Opzich een goeie zet om met een subforum te komen idd.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:57 schreef Jippie68 het volgende:
Gaat om nieuwe aanwas, als ze gaan googlen naar Corona is de kans groot dat ze op FOK terecht komen
[..]
Twitter ook niet. Veel fakenews.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dat COR topic nou niet echt een goede bron eigenlijk, als je gaat googlen.
Haha ja dat denk ik bij hem ook wel.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie een @:noodgang niet fokken in zijn vrije tijd. Dus als die moet thuis werken, dan gaat hij misschien wel echt werken
Denk je?quote:Op maandag 9 maart 2020 21:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie een @:noodgang niet fokken in zijn vrije tijd. Dus als die moet thuis werken, dan gaat hij misschien wel echt werken
OP van het gereekste topic staat wel zinnige informatie, maar voor de rest lijkt het veel op KLB, alleen zijn de moderators daar wel vriendelijkquote:Op maandag 9 maart 2020 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dat COR topic nou niet echt een goede bron eigenlijk, als je gaat googlen.
Ik denk dat iedereen daar maar bij het RIVM moet gaan solliciteren.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:00 schreef Jippie68 het volgende:
In de
[..]
OP van het gereekste topic staat wel zinnige informatie, maar voor de rest lijkt het veel op KLB, alleen zijn de moderators daar wel vriendelijk
Bijna welquote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga nog even wat netflixen.
Tabee
Geef even een review over wat je gezien hebt!quote:Op maandag 9 maart 2020 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tabee
Slaap lekker. Tot morgen.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tabee
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 22:06 schreef Dotteke het volgende:
Regering Italië gooit het hele land op slot
Gaat niet goed daarquote:Op maandag 9 maart 2020 22:06 schreef Dotteke het volgende:
Regering Italië gooit het hele land op slot
Hier?quote:Op maandag 9 maart 2020 22:08 schreef Dotteke het volgende:
Alle scholen en universiteiten worden tot 3 april gesloten.
Bijna een maand.quote:Op maandag 9 maart 2020 22:08 schreef Dotteke het volgende:
Ik denk dat dat hier ook gaat gebeuren binnenkortquote:Op maandag 9 maart 2020 22:08 schreef Dotteke het volgende:
beetje overtrokken allemaalquote:Op maandag 9 maart 2020 22:09 schreef Dotteke het volgende:
Reizen mag alleen als je een geldig certificaat hebben
Niet iedereen zit dit topic te f5en, Truusquote:
Volgens mij is het daar toch niet zo erg devquote:Op maandag 9 maart 2020 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat dat hier ook gaat gebeuren binnenkort
Dus als je geld genoeg hebt om er een te 'kopen'quote:Op maandag 9 maart 2020 22:09 schreef Dotteke het volgende:
Reizen mag alleen als je een geldig certificaat hebt
niet ?quote:Op maandag 9 maart 2020 22:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Niet iedereen zit dit topic te f5en, Truus
Nee sommigen zijn traag van begripquote:Op maandag 9 maart 2020 22:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou had je verder nog wat?quote:Op maandag 9 maart 2020 22:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |