Merci!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:01 schreef butz0rs het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)r-de-persconferentie
Nou ja, om het iets te relativeren.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:59 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Als dit een representatie mag zijn vpor omgeving Tilburg zijn ze daar behoorlijk de moeder #coroned
Ze cancelen alle evenementen boven de 1k.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:01 schreef Salina het volgende:
Benieuwd naar de persco en of Brabant op slot gaat, maar kan hem nu niet volgen, zit toch nog op werk. Eerst lekker sporten in de hygienische sportschool.
Je kunt niet alles hebben! Kiezen of delen. Of Brabant op slot, of de XTC. Niet van twee wallen willen eten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:01 schreef Tjacka het volgende:
Na donderdag mag van mij Brabant wel op slot. Dit is alleen niet goed voor onze XTC markt
Ja, denk ik ook. En thuiswedstrijden zonder publiek van Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie. Dat soort maatregelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze cancelen alle evenementen boven de 1k.
Bron @:el-stinho en de @:nos
Zijn er alleen medewerkers met klachten getest of ook medewerkers zonder klachten?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja, om het iets te relativeren.
1) Denk dat zorgmedewerkers een relatief grotere kans hebben op besmetting aangezien ze met tientallen patiënten in aanraking komen.
2) Dit waren natuurlijk al medewerkers met klachten. Eigenlijk zou je nu moeten weten welke % van NB klachten heeft. Dan zou je kunnen extrapoleren.
Dan nog is het een flink aantal.
Nee totaal niet. Dat gekunstel met cijfers draagt niks bij. Een uniforme groep (allemaal ziekenhuis medewerkers) kan nooit een afspiegeling zijn voor de gehele bevolking.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja, om het iets te relativeren.
1) Denk dat zorgmedewerkers een relatief grotere kans hebben op besmetting aangezien ze met tientallen patiënten in aanraking komen.
2) Dit waren natuurlijk al medewerkers met klachten. Eigenlijk zou je nu moeten weten welke % van NB klachten heeft. Dan zou je kunnen extrapoleren.
Dan nog is het een flink aantal.
Ze doen ook net of Rotterdam etcetera zo ver van Brabant af ligt. Nederland is niet groot!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:03 schreef Coppi het volgende:
Waarom gaat de marathon van Rotterdam wel gewoon door? Zoiets van laten we heel Brabant op slot doen en in Rotterdam 15000 man opeen kluitje zetten. Dan gaat het virus vanzelf wel weg?
hoezoquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
We gaan echt naar de tyfus als alle afspraken buiten de deur verboden worden
Dit snap ik ook niet echt. Nederland is te klein om het zo te verdelen. In drie uur ben je van noord naar zuid.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:03 schreef Coppi het volgende:
Waarom gaat de marathon van Rotterdam wel gewoon door? Zoiets van laten we heel Brabant op slot doen en in Rotterdam 15000 man opeen kluitje zetten. Dan gaat het virus vanzelf wel weg?
Volgens mij 300 medewerkers met klachten, zonder link met risicogebieden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zijn er alleen medewerkers met klachten getest of ook medewerkers zonder klachten?
Alleen met luchtwegklachtenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zijn er alleen medewerkers met klachten getest of ook medewerkers zonder klachten?
[modbreak]BLIJF WEG UIT MIJN NOTELIST[/modbreak]quote:
Correct.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij 300 medewerkers met klachten, zonder link met risicogebieden.
Dat heet confirmation biasquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Meestal zie ik aan de UI of de post het lezen wel of niet waard is.
Ah pardon, iedereen in deze thread weet dat het medewerkers betrof met lichte klachten waarvoor ze normaliter niet thuis zouden blijven.quote:
wat een ouwehoer die vent, wie is dat?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Brabante worsteling
I see what he did there.
Was maar een grapje vriend.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[modbreak]BLIJF WEG UIT MIJN NOTELIST[/modbreak]
Ik ben verantwoordelijk voor ons callcenter in Italië (zitten dichtbij Milaan). Ze moesten een verklaring hebben in de auto hebben dan ze alleen voor woon-werkverkeer op de weg waren. Overigens beginnen ze morgen wel met thuiswerken tot 4 april.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:03 schreef Fretwork het volgende:
Wat ze momenteel in Italie doen is nog best haalbaar, zolang je geen klachten hebt mag je woon/werk reizen en verder niks.
Lekker worst eten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Brabante worsteling
I see what he did there.
Leviticus 20:13...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:04 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ze doen ook net of Rotterdam etcetera zo ver van Brabant af ligt. Nederland is niet groot!
Vermoed een VVD'er.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een ouwehoer die vent, wie is dat?
En Brabanders mogen er ook gewoon van start 😖quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:04 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ze doen ook net of Rotterdam etcetera zo ver van Brabant af ligt. Nederland is niet groot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |