advocaat naar ADOquote:
Corona gevolgen voor FOKquote:Op maandag 9 maart 2020 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Je denkt dat het nog drukker wordt of niet?
lekker pikquote:Op maandag 9 maart 2020 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
juni ook niet trouwens, dan zit ik in Spanje
Humor houdt mensen op de beenquote:Op maandag 9 maart 2020 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
maar we lachen hier nu nog om over twee jaar is deze gekte geacpteerd en krijgen we Netflix series over dit soort dingen.
En wij dan?quote:Op maandag 9 maart 2020 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
hek is van de dam bij die dingen.quote:
Oh? Heb ik niet zien staan op het vakantierooster in de modkantinequote:Op maandag 9 maart 2020 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
gebeurt niet Derksen wil datquote:
bij deze danquote:Op maandag 9 maart 2020 21:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh? Heb ik niet zien staan op het vakantierooster in de modkantine
Maurice Steijnquote:
Hou is het trouwens met charmed_angel? Heb je daar nog contact mee of is die helemaal met de zuiderzon vertrokken?quote:Op maandag 9 maart 2020 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan je wel lezen dan?quote:Op maandag 9 maart 2020 21:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh? Heb ik niet zien staan op het vakantierooster in de modkantine
Zit ik mee in app groepje. Woont samen in NLD. Heeft het wel goed, lekker aan het sporten en zulks. Goed bezig die chick.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Hou is het trouwens met charmed_angel? Heb je daar nog contact mee of is die helemaal met de zuiderzon vertrokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |