Kusje voor je!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:31 schreef Roomsnoes het volgende:
Zo een goede nacht doet wonderen. Verslipe me dan welmaar dan heb je ook wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Hehehe, ik snap hem wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:57 schreef Malteser het volgende:
Mijn oudste moest gisteravond niesen toen ik hem mijn nieuwe Rituals geurtje liet ruiken. Ik heel opvoedkundig:
“Je moet in je elleboog hoesten en niesen lieverd.”
Hij heel opvoedkundig:
“Nee mam, dan wordt mijn trui vies, getsie. Ik doe het in mijn hand, die kan ik tenminste wassen.”
![]()
Oh, en de Rituals vond ‘ie stinken. Bedankt knul.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:59 schreef SQ het volgende:
[..]
Hehehe, ik snap hem wel.
Noud veegt het snot met zijn mouw af, en daarna likt hij het snot van zijn mouw
Peutersquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:59 schreef SQ het volgende:
[..]
Hehehe, ik snap hem wel.
Noud veegt het snot met zijn mouw af, en daarna likt hij het snot van zijn mouw
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:25 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb ook een paar Brabantse collega’s die nu thuis werken. Soms lastig, maar toen vorige week mijn traject geen treinen reden kon ik ook niet naar kantoor komen. Heb ik ook de hele ochtend aan de telefoon gehangen voor overleg. Ik vind het suboptimaal maar beter dan vrij moeten nemen.
Room, wat een rotdag! Sterkte, hopelijk vandaag wel chocola?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:11 schreef SQ het volgende:
't Is wel heel gezellig zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama van Lars & Femke
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:11 schreef SQ het volgende:
't Is wel heel gezellig zovoordeel is ook wel dat ie nu meteen al z'n gekregen kado's kan uitproberen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:57 schreef Malteser het volgende:
Mijn oudste moest gisteravond niesen toen ik hem mijn nieuwe Rituals geurtje liet ruiken. Ik heel opvoedkundig:
“Je moet in je elleboog hoesten en niesen lieverd.”
Hij heel opvoedkundig:
“Nee mam, dan wordt mijn trui vies, getsie. Ik doe het in mijn hand, die kan ik tenminste wassen.”
![]()
Oh, en de Rituals vond ‘ie stinken. Bedankt knul.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:26 schreef Tink89 het volgende:
Ik zit te wachten op m'n sollicitatiegesprek. Prul is bij m'n moeder en zus. Volgens hun was het minstens 20 minuten rijden. Met een beetje marge ging ik drie kwartier van tevoren weg. Nu zit ik hier al 5 minuten en is m'n gesprek pas om 15 uur...
Ooooh, dat had ik vorige week nog. Werd helemaal gek. Heel m'n haar gekamd met de luizenkam, niets gevonden natuurlijk. Twee keer gewassen met anti-roos shampoo: jeuk weg.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:35 schreef livelink het volgende:
Hopelijk is het goed gegaan Tink.
Kennen jullie dat,dat als iemand het over luizen heeft dat je dan spontaan jeuk krijgt? Dat heb ik nu ook met Corona. Zodra ik daar iets over lees of hoor krijg ik de neiging om te gaan niezen of hoesten.
Tja, het is hier ook niet de meest populaire klus geloof ik, maar het gebeurt gelukkig nog wel. En ik heb t geluk dat zoons beide kort haar hebben, dan is in geval van beestjes makkelijker behandelen dan een grote bos met lange krullen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:51 schreef mefke79 het volgende:
Bij ons op school is het luizenpluizen afgeschaft. Gevolg: niet meer onder controle te krijgenBij mijn zusje zijn ze voor de derde keer sinds kerst de sjaak. En elke keer het hele gezin in de shampoo en elke keer waren ze vrij en dan begint het weer.
Aan de ene kant goed, aan de ander kant niet zo goed. Ze heeft gelukkig een positief advies voor het 2e jaar gehad, maar ze is extreem onzeker en in haar opleiding moet ze constant presteren en op commando creatief zijn. En dat valt haar zwaar. Ze is ook behoorlijk aan het puberen nu en ze is op zoek naar een kamer. En als ik eerlijk ben, zou het zowel voor haar als voor ons wel goed zijn als we even wat afstand van elkaar zouden nemenquote:
Is er meer ruimte gekomen om te puberen nu het rondom haar broer wat rustiger is?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:54 schreef livelink het volgende:
Aan de ene kant goed, aan de ander kant niet zo goed. Ze heeft gelukkig een positief advies voor het 2e jaar gehad, maar ze is extreem onzeker en in haar opleiding moet ze constant presteren en op commando creatief zijn. En dat valt haar zwaar. Ze is ook behoorlijk aan het puberen nu en ze is op zoek naar een kamer. En als ik eerlijk ben, zou het zowel voor haar als voor ons wel goed zijn als we even wat afstand van elkaar zouden nemen
Ja, dat puberen lijkt inderdaad te zijn omdat ze nu die ruimte heeft. En alle jaren dat zij aandacht tekort is gekomen lijkt er ook uit te komen. Ze heeft ook echt wel gelijk op sommige punten, maar ik kan het niet terugdraaien en ik moet er ook voor waken om niet te veel in mijn eigen schuldgevoel te blijven hangen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:20 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Is er meer ruimte gekomen om te puberen nu het rondom haar broer wat rustiger is?
En ja, dat onder druk creatief zijn lijkt me ook heel moeilijk. Mijn oudste doet eindexamen in het vak kunst op het hoogste niveau, en krijgt veel verraste reacties als ze zegt er absoluut niet in verder te willen, maar dat is dus ook om die reden.
Wij gingen zondag naar de bioscoop, "De beentjes van Sint Hildegard", dus de gemiddelde leeftijd lag toch al enorm hoog, plus dat de zaal bomvol zat, en toen verslikte ik me halverwege de film in een slok van mijn ice-teaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:44 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb het ook andersom, dat je bijna niet durft te hoesten in het openbaar. Ik ben braaf thuis van werk, maar niet enorm verkouden en ik moest even boodschappen doen (en ja, ik ben de enige die dat even kon doen vandaag, man komt echt zo min mogelijk buiten). Dus sjaal om en op naar de supermarkt. En maar hopen dat er geen kriebel in mijn keel kwam. Het viel mee gelukkig,
Tink hoe ging het? En wat voor baan was het?
Oh, dan zou ik ook wel even mijn twijfels hebben, ja. Sterkte voor je kind en voor jullie!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:56 schreef wieksel het volgende:
Kind thuis met >38gr en zwaar verkouden, check
+brief van opvang dat manager (die niet op groep staat maar wel Contact gehad heeft met de leidsters) corona heeft...
Ik bel toch huisarts ff: nee hoor mevrouw Tis hier nog geen Brabant dus ga gerust je gewone dingen doen... Mijn nuchtere ik zegt, ok... Maar toch ga ik ook twijfelen...
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]Daar ga ik me eens over inlezen. Sinds de geboorte van de jongste is het niet echt tof meer en heb ook een korte cyclus van 23 tot max 26 dagen. Geen ramp maar leuk is andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
Ik zou mooi thuis blijven met mn hele gezin. Al is het maar even om af te wachten hoe t uitpaktquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:56 schreef wieksel het volgende:
+brief van opvang dat manager (die niet op groep staat maar wel Contact gehad heeft met de leidsters) corona heeft...
Ik bel toch huisarts ff: nee hoor mevrouw Tis hier nog geen Brabant dus ga gerust je gewone dingen doen... Mijn nuchtere ik zegt, ok... Maar toch ga ik ook twijfelen...
Ik kan het van harte aanbevelen. K moest ieder uur-anderhalf uur mijn cup verschonen en het beperkte me inmiddels echt, omdat je toch n de buurt van een toilet wil blijven. De ingreep stelt weinig voor. Ik was de dag erna best beroerd, maar dat was vooral van het roesje. Daarna geen last meer gehad en inmiddels ben ik amper meer ongesteld.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Daar ga ik me eens over inlezen. Sinds de geboorte van de jongste is het niet echt tof meer en heb ook een korte cyclus van 23 tot max 26 dagen. Geen ramp maar leuk is anders
Ik zou in vrijwillige quarantaine gaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:56 schreef wieksel het volgende:
Dan heb je wel weer hormonen, denk ik? Dat wilde ik absoluut niet meer.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:44 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik ben zo blij met de qlaira pil.. 26 dagen pillen met verschillende fases, 2 dagen stoppen. En hoogstens een keertje rood vegen.
Dat wel inderdaad. Maar die andere behandeling is on-omkeerbaar toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan heb je wel weer hormonen, denk ik? Dat wilde ik absoluut niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjaak mocht vandaag nog naar school en ik mocht nog werken. Op mijn werk moeten alle overleggen telefonisch en we mogen niet meer tussen locaties verplaatsen. Een ouder van een kind op school van Sjaak heeft corona en het kind is ook al een week flink verkouden op school geweest, dus het komt steeds een stapje dichterbij. Ik vermoed dat voor het eind van de week school dicht is en/of ik geen cliënten meer mag zien op mijn werk.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:00 schreef MevrouwCactus het volgende:
Aaaah!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op termijn herstelt het zichzelf wel, maar dat heeft heel veel tijd nodig. Als je het heel jong doet, kan het zijn dat je het nog een keer moet laten doen, maar op mijn leeftijd is die kans vrijwel nihil. Je moet het ook niet doen als je nog een kinderwens hebt. Die heb ik niet meerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:54 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. Maar die andere behandeling is on-omkeerbaar toch?
Ik heb het ook deels nodig voor mijn PDS (en misschien lichte endometriose). Dus zou sowieso moeten blijven slikken.
Dat inderdaad, het gaat je dan beperken. Met sporten, zwemmen, een dagje weg. Nu heb ik misschien een halve cup gedurende de hele menstruatie. Ideaal.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:00 schreef BE het volgende:
Dat klinkt wel fijn Sly.
Van de zomer heb ik het ook paar keer zo heftig gehad, dat je idd na een uur, anderhalf uur ineens denkt *klots*
Wandelend over een marktje in Frankrijk.
En dan in een megagore plee bij de supermarkt, want ik durfde amper te bewegen.
Toen dus idd die dag niet naar het strand, ik kon echt niet weg bij een toilet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal wel pijn doen inderdaadBest kans inderdaad. Vervelend, je doet er zo weinig tegen.quote:Sjaak mocht vandaag nog naar school en ik mocht nog werken. Op mijn werk moeten alle overleggen telefonisch en we mogen niet meer tussen locaties verplaatsen. Een ouder van een kind op school van Sjaak heeft corona en het kind is ook al een week flink verkouden op school geweest, dus het komt steeds een stapje dichterbij. Ik vermoed dat voor het eind van de week school dicht is en/of ik geen cliënten meer mag zien op mijn werk.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Voor mij zit er precies 1 rivier tussen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:23 schreef SQ het volgende:
Ik heb soms het idee dat er onderschat wordt hoe dicht Brabant bij jullie allemaal is
Nee johquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:23 schreef SQ het volgende:
Ik heb soms het idee dat er onderschat wordt hoe dicht Brabant bij jullie allemaal is
Nou dat, het is nu in Brabant het heftigst maar het is enkel een kwestie van tijd voor het overal vliegensvlug vermeerderd...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:23 schreef SQ het volgende:
Het bleek in Baskenland een enorme brandhaard inderdaad, een begrafenis. Je kunt dan toch geen meter afstand houden? Geen handen schudden? Knuffelen, kussen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:55 schreef Lemijn het volgende:
Wat ik nu ingewikkeld vind zijn dingen als begrafenissen. Die gaan nog wel door (want wat anders? Op een gegeven moment zijn de mortuaria wel vol lijkt me) maar daar kan je elkaar dus ook al niet meer fatsoenlijk condoleren of troosten. Een patiënt van mij sterft binnenkort, jonger dan ik. Dus volle bak verwacht bij de uitvaart maar ook gewoon oude familieleden. @:BE, tips?
Ligt eraan.... van de rest van Nederland naar Brabant schijnt een stuk verder te zijn dan van Brabant naar de rest van Nederland, merk ik ieder jaar weerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:23 schreef SQ het volgende:
OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Venus in pocketformaat
© loveli
Oh, dat vind ik wel een mooie, zeker bij besmettingen of in besmet gebied.quote:een afscheid in kleine, besloten, kring en dan over een maand (of 2 of 3, als het weer kan) een herdenkingsdienst houden zoals je normaliter op de dag van de uitvaart zou doen.
Je zou evt nog wel een afscheidsmoment kunnen doen waarbij mensen echt maar met 1, max 2 personen tegelijk afscheid nemen van de overledene en meteen weer naar huis vertrekken, zonder koffie of wat ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel een mooie, zeker bij besmettingen of in besmet gebied.
Dat deed ik vorig jaar ook met mijn koperspiraalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het kan wel, maar vergt wat extra voorzichtigheid: https://cupkiezer.nl/hrf_(...)leem-menstruatiecup/quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:05 schreef pinquit het volgende:
Ik dacht dat een cup ook niet geschikt was voor spiraaldragenden![]()
Dat verschilt bij een hormoonspiraal per persoon, in hoeverre het bloedverlies minder wordt of zelfs helemaal uitblijft.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:25 schreef Vicky het volgende:
Maar worden jullie met spiraal nog steeds ongesteld dan??
Ik heb 1x per 2/3 maanden wat oud bloed, maar dat is niet noemenswaardig
Zo luxe, ik ben gewoon een hele week hier. Zonder man en kinderen maar met een vriendin. Een overvloed aan me-time. Was ik zó aan toe. Tot nu toe nog geen Corona verschijnselen gespot. En we mkn wat vaker alles schoon. Mooie plus in een huis met 12 mensen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:04 schreef Omentielvo het volgende:
Room,
Flower, Dan kan je niet echt genieten. Hoe lang ben nog op wintersport?
Af en toe een beetje. Ik vergeet altijd om inlegkruisjes in huis te halen en heb verder alleen de cup in huis. Dus die heb ik maar in gedaan, anders had ik niets.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:25 schreef Vicky het volgende:
Auwww Cactus!!
Met koperspiraal verloor ik ongeveer 400 ml bloed per menstruatie en met een hormoonspiraal was ik op een gegeven moment maandenlang aan een stuk ongesteld.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:25 schreef Vicky het volgende:
Auwww Cactus!!
Ik heb de ingreep in september gehad. De eerste keer erna was ik wel echt ongesteld, maar gewoon, zonder enorme hoeveelheden. Iedere volgende keer leek het wel minder te worden. Volgens mijn menstruatiekalender zou ik nu ongesteld moeten zijn, maar ik heb nog geen druppel gezien.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Met koperspiraal verloor ik ongeveer 400 ml bloed per menstruatie en met een hormoonspiraal was ik op een gegeven moment maandenlang aan een stuk ongesteld..
Ik ga me eens verdiepen in dat Novasure..
Dito. En uberhaupt geen pil meer want gesteriliseerd.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan heb je wel weer hormonen, denk ik? Dat wilde ik absoluut niet meer.
Is sowieso niet te doen, dus laat dat maar lekker los. Ik heb mijn manager ook al verteld dat hij niet dezelfde verwachtingen hoeft te hebben als op een reguliere kantoordag, iedereen begrijpt dat ook tot dusver.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:08 schreef Tink89 het volgende:
Ik ben het thuiswerken nu al zat. Normaal vind ik een half dagje per week wel prima, maar nu is het niet 'die relaxte thuiswerkdag', maar aanpoten om in veel minder tijd evenveel werk te verzetten. Met een 15-maander...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |