Smoothquote:
Ja mijn man!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een man genomen dan?
Liever niet, ik ben nogal claustrofobischquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
BRABANT GAAT OP SLOT
JAAAAAAAAAAAAA
Ja, klinkt niet vriendelijk in ieder gevalquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:51 schreef Nizno het volgende:
ook weer opgelost, sky mag dot nemen in ruil voor eten
klinkt erger dan breezer
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, klinkt niet vriendelijk in ieder geval
Ik vreten mag jij me ........... nee dat kan toch niet
Vlucht nu het nog kanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Liever niet, ik ben nogal claustrofobisch
Niet mijn woordenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, klinkt niet vriendelijk in ieder geval
Ik vreten mag jij me ........... nee dat kan toch niet
grinnik jaquote:
Een electrische ofzo?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Kan je geen stoel lenen van iemand?
Ik weet het, jij bent niet zo grofquote:
de is al gelehnt van moeder en ik heb hem kapoet geemaktquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Kan je geen stoel lenen van iemand?
Zullen ze wel lekker vinden. Waarom eet jij zo graag pizza?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:52 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet dat meisjes zo gern schusi eten
nu in bb brasil hebben ze vor uitzoeken wat ze eten willen ,sonst koken ze wel selfs
Dan zet je die verpakte toch straks in elkaar?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
de is al gelehnt van moeder en ik heb hem kapoet geemakt
maar volgende weken moet ik en stoel kopen vor mom, en mijn verpakkte samenbouwen
Hey Plymquote:
doe ik niet,elke 3 wekenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zullen ze wel lekker vinden. Waarom eet jij zo graag pizza?
quote:
moeder heeft hem in januar gekopt,ik heb hem nog niet samengebouwt is en drehstoel,zo en bureaustoelquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dan zet je die verpakte toch straks in elkaar?
ach jeetje weet je niet meer welke scharrel je heeft genomen en ga je nu alle mannen vragen hier?quote:
Nah ik post zo nu en dan wel gewoon mee.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar die ander ook niet
Je moet er voor jezelf een leuk spel van maken
Een andere keer laat je iemand weer gaan die hoog staat en iets hoger wil.
verstandigquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:58 schreef skysherrif het volgende:
Krijg een mail van mn uni dat mensen uit brabant beter thuis kunnen blijven voor alle colleges, werkcolleges en tentamens
Ja dat heb ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb jij nog de groeten aan punk gedaan van FF?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |