Ik weet vrij zeker dat het sheriff was.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach jeetje weet je niet meer welke scharrel je heeft genomen en ga je nu alle mannen vragen hier?
Die zal een stuk beter zitten dan een tuinstoel!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
moeder heeft hem in januar gekopt,ik heb hem nog niet samengebouwt is en drehstoel,zo en bureaustoel
Als jij er niet bent moet een ander bukken.quote:
heel goed, ik wist al niet hoe ik ze moest overbrengenquote:
#viesdikquote:
Chillquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:58 schreef skysherrif het volgende:
Krijg een mail van mn uni dat mensen uit brabant beter thuis kunnen blijven voor alle colleges, werkcolleges en tentamens
@Limoentjuh, als je wat kwijt bent.....??quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Het spannend houden? Zeker, ik heb net een fijne kanten setje aangetrokken
Bizar! Een van mijn zoons studeert in Tilburg, niks aan de handquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:58 schreef skysherrif het volgende:
Krijg een mail van mn uni dat mensen uit brabant beter thuis kunnen blijven voor alle colleges, werkcolleges en tentamens
Je aambeien?quote:
Tilburg hebben ze al opgegeven...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:59 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Bizar! Een van mijn zoons studeert in Tilburg, niks aan de hand
wat kan ik doenquote:
NEEEEEEE, da mèènde niequote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tilburg hebben ze al opgegeven...
Lol ja Gizmo en Nizno zo veel scheelt dat niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel goed, ik wist al niet hoe ik ze moest overbrengen
Ik ben import, mag ik wel blijven komen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:01 schreef skysherrif het volgende:
Niet vanwege Corona trouwens, maar gewoon omdat ze uit brabant komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |