Volgens mij 300 medewerkers met klachten, zonder link met risicogebieden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zijn er alleen medewerkers met klachten getest of ook medewerkers zonder klachten?
Alleen met luchtwegklachtenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zijn er alleen medewerkers met klachten getest of ook medewerkers zonder klachten?
[modbreak]BLIJF WEG UIT MIJN NOTELIST[/modbreak]quote:
Correct.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij 300 medewerkers met klachten, zonder link met risicogebieden.
Dat heet confirmation biasquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Meestal zie ik aan de UI of de post het lezen wel of niet waard is.
Ah pardon, iedereen in deze thread weet dat het medewerkers betrof met lichte klachten waarvoor ze normaliter niet thuis zouden blijven.quote:
wat een ouwehoer die vent, wie is dat?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Brabante worsteling
I see what he did there.
Was maar een grapje vriend.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[modbreak]BLIJF WEG UIT MIJN NOTELIST[/modbreak]
Ik ben verantwoordelijk voor ons callcenter in Italië (zitten dichtbij Milaan). Ze moesten een verklaring hebben in de auto hebben dan ze alleen voor woon-werkverkeer op de weg waren. Overigens beginnen ze morgen wel met thuiswerken tot 4 april.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:03 schreef Fretwork het volgende:
Wat ze momenteel in Italie doen is nog best haalbaar, zolang je geen klachten hebt mag je woon/werk reizen en verder niks.
Lekker worst eten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Brabante worsteling
I see what he did there.
Leviticus 20:13...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:04 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ze doen ook net of Rotterdam etcetera zo ver van Brabant af ligt. Nederland is niet groot!
Vermoed een VVD'er.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een ouwehoer die vent, wie is dat?
En Brabanders mogen er ook gewoon van start 😖quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:04 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ze doen ook net of Rotterdam etcetera zo ver van Brabant af ligt. Nederland is niet groot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |