Omdat je schreef dat je "bij ons naar de overkant" mag had ik direct Amerika gedachtquote:Op maandag 9 maart 2020 20:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee gewoon in Nederland, ga niet naar het buitenland![]()
Repareer je dan ook echt alles aan een vliegtuig? Van bekabeling tot de motors? Of is het meer een soort van ANBW wegenhulp bij vliegtuigen?quote:Engineering niet, wil graag de buitenploeg in. Dat wil zeggen dat ik dan in de vliegtuigen zelf werk (reparatie e.d) in verschillende landen. Veel in Nederland maar ook in Canada, Frankrijk, China etc.
Nee zat eerst bij de marine en vloog toen mee op de catalinas Later is hij bij de lucht macht gegaan en repareerde andere vliegtuigen.quote:
Ooit eens een half uur of zo in een vliegtuig gewacht waar een "kapje voor een buitenlichtje" was gebroken. Ze konden geen technicus vinden en dus werd die vlucht maar geannuleerd en mocht ik er weer uit. Voor iets wat waarschijnlijk een paar dollar zal kostenquote:Op maandag 9 maart 2020 21:01 schreef Dotteke het volgende:
Mijn vader heeft dat ook gedaan. Die vloog ook altijd mee voor het geval dat
Bedoelde letterlijk de overkant van het terrein hahaquote:Op maandag 9 maart 2020 20:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat je schreef dat je "bij ons naar de overkant" mag had ik direct Amerika gedacht![]()
[..]
Repareer je dan ook echt alles aan een vliegtuig? Van bekabeling tot de motors? Of is het meer een soort van ANBW wegenhulp bij vliegtuigen?
Komt ontzettend veel bij kijken ja!quote:Op maandag 9 maart 2020 21:06 schreef Jippie68 het volgende:
Lijkt mij ook niet iets wat je een handige steward laat doen
Desnoods had ik het zelf gedaan. Omdat vluchten toch al zo enorm overbooked zijn, moest ik tot de volgende dag wachten tot er een stoel wasquote:Op maandag 9 maart 2020 21:06 schreef Jippie68 het volgende:
Lijkt mij ook niet iets wat je een handige steward laat doen
Tjee dat valt dan tegen!quote:Op maandag 9 maart 2020 21:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Desnoods had ik het zelf gedaan. Omdat vluchten toch al zo enorm overbooked zijn, moest ik tot de volgende dag wachten tot er een stoel was
Ohquote:Op maandag 9 maart 2020 21:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Komt ontzettend veel bij kijken ja!
zo wel jaquote:
Erg is dat hè.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ooit eens een half uur of zo in een vliegtuig gewacht waar een "kapje voor een buitenlichtje" was gebroken. Ze konden geen technicus vinden en dus werd die vlucht maar geannuleerd en mocht ik er weer uit. Voor iets wat waarschijnlijk een paar dollar zal kosten
Had het over het algemeen bij reparaties. En dan verschilt het ook nog eens of het een militair of civiele vliegtuig isquote:Op maandag 9 maart 2020 21:09 schreef devzero het volgende:
OhIk dacht dat het alleen om een gebroken kapje ging want vervangen moest worden. Het vliegtuig had best nog wel kunnen vliegen, maar mocht niet opstijgen vanwege regulering.
Doe maarquote:Op maandag 9 maart 2020 21:10 schreef devzero het volgende:
[..]
maar snel verder sparen voor mijn eigen vliegtuig
Dat soort reparaties wil je inderdaad niet door een steward laten uitvoeren. Ook al kan hij het wel, de gevolgen als hij het verkeert heeft gedaan zijn toch best groot.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had het over het algemeen bij reparaties. En dan verschilt het ook nog eens of het een militair of civiele vliegtuig is
Ook op dat ding staan hequote:
?quote:Op maandag 9 maart 2020 21:14 schreef engine het volgende:
Iemand gelezen van die vrouw die met een boing 737 wou trouwen?
quote:Op maandag 9 maart 2020 21:16 schreef engine het volgende:
Deze![]()
NWS / ‘Vliegtuighuwelijk’ afgeblazen: KLM breekt hart van Boeing-fetisjiste
Die spoort toch echt nietquote:
Ja inderdaad hahaquote:Op maandag 9 maart 2020 21:17 schreef devzero het volgende:
Dat soort reparaties wil je inderdaad niet door een steward laten uitvoeren. Ook al kan hij het wel, de gevolgen als hij het verkeert heeft gedaan zijn toch best groot.
heb het klb topic gezien zo heel vrouwelijk is ze niet.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haar ex man heette Co.
Copiloot
quote:Op maandag 9 maart 2020 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haar ex man heette Co.
Copiloot
Wel een originele dildoquote:Op maandag 9 maart 2020 21:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
heb het klb topic gezien zo heel vrouwelijk is ze niet.
Das n bestequote:Op maandag 9 maart 2020 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel een originele dildo![]()
[ afbeelding ]
of kruisraket, tamponquote:Op maandag 9 maart 2020 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel een originele dildo![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 maart 2020 21:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar gaan een paar auto accu's in ipv normale AA of C batterijen
quote:Op maandag 9 maart 2020 21:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar gaan een paar auto accu's in ipv normale AA of C batterijen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |