GM
  GM

morning pluppiequote:
 jij straks op het fietsje?
 jij straks op het fietsje?

Ja, en ik heb het vermoeden dat het ook nog voor niets gaat zijn gezien de wind nuquote:Op dinsdag 10 maart 2020 06:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
morning pluppiejij straks op het fietsje?

wie besluit dan dat de training niet doorgaat? hebben jullie geen groepsappquote:Op dinsdag 10 maart 2020 06:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, en ik heb het vermoeden dat het ook nog voor niets gaat zijn gezien de wind nu

Zie de training niet zo snel echt doorgaan

De training gaat door tot we er zijn en we allemaal constateren dat de schuimkoppen op het water staanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 06:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
wie besluit dan dat de training niet doorgaat? hebben jullie geen groepsapp

Nice naar Nice! je zoekt wel de lekkere plekjes op hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2020 06:59 schreef pullup het volgende:
In categorie beter nieuws, ik ga zondag een paar daagjes in Nice meepakken. Op bezoek bij mijn broer
Daar is het ook lekkerder weer

Ik zou een hele goeie zijn voor de motivatie om door te gaanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:00 schreef pullup het volgende:
[..]
De training gaat door tot we er zijn en we allemaal constateren dat de schuimkoppen op het water staan

Ik vind een keertje niet erg maar het is nu al wel vanaf november beroerd. Ik kijk naar de wat langere termijnvoorspelling nu en het einde lijkt wel in zichtquote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zou een hele goeie zijn voor de motivatie om door te gaan

quote:

Ah je bent jarigquote:

Feli man
  Feli man

Gefeliciteerd!quote:

quote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen op deze prachtige feestdag

Lucky, van harte gefeliciteerd.
🥳🥳 Vanmiddag nemen we er een paar op je.🍻
quote:
quote:
Dank! Voel me enorm feestelijk nu.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:05 schreef Sodeknetters het volgende:
Van harte, @:Lucky2Bastard Maak er een mooie dag van.
Goeiemorgen allemaal.

Dat is je geradenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank! Voel me enorm feestelijk nu.

Gezellig, als je ook op komt dagenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Eens zien of er iemand zin heeft om met mij te gaan ontbijten.

Dank je, cafca!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En nog vele jaren en zulks.

Ben niet zo van de verjaardagen ook. Thanks, Sv.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:38 schreef Straatverlichting het volgende:
Ben niet zo van dat sociale gedoe. Maar feli gast.

Nogmaals dank, Voxs!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |