advocaat naar ADOquote:
Corona gevolgen voor FOKquote:Op maandag 9 maart 2020 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Je denkt dat het nog drukker wordt of niet?
lekker pikquote:Op maandag 9 maart 2020 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
juni ook niet trouwens, dan zit ik in Spanje
Humor houdt mensen op de beenquote:Op maandag 9 maart 2020 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
maar we lachen hier nu nog om over twee jaar is deze gekte geacpteerd en krijgen we Netflix series over dit soort dingen.
En wij dan?quote:Op maandag 9 maart 2020 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
hek is van de dam bij die dingen.quote:
Oh? Heb ik niet zien staan op het vakantierooster in de modkantinequote:Op maandag 9 maart 2020 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
gebeurt niet Derksen wil datquote:
bij deze danquote:Op maandag 9 maart 2020 21:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh? Heb ik niet zien staan op het vakantierooster in de modkantine
Maurice Steijnquote:
Hou is het trouwens met charmed_angel? Heb je daar nog contact mee of is die helemaal met de zuiderzon vertrokken?quote:Op maandag 9 maart 2020 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan je wel lezen dan?quote:Op maandag 9 maart 2020 21:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh? Heb ik niet zien staan op het vakantierooster in de modkantine
Zit ik mee in app groepje. Woont samen in NLD. Heeft het wel goed, lekker aan het sporten en zulks. Goed bezig die chick.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Hou is het trouwens met charmed_angel? Heb je daar nog contact mee of is die helemaal met de zuiderzon vertrokken?
Goed om te horen. Dus de plannen om werk te vinden in zuid spanje zijn dus van de baan. Jammer dat ze hier niet meer zit.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit ik mee in app groepje. Woont samen in NLD. Heeft het wel goed, lekker aan het sporten en zulks. Goed bezig die chick.
Ik denk dat het aantal doden uiteindelijk nog wel meevalt.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Je denkt dat alle 40+ mensen hier snel de pijp uitgaan
Volgens mij wel. Ze gaat nu gewoon paar keer op vakantie die kant op.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed om te horen. Dus de plannen om werk te vinden in zuid spanje zijn dus van de baan. Jammer dat ze hier niet meer zit.
hoop hetquote:Op maandag 9 maart 2020 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal doden uiteindelijk nog wel meevalt.
Zal het veel uitmaken?quote:Op maandag 9 maart 2020 21:50 schreef Jippie68 het volgende:
Nee, als het aantal thuis quarantaines toe neemt zal het drukker worden op FOK?
En de FOK! server doen het nu al niet zo goed, dus nog meer ongeplande downtime straksquote:Op maandag 9 maart 2020 21:50 schreef Jippie68 het volgende:
Nee, als het aantal thuis quarantaines toe neemt zal het drukker worden op FOK?
Geen idee. Het is laatste week iets drukker op fok, komt deels door COR ook.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:54 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Zal het echt drukker worden dan op FOK?
Is wel te merken hier idd dat het drukker is, maar wist niet dat dat voor heel FOK zo was.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee. Het is laatste week iets drukker op fok, komt deels door COR ook.
omdat het nieuws isquote:Op maandag 9 maart 2020 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee. Het is laatste week iets drukker op fok, komt deels door COR ook.
Ik denk meer.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er zijn best veel fokkers die onder werktijd op FOK! zitten, als die allemaal thuis gaan werken weet ik niet of ze er persé meer of juist minder zitten.
quote:Op maandag 9 maart 2020 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er zijn best veel fokkers die onder werktijd op FOK! zitten, als die allemaal thuis gaan werken weet ik niet of ze er persé meer of juist minder zitten.
Ik zie een @noodgang niet fokken in zijn vrije tijd. Dus als die moet thuis werken, dan gaat hij misschien wel echt werkenquote:Op maandag 9 maart 2020 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind dat COR topic nou niet echt een goede bron eigenlijk, als je gaat googlen.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:57 schreef Jippie68 het volgende:
Gaat om nieuwe aanwas, als ze gaan googlen naar Corona is de kans groot dat ze op FOK terecht komen
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |