Johquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:38 schreef Straatverlichting het volgende:
Ben niet zo van dat sociale gedoe.

Jou vind ik wel een prima gast trouwens. Maar dat terzijde.quote:

Met je leesbrilquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:40 schreef chufi het volgende:
Hoe lees ik deze kop ?
https://www.nu.nl/buitenl(...)nezen-verbieden.html

oi, ja dat zal goed kunnen inderdaadquote:
 Maar dan kan je wel even naar buiten lopen en tegen de maan huilen
  Maar dan kan je wel even naar buiten lopen en tegen de maan huilen   

Dan ga je ze toch helpen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ze nu aan hun lot overgelaten worden ..

Ik bedoelde het opnieuw aanhalenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, niets ervan!Komt goed ooit, of jij moet het dan laten afweten.

Al verwijst dat indirect naar mijn discomoves, en dat stukje kunnen we misschien beter vergetenquote:

Niets van meegekregen, toen was ik buiten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:59 schreef D. het volgende:
[..]
Al verwijst dat indirect naar mijn discomoves, en dat stukje kunnen we misschien beter vergeten

quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
oi, ja dat zal goed kunnen inderdaadMaar dan kan je wel even naar buiten lopen en tegen de maan huilen

Schijn rechtzaak voor de nabestaanden onder het mom van dat de Nederlandse regering actie onderneemt.quote:

Ik denk dat dit het maximale is wat de NL. overheid kan doen. Of wil je Rusland de oorlog verklaren?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schijn rechtzaak voor de nabestaanden onder het mom van dat de Nederlandse regering actie onderneemt.

Nee johquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:26 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het maximale is wat de NL. overheid kan doen. Of wil je Rusland de oorlog verklaren?

Ik vond het iig erg respectvol (ja met een traan) hoe de stoffelijke overschotten NL zijn binnengekomen. Voor de rest snap ik er eigenlijk geen flikker van. Hoop dat er meer duidelijk word.quote:

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*

Dat is ook zo maar niets doen kan ook nietquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schijn rechtzaak voor de nabestaanden onder het mom van dat de Nederlandse regering actie onderneemt.

Ja idd!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:38 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vind het wel interessant om te horen hoe gedetailleerd het JIT te werk is gegaan..geen steen is onomgekeerd gebleven
mja..ze hebben dan ook 5 jaar de tijd gehad voor onderzoek

er zitten natuurlijk wel wat lastige spelers in deze zaak...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:38 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vind het wel interessant om te horen hoe gedetailleerd het JIT te werk is gegaan..geen steen is onomgekeerd gebleven
mja..ze hebben dan ook 5 jaar de tijd gehad voor onderzoek

Ja Rusland ontkent alles maar dat maakt het juist meer een uitdaging alles te bewijzen met hard bewijsquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
er zitten natuurlijk wel wat lastige spelers in deze zaak...

Ja zinloos lijkt me...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:50 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben alleen bang dat ze de opdrachtgever niet te pakken krijgen maar alleen diegene die de opdracht hebben uitgevoerd

Je weet nooit...er gebeuren soms rare dingenquote:

Dat zou wel mooi zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je weet nooit...er gebeuren soms rare dingen
Misschien wordt een veroordeelde wel opgepakt in het buitenland en gaat diegene praten

quote:
Dank!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:00 schreef puzziepie het volgende:
Oh..oops
Van harte gefeliciteerd Lucky!!

Gisterenavond gebakken.
 Gisterenavond gebakken.  

Ik ben voorquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:30 schreef Voxs het volgende:
Dat de natuur maar goed kletsnat mag worden zodat we maanden zonnig weer kunnen krijgen

Ziet er goed uit .. smakelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
ieni, ook dank en iedereen die ik eventueel gemist heb.
Halve cake in ons mik zitten.Gisterenavond gebakken.
[ afbeelding ]

Die ziet er prima uit!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[ afbeelding ]

Idd, lekker de ramen open.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Zonnig maar niet te warm graag. 27 graden is warm zat

Lekkerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |