Nou ik had altijd nog hoop dat iemand een aanslag op Trump ging plegen, maar ja Pencequote:
Als je je handen maar wast ernaquote:Op maandag 9 maart 2020 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar zeggen ze volgens mij niets over of dat mag
Oké.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nu beeld van eend die in zijn witte T-shirt, boxer, witte sokken, zijn tosti aan het eten is op een zolder met pc en treintjes .
Kan zo in het Spoelenboekquote:
Die geile dochter van hem doet datquote:Op maandag 9 maart 2020 23:39 schreef sjampoeh het volgende:
Hoe scheert trump zich, als hij niet aan zijn gezicht komt
Alleen niet afgemaaktquote:Op maandag 9 maart 2020 23:38 schreef ieniminimuis het volgende:
We hebben meer mensen uni gedaan toch?
Dat laat hij doen door iemand.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:39 schreef sjampoeh het volgende:
Ja, maar niet afgemaakt.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:38 schreef ieniminimuis het volgende:
We hebben meer mensen uni gedaan toch?
Hij scheert niet, hij is geschapen.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:39 schreef sjampoeh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op maandag 9 maart 2020 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij scheert niet, hij is geschapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn huis is altijd netjes enzo, alleen op mijn bureau is het soms een rommeltje.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oké.
Net opgeruimd huis dan alles hoogglans wit?
Aan jaknikkers heb je ook niet veel.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zou jij een partner in een avontuur willen hebben die minder over je denk?
Hoe doe je dat dan? Ik ruim op en poef ik draai me om en het is niet meer opgeruimd.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn huis is altijd netjes enzo, alleen op mijn bureau is het soms een rommeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |