Ik zit zelf ook te denken om deeltijd er iets bij te doen van een studie, maar dan iets totaal anders dan techniek. Bijvoorbeeld rechten of zo. Geen idee waaromquote:
Denk dat het zo vaart niet loopt.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:37 schreef InverHouse het volgende:
Ik ga toch morgen nog maar even wat extra dingen inslaan voor de zekerheid.
Ja doen als met het kan Dev. Het is nooit weg.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit zelf ook te denken om deeltijd er iets bij te doen van een studie, maar dan iets totaal anders dan techniek. Bijvoorbeeld rechten of zo. Geen idee waarom
Neem van mij aan, je bent nooit te oud om te leren. Of je het kan combineren qua werk en inkomen is natuurlijk het belangrijkste. Maar je hebt nu nog geen gezin duswat let je!quote:Op maandag 9 maart 2020 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Was maar een grapje. Achteraf gezien wel werktuigbouwkunde of iets dergelijks willen studeren. Maarja dat wist ik niet toen ik 17 was helaas.
Ik kan vakken gratis volgen hier (wel maar een paar per jaar), dus het is een mogelijkheid.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja doen als met het kan Dev. Het is nooit weg.
Zat een hele leuk jonge meid. Mooi om te zien. Studeert psychologiequote:Op maandag 9 maart 2020 22:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Die staan nu in de viskraam kibbeling te verkopen
Dan zou ik het zeker doen als je de tijd hebt.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan vakken gratis volgen hier (wel maar een paar per jaar), dus het is een mogelijkheid.
Bohhh kibbelingquote:Op maandag 9 maart 2020 22:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Die staan nu in de viskraam kibbeling te verkopen
Ik maakte ook maar een flauw grapjequote:Op maandag 9 maart 2020 22:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat een hele leuk jonge meid. Mooi om te zien. Studeert psychologie
Is dat iets voor jou? Een nieuwe studie beginnen?quote:Op maandag 9 maart 2020 22:40 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Neem van mij aan, je bent nooit te oud om te leren. Of je het kan combineren qua werk en inkomen is natuurlijk het belangrijkste. Maar je hebt nu nog geen gezin duswat let je!
En fan van Ivan!quote:Op maandag 9 maart 2020 22:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat een hele leuk jonge meid. Mooi om te zien. Studeert psychologie
Dat geloof ik wel hoor. Maar volg nu al cursussen enzo als ik thuis ben. Om daar ook nog een studie bij te gaan doen is wat teveel van het goede....maar sluit zeker niet uit dat ik weer ooit iets ga studeren. Jammer dat het zo takke duur is tegenwoordig.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:40 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Neem van mij aan, je bent nooit te oud om te leren. Of je het kan combineren qua werk en inkomen is natuurlijk het belangrijkste. Maar je hebt nu nog geen gezin duswat let je!
Zojuist ingeschrevenquote:
O misschien zat er wel een bij die in de vistraan stond geen idee. H😀quote:Op maandag 9 maart 2020 22:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik maakte ook maar een flauw grapjeNatuurlijk kan/kon iedereen van iedere leeftijd in UTO posten.
Ja diequote:
Ik ook diploma's gehaald op latere leeftijd, had allang kinderen. Waar een wil is...quote:Op maandag 9 maart 2020 22:40 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Iedereen leert wel bij op werk. Doe ook af en toe een online cursus en volg nu een "leadership training". Maar ik wil gewoon iets totaal anders erbij leren dan IT.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel hoor. Maar volg nu al cursussen enzo als ik thuis ben. Om daar ook nog een studie bij te gaan doen is wat teveel van het goede....maar sluit zeker niet uit dat ik weer ooit iets ga studeren. Jammer dat het zo takke duur is tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |