Ah netjes, onze leveranciers houden de fabrieken dus wel draaiende, vooral transport is een dingetjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:06 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik ben verantwoordelijk voor ons callcenter in Italië (zitten dichtbij Milaan). Ze moesten een verklaring hebben in de auto hebben dan ze alleen voor woon-werkverkeer op de weg waren. Overigens beginnen ze morgen wel met thuiswerken tot 4 april.
Die bestond alquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:07 schreef PinkLow het volgende:
Niks anders dan gisteren.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:07 schreef PinkLow het volgende:
Klopt! Ook in een half ur van Rotterdam in Brabant. Hoe denken ze dit te kunnen volhouden? Marathon Parijs op dezelfde dag is al gecanceld.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit snap ik ook niet echt. Nederland is te klein om het zo te verdelen. In drie uur ben je van noord naar zuid.
We zien het in Italië inderdaad. Mensen komen massaal in verzet!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alsof een lockdown er ooit gaat komenMensen hebben direct het gevoel dat ze worden opgesloten en pikken dat niet.
Jezelf controversieel noemen doet er niks aan afquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:07 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Er staat ook een stukje tekst onder m’n posts.
Dat werkt beter dan één voor één te verplaatsen waardoor je de helft van de boodschap mist. Maar iedere dag deze dingen zullen ze wel een keer de kinderziektes eruit hebben. Vind goed ze dit op deze manier doen. Geen paniek zaaien maar wel duidelijkheid dat het niet lekker loopt.quote:
Nee, het eerder High Speed Chat.... een vol topic per uurquote:
Volgens mij ook. Evengoed toch wel een flink aantal besmettingen onder mensen die juist over onze gezondheid moeten waken. Goed dat het getest wordt en hopelijk niet te laat.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij 300 medewerkers met klachten, zonder link met risicogebieden.
Wij Fokkers zijn veiligquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen nieuwe sociale contacten aan te gaan.
Dat gaat me wel lukken .
De steekproef waaraan ik refereer is inhoudelijk bekend, de uitkomst ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:07 schreef Fretwork het volgende:
En toch loop je al het hele topic te roepen dat 10% van Brabant SARS heeft
Italianen hebben niet dezelfde mentaliteit als Nederlanders.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We zien het in Italië inderdaad. Mensen komen massaal in verzet!!!!!!!!!!
Tien minuten verder en nog niks nieuws gezegd.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:10 schreef PinkLow het volgende:
7 dagen sociale onthouding in Brabant, wordt gevraagd..
Ik stop met het volgen, dit is zo blablabla
oeh, soepstengel de Italië watcher!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Italianen hebben niet dezelfde mentaliteit als Nederlanders.
Hier is het "maar een griepje" dus waarom mag ik morgen niet shoppen in Amsterdam of een biertje doen in de kroeg of in het weekend naar mijn ouders in Zutphen om de was te doen.
hahahaha ja leuk hahahahaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alle Brabanders hier dienen uit te loggen tot 16 maart.
Adieu.
Je wilt vermijden dat je de boel daar en de huisarts besmet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:11 schreef Zorro het volgende:
"Ga niet onnodig naar de huisarts, zeker niet bij klachten"
Juist
begrijpend luisterenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:11 schreef Zorro het volgende:
Juist
Beter bellen en dan afgescheept worden door huisarts.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:11 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je wilt vermijden dat je de boel daar en de huisarts besmet.
Ik snap het wel, maar het klinkt zo idioot.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:11 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je wilt vermijden dat je de boel daar en de huisarts besmet.
Je wilt niet weten hoeveel mensen al naar de huisarts gaan voor een tinteling in de kleine teen, of een beetje hoofdpijn. Gewoon zoveel mogelijk proberen te ontlasten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:11 schreef Zorro het volgende:
Juist
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alle Brabanders hier dienen uit te loggen tot 16 maart.
Adieu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |