Je heb toch niks verkeerds gedaan?quote:Op maandag 9 maart 2020 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
Benieuwd naar m'n notes van gisteren
Zal toch wel meevallen?quote:Op maandag 9 maart 2020 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
Benieuwd naar m'n notes van gisteren
m'n posts werden continu verwijderd en ik bleef het plaatsenquote:Op maandag 9 maart 2020 23:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Je heb toch niks verkeerds gedaan?
Werd druk geveegd, eigenlijk de eerste keer dat ik dat hier meemaaktequote:Op maandag 9 maart 2020 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
m'n posts werden continu verwijderd en ik bleef het plaatsen
Had je akbor een vieze pad genoemd?quote:Op maandag 9 maart 2020 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
m'n posts werden continu verwijderd en ik bleef het plaatsen
Hier in DTS? Heb ik gemist dan. Heb het wel eens gezien in de ONZ FB na de zoveelste discussie over dit spelquote:Op maandag 9 maart 2020 23:30 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Werd druk geveegd, eigenlijk de eerste keer dat ik dat hier meemaakte
Was zelfs even een veegslotjequote:Op maandag 9 maart 2020 23:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier in DTS? Heb ik gemist dan. Heb het wel eens gezien in de ONZ FB na de zoveelste discussie over dit spel
Vanmiddag nietquote:Op maandag 9 maart 2020 23:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Die posts van jou bleven gewoon staan
Tjeempie.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik geloof het niet zo. Gelukkig is @:moemoe altijd welkom bij mij
‘t Is wat.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:09 schreef Dotteke het volgende: [..] [..] [..] [..] [..] Kijk de eerste post
@:moemoe
Maybe.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:43 schreef Limoentjuh het volgende: [..] Doen! Misschien dat @:moemoe dan ook weer mee gaat posten
![]()
Jeetje mineetje.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:59 schreef skysherrif het volgende: [..] @:borrelnootje00 is sowieso ook 1 of the girls ja En @:moemoe
hey moequote:
triplequote:
Nee past niet zo bij mijn huidige UI, beetje onhandig worst eten.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Thanks, jij vindt het nog geen tijd voor een mondkapje?
Anders alleen een dansende rookworst plus mondkapje?quote:Op maandag 9 maart 2020 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee past niet zo bij mijn huidige UI, beetje onhandig worst eten.
Ik houd het wel zoquote:Op maandag 9 maart 2020 23:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Anders alleen een dansende rookworst plus mondkapje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |