Ja, ik kijk wel eens rond.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dat iets voor jou? Een nieuwe studie beginnen?
Een kind heb ik al, dus laat dat diploma maar komen.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:45 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik ook diploma's gehaald op latere leeftijd, had allang kinderen. Waar een wil is...
Je bent nooit te oud om te leren. En je moet weten wat je wilquote:Op maandag 9 maart 2020 22:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Een kind heb ik al, dus laat dat diploma maar komen.
Rechten lijkt mij ook boeiend, heb vanuit mijn werk ook aantal rechtzaken meegemaakt en uit wat ik uit de beschikbare jurisprudentie heb kunnen halen altijd wel mijn voordeel kunnen halen.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit zelf ook te denken om deeltijd er iets bij te doen van een studie, maar dan iets totaal anders dan techniek. Bijvoorbeeld rechten of zo. Geen idee waarom
Go for it!quote:Op maandag 9 maart 2020 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedereen leert wel bij op werk. Doe ook af en toe een online cursus en volg nu een "leadership training". Maar ik wil gewoon iets totaal anders erbij leren dan IT.
Ik weet niet wat het is, maar het boeit me enorm. Heb vroeger een vriendin gehad die 1 jaar rechten had gestudeerd en pikte wel eens wat mee.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:48 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Rechten lijkt mij ook boeiend, heb vanuit mijn werk ook aantal rechtzaken meegemaakt en uit wat ik uit de beschikbare jurisprudentie heb kunnen halen altijd wel mijn voordeel kunnen halen.
Glazenwasser ofzo niks voor je?quote:Op maandag 9 maart 2020 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedereen leert wel bij op werk. Doe ook af en toe een online cursus en volg nu een "leadership training". Maar ik wil gewoon iets totaal anders erbij leren dan IT.
Dievegge?quote:Op maandag 9 maart 2020 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar het boeit me enorm. Heb vroeger een vriendin gehad die 1 jaar rechten had gestudeerd en pikte wel eens wat mee.
https://www.cnn.com/2020/(...)tine-cpac/index.htmlquote:4 members of Congress -- including lawmaker who shook Trump's hand -- to self-quarantine after CPAC
Ja iddquote:Op maandag 9 maart 2020 22:55 schreef devzero het volgende:
tijd dat mikey eens actief wordt en puntjes gaat pakken
goed planquote:Op maandag 9 maart 2020 22:55 schreef devzero het volgende:
tijd dat mikey eens actief wordt en puntjes gaat pakken
Vind de 'verwijzingen' naar Jurisprudentie altijd wel boeiend, terwijl het ook maar een 'interpretatie' van een rechter is. Ben ook benieuwd naar de uitrol van het veranderde ontslagrecht in NL, kan mij daar echt in verdiepen en verliezen.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar het boeit me enorm. Heb vroeger een vriendin gehad die 1 jaar rechten had gestudeerd en pikte wel eens wat mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |