Ja dat had ik kunnen zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2020 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dat jongetje? was een scheetje.... ik kreeg een keer een standje dat ik hem te vaak
aan schonkmaar hij was altijd zo verlegen en durfde niet zo met die ''stoere'' jongetjes
te spelen....
Nee joh is leuk guitig wijffiequote:Op dinsdag 10 maart 2020 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is écht mijn foto hoor...zo zag ik eruit tutje hola was ik...
Op de één of andere manier is die foto ook zo herkenbaar.quote:
Steve is een held!twitter:lookner twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 00:16:24THE ADMINISTRATION STILL CAN'T ANSWER HOW MANY AMERICANS HAVE BEEN TESTED reageer retweet
Ja, best een goed idee.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 00:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Het idee is wel goed ze willen de overgeprijsde handgels aanpakken
Ja voor scholen en instellingen, maar als Amazon niks aan de prijzen doet gaan ze het goedkoop op de markt zettenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 00:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, best een goed idee.Is het gratis?
Kunnen ze niet gewoon woekerprijzen verbieden?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 00:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja voor scholen en instellingen, maar als Amazon niks aan de prijzen doet gaan ze het goedkoop op de markt zetten
:twitter:ddale8 twitterde op maandag 09-03-2020 om 23:42:52Trump: "We want them to travel. We want people to travel, to certain locations. And not to other locations at this moment. Hopefully that will straighten out sooner rather than later." reageer retweet
Duidelijk toch? Mensen moeten reizen, maar niet naar sommige plekken. Enzo!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:04 schreef Recce het volgende:
Trump is echt een poëet::twitter:ddale8 twitterde op maandag 09-03-2020 om 23:42:52Trump: "We want them to travel. We want people to travel, to certain locations. And not to other locations at this moment. Hopefully that will straighten out sooner rather than later." reageer retweet
Ja, wel naar de ene plek, maar niet naar de andere! Op dit moment. Hopelijk wordt het binnenkort duidelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Duidelijk toch? Mensen moeten reizen, maar niet naar sommige plekken. Enzo!
Maar je moet wel reizen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, wel naar de ene plek, maar niet naar de andere! Op dit moment. Hopelijk wordt het binnenkort duidelijk.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 01:13 schreef mootie het volgende:
Oh, daarom is het ijskoud, error thermostaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |