De dag begon kut, maar het is stukken beter gewordenquote:
Oh wat dan? Dat is mooiquote:Op maandag 9 maart 2020 20:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De dag begon kut, maar het is stukken beter geworden
En hoe is het met jou?
Heyquote:
Ik mag van mijn baas bij ons naar de overkant voor 2 maanden. Mag ik in de vliegtuigen gaan werkenquote:Op maandag 9 maart 2020 20:25 schreef madam-april het volgende:
Oh wat dan? Dat is mooi
Ja wel goed, alleen mijn voet is nog steeds kut..
Ooh nice!quote:Op maandag 9 maart 2020 20:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey
[..]
Ik mag van mijn baas bij ons naar de overkant voor 2 maanden. Mag ik in de vliegtuigen gaan werken![]()
Wat is er gebeurd met je voet?
Klinkt heel pijnlijkquote:Op maandag 9 maart 2020 20:28 schreef madam-april het volgende:
Ooh nice!
Heb een ontstoken zenuw in mijn voet..
Oei dat is waar ook. Sterkte meisquote:Op maandag 9 maart 2020 20:30 schreef madam-april het volgende:
Ja.. en mag geen pijnstillers vanwege de baby..
Geen idee wat voor werk je doet, maar klinkt wel erg stoer.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:27 schreef Kopjechino het volgende:
Ik mag van mijn baas bij ons naar de overkant voor 2 maanden. Mag ik in de vliegtuigen gaan werken![]()
Dat is wel wat met sokken jaquote:Op maandag 9 maart 2020 20:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oh mooi
[..]
Oh mooi was al een sok kwijt....
Kopje heeft echt gruwelijk tof werkquote:Op maandag 9 maart 2020 20:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee wat voor werk je doet, maar klinkt wel erg stoer.
Maak bekabeling voor de JSFquote:Op maandag 9 maart 2020 20:40 schreef devzero het volgende:
Geen idee wat voor werk je doet, maar klinkt wel erg stoer.
Vliegtuigontwerp?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
Kopje heeft echt gruwelijk tof werk
moet ook wel met die midget voeten van jequote:
Niet ontwerpen hoor, maar maken. Heb wel ambitie om verder te groeien, ben na 2 jaar wel toe aan een nieuwe uitdagingquote:Op maandag 9 maart 2020 20:43 schreef devzero het volgende:
Had ik dus goed gegokt. Dat is inderdaad best stoer.
is dat nou niet lastig, scheren met 35 onderkinnen?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
moet ook wel met die midget voeten van je
nee, ik haal gewoon de industriele scheermachine er overquote:Op maandag 9 maart 2020 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is dat nou niet lastig, scheren met 35 onderkinnen?
Babysokjes toch?quote:
Ik heb echt 2 tassen vol enkele sokken van de meidenquote:
Ghehe, héél herkenbaarquote:Op maandag 9 maart 2020 20:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
Babysokjes toch?
[..]
Ik heb echt 2 tassen vol enkele sokken van de meidenheel af en toe vind ik er ineens weer 1 terug
Die doe ik om mijn duim.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
Babysokjes toch?
[..]
Ik heb echt 2 tassen vol enkele sokken van de meidenheel af en toe vind ik er ineens weer 1 terug
Raar hè dingen raken altijd kwijt.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
Babysokjes toch?
[..]
Blijft stoer werk. Ga je (tijdelijk) in Californië werken? Nog plannen om de engineering kant op te gaan in de toekomst?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet ontwerpen hoor, maar maken. Heb wel ambitie om verder te groeien, ben na 2 jaar wel toe aan een nieuwe uitdaging
Een echte man laat zich waxen op zijn kinquote:Op maandag 9 maart 2020 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is dat nou niet lastig, scheren met 35 onderkinnen?
Nee gewoon in Nederland, ga niet naar het buitenlandquote:Op maandag 9 maart 2020 20:49 schreef devzero het volgende:
Blijft stoer werk. Ga je (tijdelijk) in Californië werken? Nog plannen om de engineering kant op te gaan in de toekomst?
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee gewoon in Nederland, ga niet naar het buitenland![]()
Engineering niet, wil graag de buitenploeg in. Dat wil zeggen dat ik dan in de vliegtuigen zelf werk (reparatie e.d) in verschillende landen. Veel in Nederland maar ook in Canada, Frankrijk, China etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |